כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
באיחור משמעותי אנחנו מפרסמים את מהדורת ליל שישי בשטיבל במוצאי שבת ערב ראש חודש אב • אנחנו מדברים על פורום המנהלים 8 של המודיע, על קביעת מזוזה בשני מקומות שונים בבני ברק ועל צאן קודשים של יריד הספרים של המבשר • וגם: הפרסומות המעולות של כללית מבית ברמן הלפרט והקד”מ המצוין של רוזנטל רכבים מבית הבולדוזר • כנסו
HAMODIA (20)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מתחילים עם פורום מנהלים

מוישה לודמיר הזיע הרבה בשבועות האחרונים לאחר שהופקד על התיק של המודיע במשרד הפרסום קלמן V. יוסי רוזנבוים נצפה כשהוא דואג לתגי כניסה עם אישור חדירה למתחם ה-VIP המאובטח עבור מספר עיתונאים, יחצנים ופרסומאים.

מיד בכניסה נתקלנו במסך ענק ובו פרסומות לקופת חולים כללית – הפקת משרד הקד”מ של מנחם הלפרט ואריאל ברמן. הרבה אנשים עמדו מול המסך וצפו בהנאה. תיהנו גם אתם.

בין המתחמים שעשו רושם ניתן למנות את הדוכן של רוזנטל רכבים, וזאת בעקבות הקד”מ המעניין שהפיק משרד הפרסום של קלמן באמצעות משרד ההפקות ‘בולדוזר’ של מוטי בוקצ’ין התותח. לקוחות התבקשו להיכנס לתא מיוחד ולתפוס כמה שיותר פתקים עליהם הטבות דלק במחירים שונים.

HAMODIA (2) HAMODIA (3) HAMODIA (4) HAMODIA (5)

מתחם מעניין נוסף היה זה של דובק, שלקחו חסות על פינת העישון מחוץ לאולמות התצוגה. ספות נוחות, חלוקת סיגריות ומזיגת קוקה קולה ‘מזיעה’ היה רק חלק מהשירות האדיב של הצעירים המציגים. מאווררי ענק הקלו על האווירה החמה והפיגו את ענני העשן.

יצחק גולדקנופף גירד חישגד בדוכן של מפעל הפיס וזכה במאה שקלים. “תבוא כל יום”, הוא אמר לאחד המציגים.

איתן דובקין הסתובב בין הדוכנים והתלהב לפגוש את בוגריו עובדים, ביניהם מצא את יאיר שרעבי ומיכאל ירט מגל אורן, אליוביץ שהשתלב בבולטון פוטנציאל, מוישה לודמיר מקלמן ועוד.

תשמעו מה קרה בדוכן של סקיי סייבר: הסמנכ”ל עמד בדוכן וצעק כמו בשוק מחנה יהודה “רק היום, רק היום, בואו לקבל אלף שקל”. במהלך היום נערכה הגרלה פומבית על 1,000 שקלים, והכריזו על הזוכה לעיני הקהל. הזוכה – תושב שכונת מעלות דפנה בירושלים, לא ענה לטלפון – והסמנכ”ל הוציא פתק חדש… המשתתפים מחו וצעקו אבל זה לא עזר. בסופו של דבר הם שילמו פרס כפול: גם לפתק השני וגם לזוכה הירושלמי הראשון.

צפו בגלריה.

HAMODIA (6) HAMODIA (7) HAMODIA (8) HAMODIA (9) HAMODIA (12) HAMODIA (13) HAMODIA (14) HAMODIA (15) HAMODIA (16) HAMODIA (17) HAMODIA (18) HAMODIA (19) HAMODIA (20) HAMODIA (21) HAMODIA (22)

תמ”א 38 בבני ברק?

עו”ד אליהו ראם מתמחה בענף תמ”א 38 וכדי לתת מענה אמין ומקצועי לבעלי הדירות בישראל, הוא פתח משרד ייעודי לנושא. עו”ד ראם ותיק בתחום הנדל”ן והשבחות הבנייה ומתפאר ברקורד עשיר של למעלה מעשרים שנות פעילות בארץ ובחו”ל. לאחר שהמשרד בירושלים החל לטפל במאות פניות פוטנציאליות, פעילותו של ראם מתרחבת, ובימים האחרונים השיק את משרדו המפואר במגדלי בסר בבני ברק. אנשי ציבור ועיתונאים הוזמנו לקביעת המזוזה בקומה השלושים, ונדהמו לראות את הנוף הנפלא המשתקף מן המרפסת המיוחדת של המשרד.

REEM (2)

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, כיבד בנוכחותו ואף קבע מזוזה. עו”ד ראם התלווה אליו למרפסת, שם שוחחו באריכות אודות תמ”א 38 ועל הכדאיות הכלכלית לעירייה ולבעלי הדירות. ראש העיר הזמין אותו לפגישה נוספת בעירייה כדי לקדם את הנושא.

REEM (1)

קביעת מזוזה במשרדי מנפאואר בראשית

מעמד קביעת המזוזה וחנוכת משרדי מנפאואר בראשית החדשים נערך השבוע במגדלי שקל בבני ברק, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ואורחים נכבדים. את המזוזה בכניסה הראשית למשרדים החדשים והמרווחים קבע הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, אב”ד ‘שערי הוראה’ ורב מערב בני ברק, שבירך את הנהלת מנפאואר ישראל ומנפאואר בראשית בברכת הצלחה מרובה, והדגיש את הזכות והחובה לסייע למבקשי עבודה למצוא מקומות עבודה כשרים וראויים בהתאם לערכי התורה. כמו כן כיבדו את המעמד בנוכחותם הרב אברהם רובנשטיין, ראש העיר בני ברק, הרב חנוך זייברט, מ”מ ראש העיר, בכירי הנהלת מנפאואר ישראל, בראשות הגב’ מיכל הראל מנכ”לית הקבוצה, נציגי קהילות העוסקים בתחום התעסוקה הכשרה למהדרין ועוד.

סניף בני ברק של מנפאואר בראשית פועל בעיר מזה שבע שנים, במהלכם השים בהצלחה אלפי מבקשי עבודה במקומות עבודה כשרים ומתאימים לאורח החיים התורני. בעקבות התרחבות הפעילות הועתק הסניף למשרדים חדשים ומרווחים במקום מרכזי ונגיש, במגדלי שק”ל – קומה 12.

MANPOWER (1) MANPOWER (2)

לזכרו של מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל

אלפי בני התורה השתתפו ביום חמישי בערב במעמד האדיר לכבודה של תורה, לזכר רבנו מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל. האירוע נערך בבנייני האומה בראשות מרן הגר”ש אויערבך שליט”א, שנכנס לאולם לקול שירת “ימים על ימי מלך תוסיף”. מרן הגר”ש אויערבך נשא את המשא המרכזי ובדבריו עורר על הגזירות הנוראות ובפרט על גזירת הגיוס. לגלריה מלאה לחצו על הקישור [סיקור באתר כיכר השבת].

HAPELES (1) HAPELES (2)

משהו על קול חי

זוכרים שסיפרנו לכם לפני מספר שבועות על שינויים מהותיים שצפויים להיות ברדיו קול חי? ובכן, כבר נודע ברבים והאייטם קצת מיושן, אבל מגיש ‘מבט לקהילה’ אברהם פרסטר התחיל להגיש בשבוע שעבר את מהדורת החדשות המרכזית בתחנה. בתמונה: העורך החדש של המהדורה המרכזית.

YANIV HAMEIRI

במוצאי השבת הקודמת נערך פאנל מיוחד בתוכנית מוצ”ש חי עם מנחם טוקר ב’רדיו קול חי’, במסגרתו התארחו באולפן עורכי העיתונים השונים במגזר החרדי, ביניהם – אברהם דב גרינבוים (בקהילה), אליעזר שולמן (משפחה), אשר מדינה (המבשר), חיים אילוז (כיכר השבת), מנחם כהן (כפר-חב”ד), עמנואל שילה (בשבע), רפי האוסדורף (דה אינגליש אפדייט) ועוד. בראיון הם חשפו את מהותה של העיתונות הכתובה, ענו לשאלות מעניינות, וסיפרו על הסקופים המיוחדים שמבחינתם קבעו את סדר היום הציבורי. דוד קליגר תיעד.

KOL CHAI (1) KOL CHAI (2) KOL CHAI (3) KOL CHAI (4) KOL CHAI (5) KOL CHAI (6) KOL CHAI (7) KOL CHAI (8) KOL CHAI (9) KOL CHAI (10) KOL CHAI (11) KOL CHAI (12) KOL CHAI (13) KOL CHAI (15)

אלפי ילדים ביריד הספרים

יריד הספרים של המבשר אשר סוקר בפאשקעוויל בשבוע שעבר, אירח גם אלפי ילדים שהתפללו על עמך בית ישראל וידוע שתפילת תשב”ר אינה חוזרת ריקם.

HAMEVASER KIDS (1) HAMEVASER KIDS (2) HAMEVASER KIDS (3) HAMEVASER KIDS (5)

יש הדרה או אין?

בשבוע שעבר צוין יום ההילולא ה-80 של הצדיק משטפנשט. במהלך יום ההילולא התפרסם כי נשים מקומיות מחו על ההפרדה בין גברים לנשים בכניסה לבית העלמין [לחצו כאן לכתבה המלאה]. מאוחר יותר התפרסם מאמר ב-Ynet תחת הכותרת ‘משטרת ההדרה אוסרת על חרדיות להתפלל בהפרדה’. [לקריאת המאמר לחצו כאן].

שאלנו את מפקדת המשטרה אם התקבלו תלונות על הדרת נשים והיא אמרה שלא. “הכל שטויות של אנשים ממורמרים בפייסבוק”, היא אמרה לנו. “אל תאמין לזה. אני אישה, מפקדת המשטרה המקומית, ואני אומרת לך שהכל מתנהל פה בסדר מופתי ואין לאף אחת בעיה עם זה”.

פרויקט דוסים ממשיך לצבור תאוצה

ידידנו איציק הלפרין ערך במהדורת מבט על אתר ‘דוסים’ וגם בחדרי חרדים, כיכר השבת ו-JDN. לא רק פאשקעוויל חסר שם, אולי הוא השאיר משהו לכתבה הבאה. 🙂 צפו בכתבה.

עניבה חדשה לקובי סלע

זוכרים שפעם-פעם היינו מפרסמים בכל מהדורה עניבה אחרת של קובי סלע? אז המנהג הזה כבר לא איתנו, אבל קובי ממשיך להצטייד בעניבות חדשות – חדשות לבקרים.

הפעם זה קורה לרגל ההנחיה בטקס סיום העבודות בכביש 60 ליד בית לחם צומת השיירות. מע”צ החליפה את שמה וכעת היא חברת ‘נתיבי ישראל’. הם גם השיקו לוגו חדש לפני מספר ימים, וקובי הפתיע אותם בעניבה מיוחדת משלו.

לשאלתכם, לקובי יש סוג של מינוי להנחות את כל אירועי מע”צ, או מה שהיה מע”צ באזורי יש”ע ובמקומות שצריך מנחה דתי (או חרדי, הכל לפי העניין).

KOBIS (1) KOBIS (2)

חדש בבצפר החרדי: קורס קופירייטינג

השלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק, בניהולו של איש הפרסום איתן דובקין, פותחת לקראת מחזור הלימודים הקרוב קורס חדש בכתיבה שיווקית וקופירייטינג. הקורס יכלול למידה ותרגול של מגוון סוגי הכתיבה, סלוגנים, שמות למוצרים, כתיבת עלונים, כתיבה לרשת האינטרנט ועוד. הקורס מועבר על ידי צוות המרצים האיכותי של הבצפר, הכולל את אנשי המקצוע הטובים בישראל. הקורס מיועד לכל מי שרוצה לעסוק בכתיבה כמקצוע, בתור עצמאי או שכיר, ובמהלכו ירכשו התלמידים את כלי המקצוע המתקדמים ביותר בתחום. מעניין איך היה נראה האייטם הזה אם בוגר הקורס היה כותב אותו.

מזל טוב

מזל טוב ענק לשוקי שטארק לרגל הולדת בתו. הוא ביקש להזמין את מכריו מהשטיבל המקוון לשטיבל החמים ברחוב מיימון 32, לקידושא רבא, ואף הדגיש כי לא יהיה שם קוגל ומלפפון חמוץ, רק עוגות של עיני ופפסי – אבל המהדורה מתפרסמת השבוע באיחור אז תתנחמו בזה שלא פספסתם קוגל וחמוצים.

מזל טוב אדיר לידיד נפשנו משה ברגמן לרגל הולדת בתו בשבוע שעבר.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. קלמן קלמן קלמן…
    תבינו שיותר מידי יח”צ וליקוק זה מסריח.
    קצת צניעות לא תזיק

  2. ובכן משרד הפרסום הגדול במזרח התיכון גודל בקצב מסחרר, כל הברנזה מתכנת בחדרים אפופי
    עשן איך עוצרים את ההתרסות הכלכלית של המשרדים לטובת המשרד הצעיר המצליח והמפותח
    אמנון, האם זוהי תחילה של מגמה או נראה שינויים בהמשך ?

  3. וואי. פרסומות מעולות לכללית. כל הכבוד לברמן – הלפרט. כל שנה מפתיעים מחדש.
    ראיתי בפייסבוק שהתסריט והדיאלוגים נכתבו ע”י ישראל בלק שהוא חלק מהמועצת בתכנית של ברמן בקול חי. חושבת שזה יהיה הוגן לציין את זה. יותר ממה שההפקה גאונית – התסריט גאוני.

  4. אהבתי את התמונות של ראם השקעות ,אבל אני לא תופסת אותם הם כל הזמן תפוסים ,למישהו יש מס’ נוסף שלהם ,אני מעדיפה אותם כי שמעתי שהם חברה בבעלות חרדית ,למרות שאני לא ,
    אודה אם תתנו לי מס’ נוסף לי יש *3811 ,תודה ויום טוב!ורדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן