מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הולכים ומשתפרים וזה בזכותכם: השבוע אין פתיחה מיוחדת כך שעליכם להכין את האוכל כפי שהוא מומלץ על ידינו, ולהתחיל לקרוא את המהדורה המצולמת • בקצרה: שלומי גיל עוזב את בקהילה לטובת משפחה, משה גבריאלוב עוזב את סלקום, דוד רוזנטל ידברר את המועמד החילוני לראשות העיר בית שמש ועוד המון דברים מעניינים • כנסו, צפו, הגיבו
MILLER (6)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

המלצת קריאה

שפרוטים על קרקרים מלאי שומשום עם כוס מי טוניק צוננת. לקינוח: שוקולד הר חרמון, וכוס יין אדום ‘קסטל’ בטמפרטורת החדר.

רוזנטל, בוא נסגור ת’פינה הזאת

רקע: דוד רוזנטל, חבר ‘פאשקעוויל’ וממשתתפי תכנית הריאליטי של קול ברמה ‘הדובר’, ילווה את הקמפיין של המועמד החילוני לראשות עיריית בית שמש, אלי כהן. חשבנו שזה תרתי דסתרי, אז פנינו אליו.

ליל שישי בשטיבל #101 1

מוטי רובינשטיין: בקשר לג’וב החדש עם המועמד החילוני בבית שמש. איך תסתדר? כלומר, מצד אחד אתה ‘מדברר את החרדים’, ומצד שני אתה רוצה לקדם את מועמדותו של אדם חילוני לראשות העיר. זה לא מתנגש?

דוד רוזנטל: לא מתנגש. אילו נושא הבחירות היה על ערכים חרדיים/חילוניים, אזי הייתה התנגשות. לא זה המקרה. מוקד הדיון בבחירות אלה הוא על ניהול – מי יודע ומסוגל לנהל את העיר באופן טוב יותר. זהותו ואמונתו של המנהל אינם רלוונטיים. בדיוק כפי שאתה בוחר את רופא השיניים שלך לפי יכולתו המקצועית, ולא על פי מידת התאמתו הדתית.

בדיוק כפי שאבוטבול לא טוען ש”רק לחרדים מגיע”, כך גם אלי כהן לא טוען “רק לחילונים מגיע ולא לחרדים”. אלי כהן הוא אדם מסורתי וכל הזמן הוא חוזר ואומר כי הוא מכיר בצרכי החרדים בדיוק כפי שמכיר בצרכי החילונים. הזהות הדתית של העיר ותושביה אינה נתונה במחלוקת. אין לי שום בעיה לקדם איש מקצוע (עורך דין, תעשיין, פיננסר, ראש עיר, שר) ולהציג את יכולותיו המקצועיות, גם אם אין קורלציה בין רמת האמונה שלו לשלי.

ואם לגבי ההסברה החרדית שאלת, ההסברה הטובה ביותר היא להראות שאנו יכולים להסתדר היטב יחד גם כאשר דעותינו שונות. לקדם שלטון חרדי לא מהווה הסברה חרדית.

מוטי רובינשטיין: אבל עדיין, במסגרת ניהול הקמפיין, תצטרך להוכיח שאבוטבול החרדי לא ניהל מספיק טוב את העיר, שדרוש מישהו אחר. תצטרך להוציא דיבת החרדים רעה, גם אם במקצת.

דוד רוזנטל: אם רופא השיניים שלך עשה מלאכה גרועה ויש כיפה על ראשו, האם זה אומר שכל החרדים הם אנשים רעים? יחסי חרדים-חילונים אינם בדיון.

מוטי רובינשטיין: הדיון יזלוג בכל מקרה ליחסים חרדים חילונים, היריקה המפורסמת ועוד הרבה דברים קיצוניים.

דוד רוזנטל: אין שום אינטרס להוביל את הדיון לשם, וגם לא רצון, זה יפגע וירחיק את האלקטורט החרדי שנכון לעכשיו לא תומך באבוטבול. יש תמיכה גדולה מאד באלי כהן מתוך ההארד-קור החרדי, והוא ישמח לשמר אותה. תמיכה זו היא תוצר של הבנה שראש עיר כושל אינו טוב לחרדים, וגם לא לחילונים. איש מקצוע בוחרים על פי ניסיון וכישורים, ולא על פי השייכות הדתית או הקהילתית שלו.

מוטי רובינשטיין: מאוחר כבר. נמשיך את הדיון הזה בשבוע הבא. לילה טוב.

דברים שקראנו וראינו

אורן זריף השרלטן

אתר וואלה מדגים כיצד צריך להיראות מוסף סופשבוע באינטרנט ב-2013

וואלה

תזוזות בענף

מתקדם והולך: העיתונאי המוכשר שלומי גיל שהחל את דרכו ככל הידוע לנו בעיתון שעה טובה ונחטף על ידי פפר לבקהילה, ממשיך להתקדם והיום מתפרסם כי ידידנו יתחיל את עבודתו החדשה בעיתון משפחה. הגדרות תפקיד ופרטים נוספים נקבל בהמשך על ידי הגורמים המוסמכים. חברי פאשקעוויל מאחלים לשלומי המון הצלחה.

משה גבריאלוב עוזב את סלקום. בהמשך הדרך, ככל הנראה, הוא צפוי ‘לעשות לביתו’.

שמועה לא מאומתת גורסת כי אליעזר כהנא קיבל את תקציב הפרסום של כובעי פארק.

יקי אדמקר נפרד מרדיו גלי ישראל ומתכניתו הפופולארית לא נרדמקר עם יקי אדמקר. “אני מודה לרדיו גלי ישראל ולמנכ”ל ישראל פריד על הבמה שניתנה לי במשך שנה וחצי, במהלכה הגשתי את התכנית היומית והייתי חלק ממערכת החדשות של התחנה”, אומר אדמקר לפאשקעוויל. “בקרוב נתחדש עם בשורות מעניינות”.

גרפיקאי חדש בבולטון. עונה לשם שלומי.

עורך העדה לשעבר, ישראל אשר הלר, הקים משרד פרסום חדש המעניק שירות למוסדות. השם שנבחר: קהלים.

יניב המאירי מצטרף לקול חי כסגן מנהל חדשות.

גולש פאשקעוויל מדווח כי אחד ממשרדי הפרסום קיבל את תקציב הפרסום של מפלגת טוב לבחירות הקרובות בעיריית ירושלים. הגולש העקשן לא הסכים לתת פרטים נוספים, ובקרוב, אם הדבר לא ייוודע, פאשקעוויל יצטרך לחפור ולמצוא את הגורם שינסה להשפיע.

חיים גריידינגר כותב: “נדברר בתנופה את ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי וסיעתו ‘אשדוד בתנופה’ בבחירות הקרובות. באשדוד יש תנופת עשייה שלא נראתה עשרות בשנים. בהצלחה לנו”. ואנחנו מברכים אחריו: בהצלחה לכם.

חדשות מפה ומשם

ישורון תורג’מן נצפה השבוע במשכן הכנסת, יושב בפינת טרקלין שאגאל וכותב קומוניקט לאחד מלקוחותיו, ארגון ‘רוח יהודית’. עשו שטייגען: בועז טופורובסקי, רות קלדרון, אבי וורצמן ועוד. האופוזיציונר אורי מקלב הגיע רק לומר שלום, ורץ הלאה לעבודתו המייגעת, תוך כדי חיבוק לשמוליק מילר. צביקה יעקבזון הבטיח לבוא “אחרי מנחה”, וכנראה התפלל באריכות, כי האירוע נגמר וצביקה לא הופיע.

המקום: אולמי קווין סיטי באזור. האירוע: בר מצווה לבן הרב אדיר עמרוצי. הסיבה לתמונה: דוד קליגר מ’קול חי’ נכנס לאולם בזמן שעמי מימון מתקלט. לצד מימון ניצב אלי ישי שהקדים את קליגר בכמה רגעים. לפתע עמי מימון צועק במיקרופון: “קבלו את קליגר”, וממשיך, “אלי, תכיר, זה דוד קליגר מקול חי”. וליהודים הייתה אורה ושמחה וכו’.

DAVID KLIGER

דמי חסות: היזם החרדי אלי קליין לקח חסות ראשית על פורום מנהלים של המודיע. פאשקעוויל ינסה לברר כמה הוא שילם, אבל לא מוכן להתחייב על זה. אם נורא חשוב לכם, תבררו לבד.

יריד הספרים ‘בעולם החסידות’ של המבשר יציג השנה כמה חידושים. לפאשקעוויל נודע כי חברת שטראוס זיהתה את הפוטנציאל, ופרסה את חסותה על ‘כנס הילדים’ של המבשר. אלפי הילדים שיבואו לכנס, יקבלו שקית צ’יטוס מבית עלית. בתיאבון!

משפחת דיקמן המוכרים יותר בשם המשפחה השני – פרוג – עזבו את אלעד והתמקמו היום בדירה החדשה בבני ברק, במרחק הליכה מהמכללה. “ככה זה כשהעבודה חשובה לך”, אמר לפאשקעוויל גורם במשפחה. שיהיה יישוב טוב!

יענקי קצבורג האיש והסקופים נפרד בצער רב ממכשיר הנוקיה המיושן שהיה ברשותו והצטייד בבלקברי חדש.

שמונים מו”צים ישבו לאחרונה בראשות הגר”מ גרוס והקשיבו להרצאה בת שלוש שעות, תחת הכותרת: הנפש וההלכה. מוסר ההרצאה: הרב אריה מונק, מנכ”ל בית חם. חשבתם שההרצאה ארוכה? ובכן, היא תימשך במסגרת סדנא מיוחדת בת שישה מפגשים. היחצן סיפר שהנושא נמצא תחת שם קוד מעורפל: ‘ילדים נפגעים’. עורך פאשקעוויל חושב שזה לא כזה קוד מסובך, בטח לא מעורפל.

MUNK

אתר קוקר השיק אפליקציה סלולרית לכל סוגי המכשירים הפעילים בישראל. אתם מוזמנים לגלוש לאתר באמצעות הסלולרי ולהוריד את האפליקציה.

אייזנבך אחד החליט לפתוח חשבון בפייסבוק ולעשות שימוש בתמונת הפרופיל של העיתונאי שלמה קוק. אחרי שפרסם דברים שלא מתאימים לקוק, ודבר המתחזה הובא לידיעתו, הוא מיהר לפנות אליו ולבקש ממנו להסיר את התמונה – ומיד. אייזנבך הטרול הוריד את התמונה ואפילו התנצל.

KOOK (2)KOOK (1)

מלון שערי ירושלים יכניס ספר תורה ביום שני ט”ז בתמוז לבית הכנסת במלון. כתיבת האותיות בשעה 16:00, תהלוכה בשעה 18:00. בהזמנה נכתב כי האירוע יהיה בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר – אורח שכנראה לא יוכל להופיע, רבנים, אישי ציבור, ראשי ופרנסי העיר. אירוח כיד המלך לכבודה של תורה. מזמין: ג’וש אבין, מנכ”ל המלון. על היח”צ ושיגור ההזמנות: אלי אליוביץ מבולטון פוטנציאל.

מגזין התמונות המצולם המוביל והוותיק ‘העולם החרדי’, המצורף לעיתון ‘בקהילה’, עבר מתיחת פנים בשבועיים האחרונים בגרפיקה מדהימה ובאיכות תמונות. קרדיט לגרפיקה: ‘גרפוקס’. שמעתם עליו? עכשיו כן.

תמונות שאתם אוהבים

שאול יהלום נכנס הערב למסעדת שמוליק כהן, הזמין טשולנט “לקחת, לא יושב פה”. בזמן ההמתנה, הוא לגם כוס סודה. נציג פאשקעוויל במסעדה עמד ותיעד.

SHAUL YAALOM (2)SHAUL YAALOM (1)

אלעד כהן, המגיש לצד יהודה שוקרון את תכנית ‘טובים השניים’ בקול חי, חזר לווטסאפ אחרי תקופת נתק ארוכה. נציג פאשקעוויל ברדיו תיעד.

ELAD COHEN

תכנית חדשה בקול חי: “המסע”. מגישים: שי הורוויץ והרב דני נשיא.

SHAI HOROVITZ

יגיש פינה קבועה: הרב יוסף וליס.

IOSEF VALES

שרגא ניימן ערך שבע ברכות לכבוד יוסי דייטש ונציג פאשקעוויל לא הוזמן.

NAIMAN

יוסי צלניקר ניסה לחבוש קסדה של אחד מעובדי קו עיתונות. אל תנסו את זה בבית.

TZELNIKER

ואותו צלניקר ביקר השבוע ברדיו קול חי, כמנהגו בקודש, ונתפס בעדשתו של נציג פאשקעוויל ברדיו.

TZELNIKER (1) TZELNIKER (2)

קמפיין החרד”קים חוצה גבולות ומגיע ללונדון ובלגיה: המודעה המבשרת על ההפגנה בבריסל.

 

לא כולם יודעים, אבל בברזיל נערכו השבוע הפגנות אלימות והמוניות. הסיבה: העלאת מחיר הנסיעה באוטובוס בעשרים אג’ (ארבעים אג’ שלנו). עדי ראייה מספרים לפאשקעוויל כי בהפגנה השתתפו מיליונים, אבל התקשורת המקומית הנשלטת על ידי המדינה דיווחה על רבע מיליון מפגינים בלבד. בכל מקרה, המפגינים נשאו שלטים שהם לא מפגינים בגלל עשרים אג’, אלא בעקבות השחיתות השלטונית ויוקר המחיה. מהר מאוד הגיע מם לפייסבוק, בו נראה יהודי חרדי (שנורר?) שמגיב: “זה כן בגלל העשרים האגורות”. אותנו זה הצחיק.

בתמונה העליונה: “אנחנו לא מפגינים בגלל ה-20 אגורות”. בתמונה התחתונה: “זה כן בגלל הכסף”.

BRAZIL (2)BRAZIL (1)

במהלך אירוע הראווה שהוקדשו לנשיא המדינה שמעון פרס, עלתה לבמה אחת הזמרות המפורסמות בתבל, כדי להקדיש שיר לנשיא המתבגר. עמית סגל העלה תמונה לפייסבוק, וכתב: אני לא מאמין שהיא צריכה מסך כדי לקרוא את מילות השיר. אחד הגולשים שלנו שם לב שדמותו של מנחם גשייד מבצבצת מתוך הקהל. הוא לא הצליח לזהות מי יושב לצידו, ואנחנו אומרים, בשביל זה אתם פה.

GESHEID

השקות, אירועים וקד”מ

השקת ‘בית מילר’ בבני ברק

היום התקבצו תחת השמש הלוהטת במרכז בני ברק רבנים ומכובדים רבים לחגוג את הפתיחה של ‘בית מילר’, מרכז המתנות והיודאיקה של חברת ‘מילר’.

באירוע שהופק ע”י צוות מחלקת היח”צ והתקשורת של חברת הפרסום ‘מילר פוינט’ נכחו בני המשפחה המורחבת ועובדי החברה. גאב”ד חניכי הישיבות הרה”ג מרדכי גרוס קבע את המזוזה בפתח החנות ולאחר מכן השתתף בשתיית לחיים ובירך בחמימות רבה את בני המשפחה והאורחים הרבים.

באירוע נכחו עוד, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין יחד עם אחיו ר’ אהרן רובינשטיין, ראש לשכת ראש העיר מוטי ויסלובסקי, המנכ”ל היוצא של בנק מרכנתיל יעקב טננבאום, המעצב והאדריכל יואב דריאל, האסטרטג שמואל אלגרבלי, עזריאל טאובר, ישראל אליוביץ ודודי מרדר.

עוד השתתפו: יצחק נחשוני (מרכז העניינים); ינון פלח, יוסי צלניקר, איתי גדסי, אבי בן טוב וחזקי פרקש (קו עיתונות); שלומי קוק; יעקב ריינץ (המודיע); אפרים גלעד (יום ליום); אבי גרינצייג (בחדרי חרדים); שלהבת חסדיאל (פיין אנד סטייליש); הילה פלח; ציפי רוטלוי, אריק אליוביץ (יתד נאמן); משה פרוש, שלמה פדר (המבשר); עויזר דרוק (בקהילה); אסתי קובנר (קול חי) ואבינועם מילר (אתר ‘מורשת’).

לפאשקעוויל נודע כי הרב מצגר היה צריך לקבוע את המזוזה, אך מעט לפני האירוע הוא נעצר לחקירה. במקומו הופיע הגר”מ גרוס. כאשר שאלו את אריק אליוביץ (היום יתד אבל פעם בולטון והרב מצגר) האם הוא קשור לאירועים המיוחסים לרב, הוא השיב: “נראה אם ייקחו אותי לחקירה”.

MILLER (17) MILLER (18)MILLER (1) MILLER (2) MILLER (3) MILLER (4) MILLER (5) MILLER (6) MILLER (7) MILLER (8) MILLER (9) MILLER (10) MILLER (11) MILLER (12) MILLER (13) MILLER (14) MILLER (15) MILLER (16)

חגיגות ה-50 לדודי שוומנפלד

ביום שלישי בערב נערכה מסיבת יומולדת הפתעה לשדרן דודי שוומנפלד במסעדת רודריגז הירושלמית. היוזמים: החזן דב הלר ואשתו שושי.

משתתפים: יהודה משי זהב, ידידיה מאיר, ינון פלח, דוד חכם, חיים פוקסמן, מני גירא שוורץ, עמירם בן לולו, ישראל קליין, שי קאהן, דבורה פרקש, שלהבת חסדיאל, ועוד עובדים מקול ברמה.

המתיחה: אנשי מד”א לקחו אותו הצידה וסיפרו לו שניסו לחסל אותו במסעדה. בסוף לא חיסלו אותו.

DUDI (2)DUDI (1) DUDI (3) DUDI (4) DUDI (5) DUDI (6)

ערב גיבוש לעובדי קול ברמה

ערב גיבוש לעובדי קול ברמה בפארק הלאומי, בהשתתפות כל עובדי התחנה: שדרנים, עורכים, מפיקים, אנשי שיווק, לצד בעלי התחנה גבי אדרי, נציג הבעלים שי בן מאור יואל מדר חבר דירקטוריון ונציג של הבעלים צבי עמר.

KOL BARAMA (1) KOL BARAMA (2) KOL BARAMA (3) KOL BARAMA (4)

פעילות קד”מ של עלית

ולסיום: פעילות קד”מ של עלית באמצעות קול ברמה.

ELIT (1) ELIT (2) ELIT (3)

במסגרת פינתנו השיווקית

השבוע ביקרנו בחנות דנדש מול קניון איילון בבני ברק. ראינו שם ספת מעצבים מהניילונים שנמכרת ב-21 אלף שקל בחנות יוקרה, ושם רק ב-6 אלף שקל. בנוסף מצאנו מלא עודפים, יד שניה, וינטג’ וענתיקות – הכל במחירי רצפה. החנות יפהפייה.

DANDASH (1) DANDASH (2) DANDASH (3)

שבת שלום.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

25 תגובות

  1. שאפו

    מהדורה מרתקת כמו בימים הטובים

  2. המהדורה מקבלת סופית את החותמת “חדש ימינו כקדם”. גדושה ועמוסה באייטמים מעניינים. איפה זה ואיפה המתחרים. לייבלע, קפל ת’זנב.

  3. רובינשטיין ידידי, תגיד לדוד רוזנטל שירד מהסיפור של בית שמש, מילא היה יושב מאחורי הקלעים, אבל לשבת בפרונט ואחר כך להיכשל זו תהיה סיום דרכו היחצנית.
    לפי כל החשיבים אין סיכוי לבחירתו של אדון כהן, אבוטבול בטוח בכסאו גם לקדנציה הבאה (למרות שאני לא בדיוק אוהב את זה…) אבל זו המציאות, וחבל סתם לבזבז זמן על ספקולציות.
    לא יודע מי זה הרוזנטל הזה, אחרת הייתי מתקשר אליו, אבל אם כבר דיברת אתו, תעדכן אותו שחבל לו להתבזות – המועמד שלו (אלי כהן) חסר סיכוי.

  4. רוזנטל! פוי!
    אם אתה חרדי, אני מתבייש שאני חרדי…

    מתאפק לומר את המילה “בוגד שפל”!

  5. רוזנטל שו-אדא?!
    אם אלי כהן לקח לו יחצן צעיר כזה ועוד אחד שכלל לא גר בבית שמש ולא מבין את הדקויות שיש בעיר, זה כבר סיבה טובה להבין את היכולות ואת ההתמצאות של אלי כהן, ולהבין כבר עכשיו כי למרות שהוא הכיר את השרברב הראשי ב’מקורות’, הוא עדיין אינו מתאים לנהל עיר מורכבת ובעייתית כמו בית שמש.
    דווקא חבל על הרוזנטל הזה, מהתמונה הוא נראה בחור נחמד, וחבל שהוא בחר להתגלח על אלי כהן…

  6. ריח של אתר חילוני, נודף פה,
    מישהו יודע למה???

  7. מהדורה נחמדת!
    דוד, צודקים פה ההחלטה להיות בפרונט במקרה כזה לא מאוד נבונה.

    הייתי בדנדש – לא אהבתי לא יודע למה.

  8. מהיכרות אישית עם יועץ התקשורת דוד רוזנטל, אני יכול לומר לכם שמדובר באדם בעל כישרון ותושייה, אחד כזה שלא יוותר כל כך מהר… ויעשה הכל שהלקוח ינצח!
    תרשמו לפניכם: הולך להיות מעניין ואפילו סוער בזירת בית שמש!!!

  9. תסלחו לי,
    דוד צודק בשלושת אלפי האחוז בנוגע לבחירת ראש עיר.
    שלטון חרדי אינו טוב לחרדים בשום צורה, לא מעשית וכמובן שלא תדמיתית.
    וכל ה”חברים” שמלקקים למר אבוטבול בשביל טובות הנאה – שילחצו המון פעמים על הכפתור האדום כאן למטה.
    בהצלחה לכם….

    נ.ב. וכמובן מה שאמרתי קודם תקף – לא תמיד כדאי, דוד, להיות בחזית.
    נ.ב. 2 מזל טוב להולדת הבן

  10. לאיש בער –
    אתה גר בבית שמש?
    להגיד ‘שלטון חרדי לא טוב לחרדים בשום צורה’, זו דמגוגיה בגרוש
    כתושב בית שמש, אני מוכרח לומר ששלטונו של ועקנין היה גרוע ביותר לחרדים, מכל הבחינות, על כל דבר היה מריבה, לא נתנו לחרדים שקל, לא נתנו אפילו לבנות, יבשו את החרדים, וכל מה שהצליחו לעשות זה עם קומבינות ועם בג”צים
    לומר לך שאבוטבוך הוא הטוב ביותר, זה גם לא יהיה נכון, אבל בוודאי שהוא טוב לעין ערוך מאשר ועקנין, לגבי אלי כהן אינני יודע, כי איש לא שמע עליו, אך כפי שהתחלנו לאחרונה לשמוע, מדובר בכפיל של ועקנין עם כל המשתמע מכך, ולא בדיוק לטובה

  11. עד כמה שידוע לי על החסות של אקה נדלן דובר על כ-250,000 ש”ח
    לא בטוח שזה אכן הסכום הסופי שנסגר בסוף המו”מ.

  12. שזה בעצם לקחת מכיס אחת ולהעבירה אל השניה.
    כידוע ליודעי סוד, אחוזים גבוהים ב ‘אקה נדלן’ שייכים ללוזר קנופף בעה”ב של המודיע.

  13. מישהו מבפנים,

    נראה לי שהחסרת שני אפסים… במקום ה 25 🙂

  14. מי זה הדוד רוזנטל הזה? מה הוא חושב לעצמו שהוא יתמודד בתוכנית מטפשת אז הוא כבר יחצן מהדרגה הראשונה, עכשיו אני די בטוח שאבוטבול ינצח, כי אם יועצים כאלו מי צריך בחירות?

  15. בית שמש היא דוגמא לעיר ששלטון חרדי בה היה פחות גרוע משלטון חילוני,
    דוד כנראה שייך ליהודים שנהגו לרקוד לפני הפריץ…

  16. האם גשייד הגיע עם העניבה ש’שימון היקר’ הביא לו בקבלת פנים לאובאמה?………….

  17. שימי כתב:

    שזה בעצם לקחת מכיס אחת ולהעבירה אל השניה.
    כידוע ליודעי סוד, אחוזים גבוהים ב ‘אקה נדלן’ שייכים ללוזר קנופף בעה”ב של המודיע.

    פחחחחחח
    עם כל ההערכה ללוזר ולמעשי החסד שלו, הוא מאוד היה רוצה שאחוזים (גם נמוכים) מאקה יהיו שלו.

    אמנם יש כמה פרוייקטים שבהם לוזר מושקע יחד עם אקה, יש ביותר אחוזים ויש בפחות, מתוכם כמה פרוייקטים שתקועים כרגע, אבל לומר שאחוזים מאקה שייכים ללוזר פשוט לא נכון.

    שניאור כתב:

    מישהו מבפנים,

    נראה לי שהחסרת שני אפסים… במקום ה 25

    באמת נראה לך שמחלקים חסויות ראשיות לחברים/שותפים-עיסקיים בחינם?
    אם אקה רוצים לפרסם, ובעיקר את המתחם החדש אמקור, הם חייבים לשלם קצת…

  18. @ אחד מהשכונה:
    אדון “אחד מהצ’כונה”
    אני לא גר בבית שמש!
    ובכל אופן הדיון הוא האם ראש עיר חרדי בעיר מעורבת, טוב לחרדים או לא.
    באותה מידה שאפשר לשאול האם רב ראשי (ממלכתי) שהוא נציג החרדים טוב או לא.

    ישנם נושאים שכדי להגיע לבהירות בהם צריך לפתוח קצת את הראש.

  19. לאיש בער, היקר!
    טוב שהצהרת שאתה לא מהשכונה, וכך נבין יותר טוב את דבריך. אנחנו כאן לא עוסקים בנושאים תאולגיים אלא במציאות בשטח. בית שמש היא עיר מעורבת וזה נכון, אבל לפני אבוטבול היה כאן ראש עיר אחר – חילוני, ומי שגר בבית שמש זוכר היטב על בשרו את התייחסותו של ראש העיר הקודם ואת התייחסותה של המערכת העירונית הקודמת לכל נושא שקשור לחרדים.
    לכן, לעניות דעתי השאלה כאן היא לא תאולגית אלא מעשית, וברור ביותר לכל תושב חרדי בבית שמש כי ראש עיר חרדי עדיף על כל ראש עיר שאינו חרדי. יתכן ויש טובים יותר בציבור החרדי מאבוטבול, ואני לא נכנס לזה, אבל אם השאלה היא – אבוטבול לעומת אלי כהן, בוודאי שאבוטבול עדיף עליו בכל פרמטר, ולכן בהחלט היה מתאים שאדון רוזנטל לא יכניס את אפו למקום לו לא, וחבל שירשם שמו יחד עם מבקשי רעת הציבור החרדי.

  20. אחלה פוסט מעניין ומרתק.
    לא הבנתי מה היה הקטע של אייזנבאך עם קוק

  21. @ אחד מהשכונה:
    אני מבין את המקום שלך,
    אבל ההסתכלות שלי היא מעבר למציאות בשטח.
    לדעתי יש לתושבים החרדים מספיק כח להתמודד לבד מול כל ראש עיר .

  22. לאיש בער מ-23
    אני מבין שלפחות אתה הבנת את מה שכתבת

  23. כשרוזנטל אומר שראש-עיר זה לא עניין דתי וזה כמו רופא שיניים או טכנאי מיזוג-אוויר, אני לא יודע אם הוא מנסה להרגיע את עמצו או שהוא מצפה שמישהו יתייחס לזה ברצינות.

    פוליטיקאי הוא לא איש מקצוע. פוליטיקאי הוא עסקן ציבורי שמייצג אינטרסים של קהל מסויים שנותן לו כח והוא משתמש במעמד שלו כדי לקדם את האג’נדה שהוא מייצג.

    אלי כהן בא כנציג של אוכלוסיה חילונית מתלהמת וממורמרת שמאמינה שהבעיה הגדולה ביותר שיש לעיר בית שמש היא החרדים.
    אלי כהן הוא אופרוטוניסט (לא היחיד) שניזון מגל של הסתה על רקע אנטי-חרדי.

    אין ספק שבחירה של אלי כהן לראשות העירייה תפגע באופן ישיר בתושבים החרדיים במגוון היבטים ותביא לשינוי לרעה במגוון תחומי החיים של הקהילה החרדית בעיר.

    חבל שאדון רוזנטל בחר את הצד הלא נכון במאבק הממשמש על ראשות העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן