מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שלושת המודעות האחרונות מתחרות כמה נאה של המודיע לעידוד הקיימות ואיכות הסביבה | שפרה קרימילובסקי, קישורים, וגרפיקאי צעיר המכונה “קריצה” מעלים את פרי עמלם | אתם מוזמנים לתת חוו”ד ולסכם את הקמפיין | כנסו
גולגולת סמילי 222 (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נכון שכבר נשבר לכולם לראות ווריאציות שונות של מחזור וירוק, אבל הפעם הפוסט הוא מאסף, אחרון, וסופי סופי. (בלי נדר כמובן…)

שלוש מודעות לקמפיין לעידוד הקיימות ואיכות הסביבה של המודיע שעלו מעל גבי העיתון.

המודעה הראשונה מבית קישורים של רחלי גרינוולד.

קישורים מטפלים ביחסי ציבור של לאומית, ניופאן, דן, וכעת הם שלחו את ידיהם גם בצד הקריאייטיב.

בשונה מרוב המודעות בחרו ב’קישורים’ שלא ללכת על מחזור, ונצמדו לבריף שנתן אינסוף אפשרויות. כל הכבוד.

כמה נאה • שלושה מי יודע - שרשור המודעות האחרונות 1

 

המודעה השניה מבית היוצר של שפרה קרימילובסקי, אם הפרסום החרדי, שרכבה על הגל התקשורתי, והופיע עם ‘הדרת רעלים’.

נשמח לקרוא את חוו”ד האובייקטיבית לגבי המודעה, שאף היא כקודמתה אינה מתייחסת לנושא המיחזור.

כמה נאה • שלושה מי יודע - שרשור המודעות האחרונות 2

הפרינט השלישי שעלה רק השבוע בעיתון הוא של גרפיקאי צעיר בשם ישראל ינקלביץ שראה את התחרות והוציא מודעה משלו. תודו, שרק על היוזמה מגיע לו פרסום בעיתון. כמה פשוט, מחזרנו.

כמה נאה • שלושה מי יודע - שרשור המודעות האחרונות 3

טקבקו דעתכם, על המודעות, הקמפיין, רשמיו ולקחיו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. המודעה של קישורים[אם יש משרד כזה חוץ מכרטיסי ביקור]
    לא רלוונטית כלל לבריף, אין שום קשר בין הויזואל למיחזור

    בקיצר נראה שמימד ואפיקים הם היחידים שהצליחו להוציא משהו קריאטיבי

  2. בגלל שביקשתם לשמוע חוות דעת על המודעה של שפרה, ורק בגלל שביקשתם, קבלו:

    פתטי!

    הדרת רעלים? אויש נו באמת? מתאים ליציאה של ת”ת בפורים על הטנדר – לדוגמא, ‘הדרת קמצנים’…

    הבחור שימציא את זה בישיבה, יסתובב כשגוו זקוף והוא כולו מאושר מן ההברקה הקריאייטיבית שעלתה בראשו, והאנשים שיחזו בפרסום הזה בו ביום יתרשמו לטובה במדד העולה בסינכרון עם כמות האלכוהול בדמם.

    מלבד צמד המילים הפתטיות שבכותרת, הקופי של המודעה דווקא נהדר. מעביר בצורה ברורה את החשיבות שבשמירה על הסביבה ועושה את העבודה.

    המודעה של ישראל מהממת בעיני, ולו בגלל הדף המקומט.

  3. אתם מעיקים כבר עם הכמה נאה הזה! כמה אפשר???
    אין לכם מה לחדש? שבו בשקט!

  4. המודעות של אפיקים מימד וקרימלובסקי הן הגרועות ביותר.

  5. התמונה האחרונה בעייתית בגלל שיש הבדלי גדלים בין האלמנטים לבין המציאות למרות שזה יכול להיות מעניין אם יעשו את זה בקונסט משולב של עומקים

  6. מעניין לראות איך הגרפיקאי הצעיר והאלמוני(עדיין, כי אני בטוח שעוד נשמע עליו) לוקח בגדול.
    מול המודעה העבשה והגולגולתית של שפרה (האם רק אני שם לב לרמיזה של קוקה קולה ורעלים?) הייתי מצפה יותר מגברת שעשתה את רוב הקריירה שלה מפרסום לסיגריות מרעילות.
    ומול העץ הירוק הנדוש של קישורים, חסרי הכישורים (גאונים ממש,תגידו ירוק, נכון חשבתי על עץ – איך ידעתם?)

    אדון ינקלביץ לעומתם הביא משהו מעניין וביצוע נפלא, אם כי בוסרי במקצת. אבל מילה שלי – תרשמו את השם ינקלביץ.

  7. קישורים- יפה, אל לא מרענן במיוחד, למרות העץ הרענן.
    שפרה- הגזימה, זה נראה כמו, “הדוסים ביקשו קראייטיב, יאלה נעשה טובה נזרוק להם משהו”
    ינקלביץ- מקסים!

  8. האחרון הכי יפה! אני הכי אהבתי!

  9. אם אני לא טועה. ינקלביץ (קריצה) הוא נכד של שפרה קרימלובסקי!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן