מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מהדורה נ”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, מיוחדת ועצובה מתמיד, בצל האסון הכבד בעיר נתניה • עדכונים מהרשת • פינה מיוחדת: שבוע הקוטג’ • עדכונים מהשטיבל • תזוזות בענף • פפראצ’י • פינת המזל טוב • התנצלות והבהרה • פרסום ראשון: סיור מצולם במשרד החדש של בחדרי חרדים בירושלים • המלצת קריאה: ביסקוויטים של האחים גטניו עם כוס תה נענע-לימון • בתיאבון
IMG_0474
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה נ”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, מיוחדת ועצובה מתמיד, בצל האסון הכבד בעיר נתניה. בארץ למודת פיגועים, טרור ואירועים קשים, נראה כי כלום לא מזיז לנו. לא נוגע בנו. עוד כמה עשרות משפחות שהולכות לעבור שינוי דרמטי בחיים שלהם, או יותר נכון, במוות שלהם. ליבנו עם משפחות ההרוגים והפצועים. שלא נדע עוד צער.

המלצת קריאה: ביסקוויטים של האחים גטניו יחד עם כוס תה נענע – לימון.

עדכונים מהרשת

שבוע אינטרנטי במיוחד עבר על כוחותינו: בליל שני השבוע פרצה קבוצת האקרים פלסטינים לבלוג ‘הגניזה’ ואח”כ התברר שהם הגיעו לאתר ‘נייעס’. המחלקה הדיגיטאלית של ‘פאשקעוויל’ דאגה לנטרל את האיום הסייברי. אתמול, יום ד’, נפל השרת של ‘פאשקעוויל’. לדטא בייס שלום.

IBM חוגגת 100 שנה להיווסדה, 100 שנה של חדשנות טכנולוגית מפתיעה. לכתבה ב IT דה מרקר: יבמ מסכמת 100 שנה ב-13 דקות – וידאו.

חבר’ה אמריקנים מבית שמש הפיקו סרטון מגניב על ליל שבועות:

פינה מיוחדת: שבוע הקוטג’

סערת הקוטג’ הצליחה להסיט את תשומת ליבנו משבוע הספר. אלי ח. כתב לנו: לדעתי שבוע הבא צריך להיות שוב שבוע הספר כי השבוע היה שבוע הקוטג’. הוא צודק. צודק מאוד אפילו. אחרי כל מה שקראתם ושמעתם, ויש הרבה שלא הספקתם, ולרגל ההצלחה המסחררת של איציק אלרוב, כמה פייסבוקיסטים החליטו לנצל את ההזדמנות ולפתוח קבוצות נוספות. חרם הקוטג’, יש שהצהירו, מתרחב גם לחרם גבינות לבנות. נו שוין.

קבוצה נגד מרצדס: מרצדס מוצר כ”כ בסיסי שעלותו הגיעה ל 500,000 ש”ח. לא קונים במשך חודש!!! שיישאר בחנויות ויתקלקל עד שיורידו את המחיר!! אם לא נתגבר על הרצון והסיפוק הרגעי הזה לרכוש מרצדס, לעולם לא נצליח להוריד את מחירו למחיר נורמלי. (בתמונת הפרופיל יש מרצדס ועליו רשום: 500,000 שקל? אפשר לחשוב שזה עשוי מקוטג’). לקבוצה הצטרפו עד כה 1852 חברים שלא יקנו מרצדס עד שיורידו את המחיר.

קבוצה להוזלת מחירי הדלק: חרם צרכנים על “חנויות הנוחות” של תחנות הדלק להורדת מחירי הדלק! מחאת הקוטג’ מתרחבת! נמאס ממחירי הדלק… המחאה הבאה כבר כאן! להפסיק לצרוך דלק כמעט ולא ניתן, לכן החל מה-1 ליולי במשך חודש ימים נפגע כלכלית בחנויות הנוחות של תחנות הדלק ולא נקנה מהם שום מוצר, מה שיביא ללחץ כלכלי ופוליטי להוריד את מחירי הדלק למחיר שפוי של 3-4 שקלים לליטר. בחודש הקרוב לא קונים כלום מהחנויות נוחות של חברות הדלק! (אין צורך להפסיק לרכוש דלק. פגיעה כלכלית כזאת תגרום להוזלה).

‘לילה כלכלי’ בפייסבוק: קוטג’ ביתי: הרכיבים – 4 ליטר חלב, שמנת מתוקה, חצי גביע לבן, כף אנזים. ההכנה – מחממים את החלב ל-37 מעלות ומוסיפים הלבן. מחכים עד שה-PH יגיע ל-4.6 (עם נייר לקמוס) מוסיפים האנזים וממתינים מעט. חותכים בזהירות את הגבן לקוביות. מכניסים את הסיר למתקן בן מרי וממשיכים לבחוש. מעלים את הטמפרטורה ל-50 מעלות ובוחשים עד לקבלת גרגרים. לסנן ולהוציא את המים מספר פעמים. את הגרגרים שמים בקערה, מוסיפים שמנת ומקציפים. אולי עדיף לשלם 7 ש”ח? :).

מעצבים לכם חרמות: מעצבים ב’פרוג’ נרתמו שוב לפרשה אקטואלית ועיצבו כמה כרזות מעולות למחאה הזמנית. לינק לאשכול.

ירח טוקר סבור כי חרם הקוטג’ נועד לכישלון: “חרם חרדי עובד, הקוטג’ ייכשל”, זו הכותרת למאמרו של ירח טוקר ב-ynet. “כשהחרדים יוצאים לחרם כלכלי – זה מצליח, אבל לחרם הקוטג’ לא צפוי גורל דומה. למה? כי חרמות החרדים אף פעם לא נערכים בשל הפגיעה בכיס, אלא בשל פגיעה בערכיהם”. לקריאה לחצו כאן.

עדכונים מהשטיבל

לא נשכח: במלאות שנה לפטירתה של מרת תרצה גרנות ע”ה תיערך ביום ראשון הקרוב אזכרה על קברה בבית קברות ירקון בשעה 16:30. תלמידיה ומוקירי זכרה מוזמנים להשתתף ו/או ללמוד משניות לעילוי נשמתה.

קד”מ ראשון לפרומרקט החרדי? ראינו בכניסה ל’לנדאו תקשורת’ (המשווקת את אורנג’) בגאולה, דיילים של סמסונג מחלקים דיסקים עם שירים חסידיים. כל מה שהיה עלינו לעשות היה לענות על 3 שאלות פשוטות בכרטיס מיוחד. למתקשים, הדייל עזר עם התשובות. שמענו שמדובר בפעילות של פרומרקט החרדי, בניהולו של חזקי חורוזובסקי.

ליל שישי בשטיבל #52 1
הדייל ברחוב מלכי ישראל בירושלים
ליל שישי בשטיבל #52 2
הדיסק של סמסונג

IPad לכל תקציבאי: יזמי המדיה החדשה ‘מאורסים’ שיחקו אותה ביציאה מדליקה במיוחד השבוע. בכירי המדיה במשרדי הפרסום זכו לקבל קופסה של IPad, כאשר בתוך הקופסא לא היה מונח המכשיר המיוחל, אלא מכתב הממוען המספר לו כי הוא יכול לקבל את המכשיר, במידה ויכניס מלקוחותיו במהדורה הבאה של ‘מאורסים’, שתצא בחודש אלול הבעל”ט. לפי מה ששמענו, היו כמה שריקות התפעלות במשרדי הפרסום מהחבילה “המפתיעה”. לדברי אלישע כהן, מנהל השיווק של ‘מאורסים’, אלפי עותקים כבר נשלחו לבתי מאורסים, קרי: חתנים, כלות ובני משפחותיהם. את הדיסק האינטראקטיבי תוכלו לקבל גם ברשת חנויות ‘גל פז’. ורי נייס.

ליל שישי בשטיבל #52 3
מאורסים - מתי תגיע האפליקציה?

עיתונאים בעננים: בתחילת שבוע הבא ייערך כנס רבני אירופה בעיר בריסל שבבלגיה. מוטי ביכלר, ממחלקת היח”צ של ‘בולטון פוטנציאל’ הזמין תשעה עיתונאים לאירוע. על המטוס שימריא לכנס בחצות הלילה של יום ראשון, יעלו בזה אחר זה: אבי בלום (קו עיתונות דתית), ישראל רוזנר (קול חי), מאיר ברגר (המבשר), אריאל דרעי (משפחה), אברהם דב גרינבוים (בקהילה), חיים טריקי (יום ליום), יענקי מייזליש (קול ברמה), איזיקוביץ (מרכז העניינים) ומני גירא שוורץ (הקול החרדי). טיסה נעימה.

הבצפר בהארץ? סיפרו לנו שבעיתון הארץ אמורה להתפרסם כתבה על הבצפר החרדי. נחכה לזה.

מקאן בבצפר: ביום חמישי האחרון נערכו מצגות הסיכום של פרק האסטרטגיה של קורס הגברים בשלוחה החרדית של הבצפר. הלקוח אותו קיבלו התלמידים לעבודה: בנק לאומי. הם התבקשו לייצר אסטרטגיה של פריצת דרך. במצגות צפו צביה שוהם ומנחם אייכלר, מנכ”לים משותפים של היחידה החרדית של ‘מקאן אריקסון’, המטפלים בתקציב בנק לאומי במגזר החרדי. לדבריהם, היו במצגות מספר רעיונות מקוריים במיוחד שיוצעו ללקוח. עוד צפו במצגות: אבי קורנס, מנהל תחום האסטרטגיה בבצפר (שלימד את הנושא), ואיתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של הבצפר. ההרשמה למחזור הבא בעיצומה.

ליל שישי בשטיבל #52 4
מנחם אייכלר ותלמידים
ליל שישי בשטיבל #52 5
רפאל ברמן הציע בין השאר דוגמאות חדשות לכרטיסי אשראי

חברה לחברה אית ליה: האירוע של נשות חב”ד שיתקיים בעוד פחות מחודש בבנייני האומה, מסתמן כדבר הבא. שימו לב: לראשונה בהיסטוריה יתקיים שיתוף פעולה בין חב”ד ל’מעייני הישועה’. הרב לנדא נתן את ברכתו לשיתוף הפעולה, והחרם החב”די על בית הרפואה הליטאי הוסר רשמית. מעניין. בין החברות שתפגשו ביריד: שירותי בריאות כללית, סנו, סולגאר, סטארקיסט, פרוקטר, אור החיים, הצורפים, מנפאואר בראשית, עיריית ירושלים, גלית איטליה ומטרנה. צירפנו לכם תכניה.

ליל שישי בשטיבל #52 6

הפקה שכזאת: מוסדות צאנז עורכים מדי שנה ‘ועידה שנתית’ יוקרתית לציבור חילוני ומסורתי. השנה, הועידה בסימן “צאנז, נתינה חובקת עולם”. חיים הלברשטאם (משרד הפרסום וההפקות ‘יותר’ ותלמיד ‘הבצפר’) המפיק את האירוע, לקח את ההפקה צעד אחד קדימה, ובחר להזמין את התורמים בצורה מקורית ומפתיעה. הזמנת הכבוד עוצבה ככרטיס טיסה וצורפה לנרתיק נסיעות. עיצוב האירוע עצמו גם יהיה סביב אותו קונספט. הבטיחו לנו הפקה מדהימה עם שלל הפתעות, אנחנו מחכים לתמונות מהאירוע, שייערך בעוד שבועיים.

ליל שישי בשטיבל #52 7
ההזמנה המיוחדת

ועידת מנהלי חב”ד: ידידנו שרגא ניימן מעדכן כי ביום שני כ”ה בסיוון (עוד שבוע וחצי) תיערך ועידת מנהלים של אגודת חסידי חב”ד בארץ. הועידה תיערך באולי TERRA היוקרתיים בקיסריה, אליה הוזמנו שרים, חברי כנסת ואנשי ציבור שונים, בנוסף למאות מנהלי מוסדות חב”ד בארץ ישראל. על ההפקה והיח”צ של האירוע: שרגא ניימן וחברת ההפקות אפקט.

ליל שישי בשטיבל #52 8
קיבלנו הזמנת כבוד

יריד נדל”ן בבית שמש: מעל אלף איש פקדו את יריד הנדל”ן שהתקיים אמש (ד’) ברמת בית שמש. חברת ‘מיטב הארץ’ הפועלת ברמת בית שמש, ערכה יריד נדל”ן מיוחד, בו הציגו מיטב הקבלנים, חברות הבניה והייזום הפועלים ברמת בית שמש ג’, וכן נותני שירות נוספים. במקום נכח עו”ד, שנתן מענה לחותמים חוזה ביריד. במהלך שעות פעילות היריד, יצאו סיורים מסודרים מהיריד אל שטח אתרי הבניה ברמה ג’ ובכך התאפשר לחפצים לראות ולהתרשם מהמקום מקרוב. בין המציגים ביריד: סאסי, חזון את גלילי, דוד קניג, מצפה ברמה, רמת נריה, דיאמונד, בנק מזרחי טפחות, בנק לאומי, בנק אגוד, בנק פאג”י, יועצי משכנתאות פרטיים וחברות לעיצוב מטבחים ועוד.

ירוחם אסטרייכר (שלאחרונה קיבל את הכינוי ‘יחצן אשכנזי זול’) אשר הופקד על יחסי הציבור של האירוע סיפר לנו כי מטרת היריד הייתה לאפשר לציבור להתרשם מקרוב בנעשה באמת בשכונה החדשה ההולכת ונבנית, כאשר הכול מרוכז במקום אחד. אפילו הפגנה של קנאים נערכה מול היריד בחוץ, כדי להעביר מסר לבאים כי רמת בית שמש ג’ נבנית תוך חילול קברי קדמונים. ירוחם הצטרף למחאה שהביאה עוד ועוד סקרנים ליריד.

צילומים: חיים (אודסה) שפירא ויעקב לדרמן

ליל שישי בשטיבל #52 9
משה מונטג מ'דגל' לוחץ ידיים לאלי פרידמן מ'טוב'
ליל שישי בשטיבל #52 10
ירוחם היחצן עם חיים אודסה
ליל שישי בשטיבל #52 11
אלי פרידמן וירוחם ועוד
ליל שישי בשטיבל #52 12
ירוחם מפגין

תזוזות בענף

שינויים ברשימת הקרדיטים בעיתונים: ‘קו עיתונות דתית’: במקום אבי רוזן, מ”מ עורך ראשי – ינון פלח. אמש, חבריו של רוזן ערכו לו השבוע מסיבת פרידה מיוחדת אך התמונות עדיין לא הגיעו, לא נורא. ‘מרכז העניינים’: סגן עורך ישראל מונטג פרש מהעיתון לטובת עבודת עריכה אינטנסיבית ב’בקהילה’. את מקומו תופס חיים פסל, ששימש כמגיה בעיתון עד כה. הצלחות.

עוד קצת עיתונות: אריה ארליך, סגן עורך ‘חדשות משפחה’, חנך השבוע טור פוליטי חדש, 5 הערות, במקום יוסי אליטוב שכותב טור כללי בן עמוד אחד בלבד.

חבר מביא חבר: דוד שעיו, תלמיד ‘הבצפר’, נכנס השבוע לעבוד ברדיו ‘קול ברמה’. שעיו יעבוד במחלקת השיווק של הרדיו ויגייס מפרסמים חדשים.

פפראצ’י

ליל שישי בשטיבל #52 13
נתפס בבלקברי: על הקיר במחלקת הקריאייטיב של 'גל אורן'

יומולדת 30 לאריאל ברמן: בהפתעה גמורה, רעייתו דאגה לסחוב אותו למסעדת לישינסקי בראשל”צ. כשהגיעו, נתקל אריאל בהרבה מאוד אנשים שבאו לחגוג איתו ולאחל מזל טוב. תיעד: מנדי אור.

ליל שישי בשטיבל #52 14
אריאל מופתע לראות את כל החברים במסעדה
ליל שישי בשטיבל #52 15
מאיר גל והמוזיקאי קן ברג'ס
ליל שישי בשטיבל #52 16
גד אלבז ויואב דילאון
ליל שישי בשטיבל #52 17
ישראל פריד (גלי ישראל) ויענקי פלאי (קול חי)
ליל שישי בשטיבל #52 18
אריאל, ינון ואריה מונק
ליל שישי בשטיבל #52 19
גד אלבז ושאול חיון
ליל שישי בשטיבל #52 20
הרב חיים הורביץ, רב שכונת צהלה, בדבר תורה
ליל שישי בשטיבל #52 21
אריאל, מוטי לביא, תומר סגיס, מנחם הלפרט ועוד חברים

• • •

ליל שישי בשטיבל #52 22
שי קאהן, הבוקר בצומת עזרא

בני ברק עיר מתקדמת: תמונה משעשעת שצולמה על ידי שמואל דרילמן, מציגה שלט עירוני עם הכיתוב הבא: “הינך נמצא בתחום עיריית בני ברק. כאן מופעלת שיטת חניה חדשנית ע”י מדחן משוכלל. נא להכין כסף קטן ולגשת למדחן הסמוך”.

ליל שישי בשטיבל #52 23
חדשנית? עתידנית!

הבהרה והתנצלות: במהדורה הקודמת פרסמנו תמונה של עניבתו החגיגית והחלבית של קובי סלע. כתבנו כי “אומרים שהוא חיפש עניבה עם שני לוחות הברית אבל היא הייתה שבורה, אז הלך על הפרה”. מסתבר שטעינו. העניבה עם לוחות הברית + עשרת הדברות באנגלית עומדת על תילה במתקן המיוחד.

ליל שישי בשטיבל #52 24
העניבה עם לוחות הברית

בלעדי לבח”ח: לפני שקבעו מזוזות, רגע לפני הכניסה הרשמית, ביקר חוצניק במשרדים החדשים של ‘בחדרי חרדים’ בירושלים. בפרסום ראשון, הוא מגיש הצצה ראשונה.

ליל שישי בשטיבל #52 25
המשרד ממוקם בבית ר.מ.פ.א. שבהר חוצבים
ליל שישי בשטיבל #52 26
השביל המוביל לכניסה הצדדית של הבניין
ליל שישי בשטיבל #52 27
בכניסה למשרד: כולל אברכים + שחרית, מנחה וערבית
ליל שישי בשטיבל #52 28
עמדות הכתבים
ליל שישי בשטיבל #52 29
משרדים VIP. השמאלי שייך לדב פוברסקי
ליל שישי בשטיבל #52 30
יקי אדמקר מתכנן כתבה
ליל שישי בשטיבל #52 31
והיו עיניך רואות. מרן הגרי"ש
ליל שישי בשטיבל #52 32
שמעון יאיר ברייטקופף. העורך בפעולה
ליל שישי בשטיבל #52 33
עדיין עובדים. לא להפריע

מזל”ט ל:

חברון גרנביץ, אורית גמליאל, אליוביץ ח”י ביטוחים, חסדי נעמי לרגל יום הולדתם.

מזל טוב ליוסי ברויער לרגל הולדת בנו במשקל 3,200 ק”ג, הברית ביום רביעי הקרוב.

מזל טוב לבצלאל רוטנברג, מפיק ‘בקהילה’, לרגל הולדת הבת.

מזל טוב למוטי בוקצ’ין, דובר זק”א, לרגל הולדת הבת.

מזל טוב לאחים שמחה ודוד מרגליות לרגל יום הולדתם. הם לא תאומים, נולדו בהפרש של שנה ו-3 ימים.

ביום ראשון הקרוב, אהרן גרנות (משפחה) יחגוג בר מצווה לבנו בקריית ארבע, עיר האבות. מזל טוב.

בברכת

סוף שבוע רגוע ושבת שלום ומבורך

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. אני פוקד קבוע את השטיבל, יופי של שינוי.

    היה שווה לקום בשעה לא חוקית זו.

  2. וליוסי ברויער לא מגיע מזל טוב להולדת בנו?

  3. אחד המשובחים.

    רפאל ברמן, לא ברגמן. ועוד תשמעו עליו. הבחור חדור מוטיבציה של גולני עם כומתה של תותחנים.

    אלישע, שיחקת אותה ביציאה מדהימה, שאפו.

  4. אכן ליוסי ברויער מגיע מזל טוב נולד לו ילד האהלן גבר יהיה בשבת בבני ברק

  5. א. שוחד לתקציבאיםםםםם
    ב. אז בבצפר החדרי עושים פוסות במקום ללמוד. טופ.

  6. @ פושער איד:
    @ מימי:
    בארורוררר
    השולם זוכער היום בתפארת ציון , רח’ ירושלים בני ברק, כולם מוזמנים.

  7. במקום ישראל מונטג: חיים פפל, לא חיים פסל.

  8. ירוחם, קבל צל”ש על היח”צ (לא לדירות, לקנאים), לא עבדת קשה מדי?

    הלברשטאם, כיף לראות רעיונות יצירתיים.

    אלישע אייפד, צדקו חז”ל שאדם צריך להתחתן, אתה נהיה מקורי יותר ויותר, ח”ח.

    קוטג’, חבל שלא הבאתם את ה’דה מרקר’ עם המחאה בפרוג.

    בכלל, היתה כתבה מעולה בפירמה על שכר הענף, כתבה שמצדיקה פוסט ודיון עניני.

    עיתונאים בעננים, אולי תדאגו לאלה מביניכם שיש להם צו עיכוב, (לא נעים, שלפחות לא יזמינו).

    וחוץ מזה, שמתם לב שהמודיע כלל לא בתמונה?

    פרומרקט, קד”מ 2011, חבל שלא חילקתם קלטות, זה היה רץ וגם עושה קצת באזזז.

    בחדרי, אתם חברה מצוינים, אבל התמונות שלכם מזעזעות, תפסיקו לתלות את הרבנים רק על הקיר, וד”ל.

    אריאל, אולי תארגן גם איזו תוכנית לקשישים ברדיו, התבגרת?

    ירח, אולי תארגן חרם חרדי על הטוקבקיסטים בווינט? זה עלול לרוץ.

  9. מי יכול להאיר את עינינו לכוונה “יחצן אשכנזי זול”?
    קרה משהו בבראנז’ה שלא ידענו ?
    ירוחם, מחכים לסיפור המלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן