WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
‘בן שלושים לכוח’ זהו שמו של גיליון הנושא שהופק על ידי ‘משפחה’ לכבוד החג, ובו פרופיל על שלושים חרדים משפיעים, בגילאי השלושים • אחד מהם הוא מנכ”ל ‘תוצאות אפקטיביות’, שעיה איצקוביץ • תחת הכותרת “איצקוביץ זה לא רק שטיבל’ך”, קוראי העיתון נחשפו לדמותו של מי שהצליח להסיר את החרם על חברת ‘אלקטרה’ • הכירו גם אתם
itzkovitz1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באדיבות השבועון לבית החרדי משפחה‘ • מאת: תמר לוין

תעודת זהות:

שם: ישעיהו (שעיה) איצקוביץ

גיל: 39

תפקיד: מנכ”ל משרד פרסום “תוצאות אפקטיביות”

מגורים: בני ברק

בוגר: ישיבות פוניבז’ וחברון

עוד משהו: בשמונה הוא מתפלל במניין השכונתי, ומרבע לתשע עד עשר הוא לומד בחברותא קבועה בבית הכנסת. בילדותו כתב חמשירים למשפחתו.

צעיר ומשפיע: שעיה איצקוביץ • פרופיל וראיון 1
המנכ"ל המשפיע. צילום: אלי קובין

למה הוא ברשימה?

אם כתיבה היא שפה סמויה המשפיעה על הקורא, הרי שפרסום הוא שפה גלויה ויישירה המפעילה את קסמיה במישרין על הצופה. שעיה איצקוביץ הינו מבעלי משרד הפרסום החרדי ‘תוצאות אפקטיביות’ שמשפיע הרבה מאד על תוצאות הקניה החודשית או היומית שלנו…

‘תוצאות אפקטיביות’ מדורג בשביעייה הראשונה של משרדי הפרסום החרדיים והרבה מתקציבי החברות הגדולות בארץ נחים בכיסו.

• • •

איך הגעת לעולם הפרסום?

“עוד בילדותי הייתי נחשב ככותב הבלתי מעורער של המשפחה”, מספר שעיה איצקוביץ, “כשהיו זקוקים לעזרה בשיעורי הלשון, בעריכת ברכות או בכתיבת סיפורים, חמשירים ועוד, הייתי אני הכתובת. אחרי החתונה למדתי בכולל חמש שנים, ואחר כך התחלתי לעזור לרעייתי בעבודתה בקופת חולים כללית בתור מנהלת שיווק למגזר החרדי. כשהשתנה חוק הבריאות הממלכתי ובעקבותיו גם עקרונות השיווק, החלטנו יחד לפתוח משרד פרסום. היא התברכה ביכולת המשא ומתן, הבנה אסטרטגית וכישורי יח”צ טובים מאד, ולי ישנו את כשרון הקופי והקריאיטיב. שילוב הכוחות הללו בצוותא היווה מתכון למשרד פרסום מצליח”.

שעיה איצקוביץ קם בסביבות שבע ועשרים בבוקר, בשמונה הוא מתפלל במניין השכונתי, ומרבע לתשע עד עשר הוא לומד בחברותא קבועה בבית הכנסת. אחרי ארוחת בוקר בביתו, הוא הולך ללשכת המנכ”ל הממתינה לו במשרדו, במרחק דקת הליכה מביתו.

“משעה זו ועד לערב, יומן הפגישות שלי עמוס מאד”, מתאר איצקוביץ: “אני מקיים פגישות שוטפות עם עובדי כל המחלקות במשרד, פותר משברים בעבור לקוחות מחוץ למשרד, וכל זאת מעבר לסדר היום השגרתי התקין. יש לנו כיום 17 עובדים, ועלי לדאוג שהמפעל כולו ינוע כמו שצריך”.

איצקוביץ, שנמצא שעות רבות ביום בפגישות מחוץ למשרד, מספר כי המזכירה משתדלת לקבוע לו פגישות של ארוחת צהריים באמצע, כדי שלא ירעב עד סוף היום… סופו של סדר היום העמוס מסתכם שוב בלימוד חברותא בין שבע ל-11 בערב.

מה המניע לפעילותך?

“באופן אישי, אני חושב שבפרסום אני ממצה את הכישרון שהקב”ה נתן לי. ברור גם שזו פרנסה טובה ומכובדת. בנוסף, כשאני רואה היום את העובדים שלי, אני שמח שאנחנו שליחים טובים לפרנס אותם. התחושה הזו נותן לי אחריות, רצון ותנופה אדירה”.

פרסום היא העבודה הכי פחות משעממת מכל התחומים שמכיר איצקוביץ. “זו עבודה מאד תזזיתית ומתוחכמת, אתה יכול להמציא את הגלגל כמעט בכל יום ולמצוא דברים חדשים: אני רואה לקוחות שהגיעו אלי במהלך השנים, בהיותם קטנים או בינוניים, ואני הצלחתי להביא אותם למצב בו הם נחשבים היום מספר אחת בתחום שלהם”.

“בפרסום”, הוא מצהיר, “אתה משנה שוק. משנה חשיבה. יש לך כוח עצום בידיים”.

לשם דוגמה הוא מביא את רעיון המסלול הכשר בהשגחת הבד”ץ, שקיים בחברות רבות בשוק. “מדובר ברעיון שהבאתי לפני חמש שנים לחברת הביטוח ‘מגדל’ כשאני גם מייצג את בד”ץ העדה החרדית בנושאי ממונות. היום, אני יכול להגיד שאין חברה המכבדת את עצמה שלא הכינה מסלול ייעודי ייחודי למגזר החרדי”.

תוכל לציין נקודה בולטת בעבורך?

“פתרון בעיית ‘אלקטרה’. החברה נקלעה שלא בטובתה לסיטואציה שלא קשורה אליה בכלל”, הוא טוען. “ההצלחה של המשרד, להוכיח לגדולי ישראל שאלקטרה לא קשורה לעניין החפירות ביפו, הייתה הצלחה גדולה ומשמעותית מאד. לראשונה בהיסטוריה החרדית, חרם שהוטל על חברה – בוטל בפה מלא מפי גדולי ישראל!”.

איפה תהיה בעוד עשר שנים?

“אני מקווה להמשיך להיות עדיין במשרד. ואולי להתחיל לשלב בפעילות המשרדית את הבנות שלי גם כן… כמו כן, אני מקווה להשקיע יותר זמן בקביעת עיתים לתורה, לעסוק בפעילויות התנדבותיות, להתחבר יותר לקהילה ולהיות מעורב בה.

“העולם מתקדם, ואיתו המקומות שעולם הפרסום יכול להגיע אליהם. מבחינת הפרסום החרדי, תהיינה יכולות פרסומיות, שהחברות תצטרכנה להתארגן מולן מחדש”. הוא בטוח.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. בחור אמביציונר ברמות הגבוהות
    יש לו הרבה קבלות של עשיה, אבל משום מה יש לי תחושה שלפעמים הוא גם יודע לדבר יותר ממה שהוא עושה.

    לפעמים צריכים ללמוד מאנשים כמו קוטיינר, שטרן ממימד כדי לדעת שלהרויח כסף ולקוחות לא צריך לדבר הרבה.

  2. שעיה, תצליח בכל מה שאתה עושה, גם אם יש כאלו שמנסים לשים לך רגליים ולהצר את צעדיך כל הזמן!

  3. בחור מבריק ושנון, אין ספק שבסיפור של אלקטרה הוא הוכיח שהוא יחיד בתחומו תוך הפגנת ידע הבנה יכולת וקשרים בתוך חצרות הרבנים והאדמורים והביא למהפך שמחק את החרם מהשורש.
    אני מקווה בשבילו שגם את משבר שפע שוק עם ה”חרם” שלא היה ולא נברא הוא יצליח לפתור למרות האנשים מהחסידות הידועה המפעילים נגדו אלימות חסרת מעצורים שרק הוא הצליח להתמודד נגדה וזו עוד נקודה לזכותו.
    בקיצור תותח הבחור.

  4. דווקא לדעתי הוא כמו סנדלר שהולך יחף,
    תחשבו אם מאיר גל או יגאל רווח היו פותרים את משבר אלקטרה כמה רוח וצלצולים
    הם היו עושים הן בעיתונות החרדית והן בחילונית הרי על כניסה לבית של אחד מראשי ישיבת פונביז עשו פרסום כאילו החליפו חוויות עם הגרי”ש
    ודווקא איצקוביץ לא רכב על זה.
    חוצמזה שלדעתי המשרד שלו מעולה ומקצועי.

  5. שעיה ידידי היקר
    אתה מסוגל להגיע ליותר. הרבה יותר.
    המשך להצליח

  6. ראיון יפה וכאחד שחי בעולם הפרסום אני גם חושב שלא העיקר מודעות יפות אלא צריך גם אספקטים אחרים שמועילים ללקוח ולהם יש את זה.

  7. מי שמכיר את שעיה כמוני יודע ש”בן שלושים לכח” תפור עליו.

    והמייבין יבין.

  8. בחור שהצליח בעבודה קשה, אפשר ומותר גם לפרגן.
    ושייה סחטיין על התמונה ברקע שיחקת אותה 🙂

  9. אין לי מילים הבחור הזה פצצה מכל הכיוונים !!!!!
    והוא צריך לשמח שריקי אישתו!!!!!!!!!!!!!

  10. אין הבחור מוכשר בטירוף!
    אני לא מבינה מאיפה יש לו את הכח גם 5 בנות גם משרד מצליח!
    אההה אכשיו אני מבינה אישתוווווווווווו ריקי היא נשמה טהורה לשעיה יש מזל שהיא אישתו!!!!!

  11. רק כעת אשתו מצאה את הסיסמא למחשב?

    מעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן