מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הותל”פ: תקציב הפרסום של ‘פלדהיים’ עובר ל’גל אורן’: בשקט-בשקט, אחד התקציבים הגדולים במגזר, עובר לטיפולו של ‘גל אורן’ • כל הפרטים בפרסום ראשון ב”לאומית” מכריזים על מיתוג מחדש: החל מהיום קופ”ח “לאומית” עם לוגו משודרג ושם חדש: “לאומית שירותי בריאות” • ‘פיצהלה’ מפקידה תקציב הפרסום אצל ‘מילר פוינט’ • סוזוקי בדרך למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום ‘גל אורן’ • והמדורים הקבועים, דירוגים ולומדים לקרוא.
קליק כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן