מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
IMG-20170901-WA0008
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לילה טוב. בליל שישי הנוכחי אנו מציינים את הראשון בספטמבר, תחילת החופש הגדול של ההורים. שליש ‘אלול’ מאחורינו ואנחנו עם מהדורת 120 של ליל שישי.

כשפורסם הפוסט הראשון של ליל שישי ע”י דינקיס ומוטי רובינשטיין – חוצניק דאז ואיש מדיה כיום, לא האמנו שנגיע לרגע הזה. שהחיינו.

מה נאחל לנו? בקטנה. עד 240 מתוך בריאות ואושר לכולנו.

המלצת שתיה באירוע חגיגי זה

קברנה סובניון RESERVE 2012 של יקב בן חיים. מדובר ביין שמורכב מ-85% קברנה סובניון, 10% מרלו ו-5% פטיט סירה. שהה 20 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות וזכה במדליית זהב בינלאומית בתחרות היין טרה וינו. מניסיון- שווה מאוד

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 25

מוטי קוטיינר עזב את “אגס בראשית”

נפל דבר במגדלי קונקורד. משרד הפרסום אגס בראשית והשותף הטרי מוטי קוטיינר – כבר לא. קחו רקע: לפני 7 שנים עזב קוטיינר את טריו, שם כיהן כמנהל המחלקה החרדית ופתח את בראשית. לפני בקושי שנה הוא התאחד עם משרד הפרסום אגס בבעלותו של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן.

הרעיון שמאחורי האיחוד היה במילים פשוטות: חיסכון. קורת גג אחת, אנשי צוות שיטפלו ביותר תיקים וכו’ וגו’. כמובן שלעיתונות נאמרו אז המשפטים הבאים: “השילוב בין החדשנות והדינאמיות לבין הניסיון העשיר יוצרים פלטפורמה חזקה וחדשנית שתאפשר להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב הפתרונות הנדרשים לפרסום במגזר הדתי והחרדי בעידן הנוכחי”. משפט מרהיב אחר שנשלח אז היה: “המטרה העיקרית של המהלך היא להמשיך לשים את הלקוח במקום הראשון ולהעניק לו את השירות והמוצר הטובים ביותר”.

תכל’ס השידוך לא עלה יפה, כאשר הצדדים שומרים כלפי חוץ על כבודם של השותפים אולם בחדרים פנימה ישנה מתיחות ויחסי אי אמון קשים בין הצדדים. השבוע התפרקה החבילה כאשר קוטיינר, כאמור, נטש את המשרד.

מה יהיה הלאה? השם א’ ב’ אגס בראשית שליווה את הפעילות המשותפת נשאר במשרד, מאידך קוטיינר מתכוון לפתוח בקרוב את משרד חדש תחת השם בראשית. האם יהיו 2 בראשית? הכל יכול להיות. האם הלקוחות יישארו במשרדי אגס בראשית? כנראה שכן. למעט לקוחות שיבחרו לעבוד עם קוטיינר (אושר עד למשל).

לפאשקעוויל נודע כי מנהלי ‘אגס בראשית’ הציעו לכל העובדים להישאר במשרד. למרות זאת, ליזי פרינץ, הסופרוויזרית הוותיקה ורבת התושיה שליוותה את קוטיינר, עוזבת את בראשית, נפרדת ממוטי קוטיינר ובימים הקרובים תחל עבודה חדשה. פרטים נוספים יבואו.

תגובתם של ‘אגס בראשית’ ומוטי קוטיינר לא התקבלו עד כה. נמשיך לעקוב ולדווח.

בסימן הצלחה ב-TGI: ‘המודיע’ מהדק קשרים

היום התקיים בביתו של לוזער קנופף מפגש מנהלי ובכירי משרדי הפרסום. בתפריט: אירוח כיד המלך ושירה של מקהלת יחד. הרעיון: חיזוק ושימור הקשר עם היומון האגודאי הוותיק.

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 26

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 27

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 28

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 29

קווי הנייעס בועטים

מנדי גרוזמן, כתב 360 ומקור ראשון, הצטרף לצוות “המועצה” של קו הסקופים וישתתף בפרשנויות פעמיים בשבוע. “יושבי הפייסבוק והטוויטר מדברים לקבוצה של כמה אלפי איש ובטוחים שקולם נשמע מקצה העולם ועד סופו”, אומר היום גרוזמן לפאשקעוויל, “אבל כמי שמסקר את החברה החרדית בתקשורת הכללית חשוב לי להגיע גם למאות אלפים שמאזינים רק לקווי נייעס, בראשם קו הנייעס המואזן כיום – הסקופים. בלי פייסבוק ובלי שמייסבוק. הם קהל רציני וחשוב שמתעניין באקטואליה, ואני מקווה שבאמצעות הגישה הזו הם ייצרו איתי קשר ויסייעו לי להעמיק את היכרותי עם תוככי החברה החרדית”.

שמעון ליברטי מצטרף לעיתון ‘הדרך’

שמעון ליברטי, עד לא מכבר איש ‘קו עיתונות’ ו’כל הזמן’, הצטרף לשבועון ‘הדרך’ של ש”ס וייצג את בני עדות המזרח בקרב הכותבים. לדבריו, הוא “שמח ונרגש להימנות על שופרם של גדולי ישראל. קשה להפריז בגודל האחריות, ונקווה שנעמוד במשימה בכבוד”.

עוד מצטרף ל’הדרך’ הוא בני גרנות שמנהל את היח”צ אצל שרה פכטר ופרילנסר בעיתון ‘בקהילה’.

חנני בלייך מצטרף לחינמון ‘ישראל היום’

חנני בלייך, שפרש בחודשים האחרונים מתפקידו כסגן עורך ברשת ‘קו עיתונות’ לטובת סיום עריכת הספר “מנגינת חיי” של יוסי גרין, החל לכתוב בשבועות האחרונים מאמרים וכתבות עבור ‘ישראל היום’. בשבוע שעבר פרסם במוסף ‘שישבת’ כתבה גדולה ומפרגנת על ידידנו משה פרידמן מ’קמא טק’.

עיתון ‘בקהילה’ מספק כותרות

השבועון ‘בקהילה’ ממשיך בהתארגנות הפנימית החדשה. היום דווח לילדי העיתון כי מוסף הילדים המוצלח ‘חברים’ יחדל לצאת במתכונת הנוכחית ויעבור שינוי החל מעוד שבועיים. נחיה ונראה.

בנוסף, מזכיר המערכת מרדכי רייס הצטרף לצוות השיווק שנפרד השבוע ממנהלת השיווק המיתולוגית נעמי מלכה שנפרדה מעמיתיה באמצעות מכתב פרידה ארוך ויפה. הנה הוא לפניכם:

שלום לכל החברות והחברים, שותפיי לדרך ארוכה, רבת השנים.

אני סוגרת עכשיו 32 שנים בענף הפרסום, ל”ב. כמה סימלי הדבר, כי אלו היו שנים של נתינת כל הלב, כל הנשמה, כל היום והלילה.

במרכז שנים אלו היו 20 שנה מלאות בעיתון המוביל והחשוב “בקהילה” שנולד עם עמיתי החשוב והמוכשר דודי זילברשלג, עבור ידידיי מאיר הירשמן וחיים יצחק דרקסלר הי”ו, ואחרון חביב ר’ אריה לייב פפר, החל מגליון 1 ועד גליון ה1000 ויותר.

אלף גליונות שלמים עגולים שזכיתי להיות שותפה כל שבוע ללא הפסקה.

אלו היו שנים של עבודה קשה, אך מאתגרת גדושת חוויות, ומלאת יצירה וסיפוק.

שמחתי לעמוד במקום הזה ביושר ובמסירות, ומתוך נאמנות לכל הצדדים, באהבה ובחבירות באימון מלא והדדי בין כולם, וזה לא היה קל ולא מובן מאליו בענף כשלנו.

שמחה על כך שהייתי יוצאת דופן בתוך הענף התובעני והתחרותי הזה, ומעריכה את ההערכה שלכם להתנהלות זו.

החיים מתקדמים, וגם אנחנו. הגיעה עת פרידה.

את העבודה השוטפת, היומיומית אני משאירה כאן למו”ל לייבל פפר בעל הכשרון והמעוף, ואנשי השיווק השונים, כולם כאן לשירותכם בפרסום ביח”צ ובכל מה שתצטרכו.

אני מאחלת להם ולכם הצלחה מרובה בהמשך. ומודה להקב”ה על כך שאני יוצאת שלימה כפי שנכנסתי, עם יושרה ומוסר עבודה. ועל סף מעברי לחיים של עבודה רגועה יותר ולמשפחתי היקרה, אתפלל ואייחל לבריאות והצלחה ושנמשיך כולנו לשאת חן וחסד בעיני אלוקים ואדם מתוך הרחבה ונחת ובשורות טובות לכולנו.

לוקחת עימי את הזכרונות הנעימים, האנשים הטובים שעבדתי במחיצתם, הרגעים היפים שחווינו יחדיו ואומרת לכולכם שלום.

ניפגש בשמחות,
בידידות כנה
נעמי מלכה

יח”צ בחמשיר

ללא מילים. מתוך עיתון ‘בקהילה’

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 30

מחפשים את הנתיב הנכון

החברה לשירותי סינון אינטרנט במחשבים ובסמארטפונים ‘נתיב’ עזבו את ‘אגס בראשית’ ומצאו חניה (נכון לשעת כתיבת השורות) במשרד הפרסום גל אורן. בתקווה שימצאו חניה ברחוב בגין ברמת גן לתקופה מספקת ופוריה.

עיתון ‘יום ליום’ מתחיל להביע אומר

העיצוב של ‘יום ליום’ בחודש האחרון נע בין בוסרי לבין אומלל. שמחנו לראות כי העיתון והשערים מתחילים לקבל צורה. יש עדיין לאן לשאוף והמון מקום להתקדם. זה הזמן לצרף למערכת עורך מנוסה שיידע לבחור כותרות לשערי העיתונים ויצעיד את העיתון קדימה. לאן קדימה? אין לנו באמת מושג.

הפרסומאים פוצחים בשיר

יוסי סבג (קופירייטר) ועמיחי עשהאל (מנהל הקראיטיב באפיקים) בשיר חדש. לחן: שלום חנוך / מילים מחודשות / השיר במקור נקרא צרות טובות והם החליפו לבשורות טובות.

שמחה מרגליות חנך את משרדו החדש

אנו שמחים בשמחתו של ידידינו שמחה מרגליות שחנך משרד חדש. הרבי מסדיגורא קבע מזוזה. אריה ארליך פירגן בטוויטר.

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 31

אלול באחוות תורה

פינת הטוב והמיטיב: בשבוע האחרון הצטרפו למעלה מ-100 לומדים לרשת הכוללים “אחוות תורה” המיועדת לחרדים עובדים. זאת, בעקבות קמפיין מודעות רחוב של רשת הכוללים לחרדים עובדים “אחוות תורה” (שנתרם על ידי אחד מלומדי הכולל וסובסד על ידי חברת “נתיב מדיה”) הניב עוד 100 לומדים חדשים שהצטרפו לזמן החדש. הכולל מיועד לבוגרי ישיבות שעובדים לפרנסתם ומעוניינים להיזכר בהווי הישיבתי, בריתחא דאורייתא, בצלילה לעומק הסוגיא וכן על זה הדרך. ירבו כמותם בישראל.

ליל שישי בשטיבל #120 מוטי קוטיינר עזב את אגס בראשית ועוד שלל גילויים 32

ירבו שמחות בישראל

ביום רביעי הקרוב באולמי כתר הרימון חתונתו של ציקי פרנק, איש אפיקים. איש בל יעדר.

מזל טוב לשרה אבן צור מסוכנות הדיגיטל החרדית Webetter לרגל הולדת הבת. מזל טוב לדב מילר  – הבעלים של הדרן לאירוסי הבת. מזל טוב לזאב וקסברגר לנישואי בנו.

שבת שלום לכולכם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן