מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
קמפיין בחו”ל אינו דומה כלל לניסיון להריץ קמפיין בישראל
DAVID GALPERIN דוד גלפרין
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: דוד גלפרין

את ארגון ‘דרשו’ להפצת דף היומי בהלכה ברחבי העולם, אין צורך להציג לכם. כל יהודי בן תורה מכיר ויודע ושואף להיות חלק ממעגל הלומדים.

בחודש האחרון זכינו לקבל את התפקיד החשוב של ביצוע הקמפיינים של ‘דרשו’ ברחבי העולם היהודי בחו”ל. אין מדובר במשימה קלה, אבל מאז ומעולם אהבנו אתגרים ואנחנו שמחים לקראתם.

הסטודיו של גיל פרסום עמל במרוצת החודש האחרון על הפקה ועיצוב של קמפיין ‘דרשו’ לרגל מעמדי סיום חלק ב’ ותחילת חלק ג’ במשנה ברורה ברחבי העולם היהודי, מחוץ לגבולות ארה”ק.

הפרסומים הופיעו במגוון מדיות שונות. בין היתר: מודעות בעיתונות, מודעות רחוב, מודעות בבתי כנסת, דיוור ישיר, הזמנות פרטיות יוקרתיות. ויש גם את השילוט: בזמן כתיבת שורות אלו, נשלחות הסקיצות לשילוט בכל האירועים השונים בחו”ל מחדר הסטודיו לדפוס.

קמפיין בחו”ל אינו דומה כלל לניסיון להריץ קמפיין ארצי.

קיימים הבדלים שונים ומהותיים בכמה וכמה היבטים. בין היתר, מבחינת הכללים הנהוגים, בשיטת המחיר, באיכות, בזמינות, וכמובן הבדלי שפה ותרבות.

מומלץ להתייעץ לא רק עם אנשים מחו”ל שמכירים את המדיה המקומית, אלא גם עם אנשים בישראל שכבר יש להם ניסיון בקמפיינים בחו”ל. הם יידעו להסביר לכם את מה שקורה שם בתחום הפרסום בשפה שאתם מבינים וגם לתאר לכם את המורכבות שבפרסום בין יבשתי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. קודם כל מברוק, דבר שני אני לא מבין מה איזה ‘קמפיין’ צריך פה כל בחור ישיבה שפותח ישיבת ‘ביו הזמנים’ מרים ‘קמפיין’ בלי כל הפוזות האלו. איו עיני צרה ביהודי שרוצה להתפרנס אבל לפי הכותרת היה נשמע שהולכים למכור פיצה לאמריקנים

  2. רק נשאר בקטנה להסביר לנו מה בעצם מקדם הקמפיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן