גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
ברוב המקרים החיוכים מאוזן לאזן הוסיפו כמה שנים טובות לבעליהן
smile
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האם חיוכים טובים לפרסומים? תלוי את מי שואלים.

עד היום רוב המפרסמים נטו להשתמש בהבעות פנים מחויכות של אנשים בעלי חיוך שופע ורחב גם כשרצו לפרסם מוצר שנועד לצעירים מתוך הנחת יסוד מקובלת שאנשים מחייכים נתפסים כצעירים יותר. אלא שמחקר חדש, שנעשה בשיתוף בין חוקרי אוניברסיטת בן גוריון לבין חוקרים מאוניברסיטת ווסטרן בקנדה, ובאורח מפתיע הופך את המשוואה, עשוי להפוך את היוצרות.

ממצאי המחקר, שפורסמו באחרונה והתבססו על ניסוי שנערך על כמה עשרות סטודנטים, מעידים כי הציבור תפס את החיוכים כמבגרים דווקא בגלל הקמטים הנלווים אליהם. הסטודנטים, שקיבלו פרסומות שונות, נטו לדרג את האנשים שחייכו בהם כמבוגרים יותר לעומת אלו שהיו בעלי הבעות פנים ניטראליות ומופתעות, שדורגו על ידיהם כצעירים יותר.

ברוב המקרים החיוכים מאוזן לאזן הוסיפו כמה שנים טובות לבעליהן, לפחות בפרסומת, זאת למרות שכאשר נשאלו סטודנטים הם העריכו כי לפי ההיגיון דרגו את בעלי הבעות המחייכות כצעירים יותר. לדברי החוקרים, הבעה מופתעת כנראה מותחת את העור לאחור באזור האוזניים ולכן מצעירה.

מעניין עד כמה אנשי פרסום יאמצו מסקנות אלו באופן מעשי והאם בקרוב ההוראות לפרזנטורים בפרסומים למוצגים צעירים יהיו להפסיק לחייך בשביל הגיל וגם התרגיל…

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן