כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
עוזי ברק פרסם סלפי עם משמעות רבה: “רגע היסטורי – התמונה האחרונה במערכת” • לאיזו קבוצת ווטסאפ צריכים לצרף את ינון? מי הימר על פרישתו של ינון פלח ומי ניצח בהימור?
ינון פלח
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עוזי ברק, כתב השטח של “קול העיר” (המקומון הבני ברקי מבית רשת “קו עיתונות”) ואחר המתנדבים המסורים של “איחוד הצלה”, פרסם בפייסבוק תמונה עם משמעות רבה: “רגע היסטורי – התמונה האחרונה במערכת”, כתב ברק והוסיף: “לאחר 14 שנים – העורך הראשי של רשת ‘קו עיתונות’ ינון פלח בעת כתיבת טור פרידה מהקוראים. בהזדמנות זו נאחל לו הצלחה בהמשך דרכו”.

ההודעה על עזיבתו של פלח התקבלה בקרב “העובדים לשעבר”, וכותב השורות ביניהם, בהפתעה מוחלטת. ינון היה שריד אחרון לדור המייסדים והוותק שלו הרשים אפילו את עצמו. תחלופת העובדים ברשת “קו עיתונות” גבוהה, ביחס לתקשורת החרדית הממוסדת. תעיד זאת קבוצת הווטסאפ הוותיקה “פורשי קו עיתונות”, אליה מצטרפים בזה אחר זה עובדים נוספים שסיימו את עבודתם במערכת “קו עיתונות”.

לפני מספר שנים נפתח הימור בין ותיקי העובדים הפורשים כשגולת הכותרת הייתה: מתי ינון פלח יפרוש מתפקידו. כאשר הודיע על עזיבתו, נזכרנו בהימור אך לא נרשמו מנצחים או מפסידים בשל חוק ההתיישנות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן