מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אחרי תקופת צינון ארוכה, אנו שבים במתכונת מהודרת ומציגים את החומר הטוב ביותר שלנו: המהדורה המרכזית של עולם הפרסום והמדיה • פתחנו את הבוקר בתפילה שה’ יהיה בעזרנו ולא תצא תקלה תחת ידינו, ותחת ידיכם, משום שאנו יודעים כי האחריות מחייבת, ולהיות ראשון מחייב לא פחות • כנסו לשטיבל וטקבקו לנו רעיונות לשיפורים ושדרוגים וכו’ • יאללה כנסו כבר, א’צענטער! א’צענטער!
humor
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

אתם לא טועים. זאת מהדורת ליל שישי בשטיבל מספר תשעים ושבע.

אחרי תקופת צינון ארוכה, אנו שבים במתכונת מהודרת בשמחה, ומציגים את החומר הטוב ביותר שלנו: המהדורה המרכזית של עולם הפרסום והמדיה. פתחנו את הבוקר בתפילה שה’ יהיה בעזרנו ולא תצא תקלה תחת ידינו, משום שיודעים אנחנו כי האחריות מחייבת, וכפי שנכתב לא פעם בעיתונים: להיות ראשון זה מחייב.

בשנים האחרונות היינו איתכם ברגעים טובים, וברגעים עצובים. דיווחנו על הניצחונות שלכם, לפעמים קצת לפני המועד. לא תמיד ראיתם בעין טובה את הפוסטים שלנו, אבל לקחתם את זה ברוח הימים ההם. היום אתם אנשים אחרים, יותר מבוגרים (זה בטוח), יותר שקולים, יותר אחראיים. גם אנחנו. אחרי תקופה ארוכה של נתק, אנו חוזרים לזירה כדי לסקר את העשייה הברוכה שלכם, ואנו תפילה, אמיתית וכנה, שלא תצא תקלה תחת ידיכם.

במהלך היום, כמה מחברנו הטובים קיבלו הודעות אישיות עם בקשה לשיתוף פעולה לקראת המהדורה הנוכחית. הוצפנו במידע ובהבטחות והרצון שלכם לסייע, להיות שותפים למלאכה, הפתיע אותנו לטובה. המון נשמות טובות הביעו נכונות לסייע בהאדרת המהדורה הזאת שהייתה לשם-דבר ותהילתה הלכה לה וחלפה, דעכה עד שנעלמה.

בזמן שאחרים מנסים להעתיק את הרעיון הזה, שלא הומצא על ידי פאשקעוויל אבל בהחלט שודרג על ידו – החלטנו לחזור לעבודה הסיזיפית ולקבץ עבורכם את מיטב החדשות והסיפורים מהנעשה בעולם הפרסום והמדיה.

logo

הודעה אישית מחוצניק: לא נערכתי מספיק ובגלל שחלפו כמעט שנתיים מאז המהדורה האחרונה שערכתי בפאשקעוויל – לא שיערתי כי העבודה באיסוף החומר תגנוב שעתיים וחצי עד שלוש, שעות של אחרי חצות. לכן, ייתכן שהמהדורה הנוכחית לא תהיה מושלמת ויפלו בה כמה טעויות. זה הזמן לבקש מכם, חברים משכבר הימים, להצטרף אלינו מדי שבוע בשעות הלילה של יום חמישי. תקראו, ותזרמו, עד שנצליח להפיק שוב את המהדורה הישנה והטובה, עם שדרוגים מתבקשים וחידושים שעוד יבואו בשבועות הקרובים.

המלצת קריאה: החל משבוע הבא.

תחזרו להגיב, תתחילו לטקבט: השבוע פרסמנו טור של אריה פרנקל תחת הכותרת “האמת אינה ביישנית” ואתם בקושי הגבתם כי כבר התרגלתם שאפשר לקרוא וללכת. חשוב לנו לשמוע את דעתכם וטוב תעשו אם תשאירו טיפ לפני שאתם עוברים לאתר הבא.

אם בתגובות עסקינן; דרושים מסבירנים: מן הסתם שמעתם כבר על פרויקט דוסים. [לא מכירים? כנסו לאתר דוסים]. ובכן, בשעות האחרונות התכנסו חלק מחברי הפרויקט ב”ועידת דוסים לאסטרטגיה תקשורתית יהודית” כדי לדון בדרכי הפעולה ולתכנן את המהלכים הבאים. היינו שם ופגשנו צעירים חרדים מעודכנים עם משנה הסברתית סדורה. היו שם חילוקי דעות (זה המקום להסביר: כמו בכל מקום) אבל האווירה הכללית הייתה מצוינת. אנחנו מעריכים כי בזמן הקרוב תשמעו עליהם שוב ושוב. אולי לא תדעו מי האנשים הפועלים מאחורי הקלעים ומסתתרים תחת שמות בדויים, אבל מהלומות ההסברה שלהם יגיעו גם אליכם.

dossim dossim1

במקום להסביר, עובד: פגשנו את אביגדור רבינוביץ (בתמונה למעלה, סמוך לחלון), מי שהקים את דף הפייסבוק “עבודות לחרדים“. רבינוביץ מחפש צעירים חרדים שלא השתלבו במסגרות תורניות ומחפשים עבודה, ומציע להם משרות פנויות בשוק. בזמן הקצר שחלף מאז החל בפעילותו, הוא הספיק לשלב כ-400 צעירים בשוק העבודה והספיק להתראיין בערוצי התקשרות, כדי לספר מה מניע אותו ולאן הוא חותר. אם אתם מחפשים עבודה, או חפצים לקבל המון קורות חיים – אנחנו ממליצים לכם לפנות אליו.

ובתוך פייסבוק, לעמוד אחר: חבר הכנסת משה גפני לא יודע מי עומד מאחורי דף הפייסבוק הרשמי, כביכול, הנושא את שמו. אחרי שהתפרסמו מספר כתבות בתקשורת והדובר הנמרץ ירח טוקר השיב למאות פניות של עיתונאים וסקרנים, ואחרי שדיווח על ספאם מספר פעמים ללא הועיל – הוא קם ועשה מעשה: שיגר צו התייצבות לדיון דחוף בכנסת ל… מארק צוקרברג. אנחנו יודעים שאתם רוצים לעשות לייק לגפני, אבל אין לכם איפה. אתם יכולים לשתף את הפוסט הזה, בינתיים. [לחצו לקריאת המכתב].

moshe_gafni

 

gafni (2)

gafni

 

מסיבות עיתונאים ואירועים מיוחדים

ראש העיר ביקש: נא להתנהג בהתאם

היום נערכה מסיבת עיתונאים של בזק. נציג פאשקעוויל תיעד וסיפר בקצרה את מה שאתם רוצים לשמוע. חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אפיקים, עורכת מדי שנה מסיבת עיתונאים כדי לספר על התקדמותה ועל היחס שלה למגזר החרדי. השנה זה היה בסימן חנוכת מרכז חדש לחרדיות בבני ברק, בשיתוף עמותת תפוח, שם תלמדנה נשות ישראל לעבוד על מחשבים. אלפי נשים חרדיות יהפכו אולי בסיום הלימוד, למנהלות תוכנה. ההשקעה של בזק בפרויקט: 700 אלף שקל.

נציגי המדיה החרדית הגיעו בהמוניהם, גברים ונשים, והמתינו לאורח הכבוד, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין. אלא שהאורח סירב להיכנס לאולם לאחר שגברים ונשים ישבו זה לצד זה בלי הפרדה. עיתונאי אחראי, המועסק באחת מתחנות הרדיו החרדיות, הסכים עם ראש העיר ואמר כי על הגברים להפגין ולא להיכנס עד שמישהו ידאג להפריד בין המינים. אחרי הכל, מדובר באירוע למגזר החרדי ועל המארגנים לכבד את הבקשה הלגיטימית הזאת. מנהלת שיווק המועסקת באחד היומונים דווקא התבטאה נגד החלטתו של ראש העיר והעירה כי אם זה לא לרוחו, שלא יבוא לאירוע.

אנשי ההפקה כנראה לא התכוננו לכמות כל כך גדולה של עיתונאים. היה צפוף וחם. גם חניה לא מצאו להם, ואחרי אינספור סיבובים ברחובות הסמוכים, התבשרו כי הם יכולים לחנות בתשלום, על חשבון אפיקים. בהזמנה לאירוע, כך אומרים אנשים שהוזמנו, נפלה שגיאה בפרטי המיקום. נו שוין, במסיבת העיתונאים הבאה זה לא יקרה.

bezeq bezeq (2)

חברת שטראוס, נעים להכיר

מנהלי מדיה חדשים בחברת שטראוס החליטו שהם רוצים להכיר את העיתונים במגזר החרדי וביקשו להתרשם מפרזנטציות. לפאשקעוויל נודע כי אנשי ‘יום ליום‘ היו צריכים להיערך למאורע המשמעותי מעכשיו לעכשיו, לאחר שרק שלשום הודיעו להם על כך.

מסתבר כי חמשת בכירי עיתון המודיע שהגיעו לא היו מספיק בטוחים בעצמם, ומנחם גשייד נקרא אל הדגל כדי להציג את מרכולתם. שמענו את ציפי רוטלוי מיתד נאמן אומרת לאריק אליוביץ כי היא לחוצה מכמות הנציגים של המודיע.

המבשר הפיק סרט שיווקי תחת הכותרת “בוקר טוב – מבשר טוב”. מנכ”ל העיתון משה פרוש פתח את הפרזנטציה והעביר את השרביט לחיים קליגר. אחרי הצגת הסרט, אנשי המבשר חילקו למשתתפים ערכה לשבת הכוללת חלה, מיץ ענבים, זמירות, נרות, גפרורים וערכה להבדלה, תחת הכותרת “המבשר, לאנשים שיודעים לקדש ולהבדיל”.

hamevaser

רגעים שמחים בביתר עילית

אם כבר מדברים על חיים קליגר, אי אפשר לפספס את האירוע המרכזי של השבוע בביתר עילית: חנוכת בית הכנסת של סערט ויז’ניץ בעיר בהשתתפות האדמו”ר שליט”א. לא היינו מתייחסים לאירוע הקדוש הזה באכסניה הזאת, לולי החסות המרכזית של RC קולה, תמיד בשמחה, שרשמה נוכחות בולטת בין אלפי החוגגים השמחים. מאות בקבוקים ופחיות של RC קולה חולקו במקום.

בתמונות המצורפות כאן, תוכלו לראות את בקבוקי השמחה על השולחנות באירוע; מנכ”ל המבשר משה פרוש מקבל תעודה מידי האדמו”ר שליט”א; ארון הקודש בדגם הלוגו של סערט ויז’ניץ שמשפחת קליגר תרמה לבית הכנסת לעילוי נשמת ר’ ישראל אברהם קנפלר ע”ה; ואת השלט הענק של מרכנתיל, שלא יכלו לסרב לבקשתו של חיים קליגר ונתנו חסות. השלט נתלה בכניסה לביתר עילית לקראת בואו של האדמו”ר מסערט ויז’ניץ לחנוכת הבית.

seret viznitz seret viznitz (2) seret viznitz (3) seret viznitz (4) seret viznitz (5) seret viznitz (6) seret viznitz (7) seret viznitz (8) seret viznitz (9)

בקרוב, האירוע השנתי לדוברי אנגלית וצרפתית בישראל: מגזין דה אינגליש אפדייט, המגזין הנפוץ לדוברי אנגלית בישראל, גאה להציג: The event. מדובר באירוע ענק למגזר הדובר אנגלית וצרפתית דתי-חרדי בישראל. האירוע יתקיים ב 1.8.2013 בבנייני האומה. פרטים נוספים במהדורה הבאה.

תזוזות בענף

מחשב מסלול מחדש: סיפרנו לכם פעם על רוטרניק, הלא הוא אליהו אליוביץ שהשתלב במחלקת היח”צ של גל אורן BSD. עכשיו אנחנו מספרים לכם על עזיבתו. גורמים בענף מסרו כי הוא בוחן הצעות חדשות. את תגובתו טרם קיבלנו.

מחליף כובע: לפאשקעוויל נודע כי חיים הלברשטאם פרסם את קרויס כובעים, ובגלל שבהנהלת הרשת מאוד אהבו את העבודה שלו, הפכו אותו למנהל שיווק של הרשת..

חוזרים למקור: מרכז ההדרכה פרוג חזר לתוצאות אפקטיביות, אחרי תקופה של נתק.

סוכן כפול: קיוי הס מונה ליועץ תקשורת של ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, במקביל לעבודתו כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום קלמן V.

מודה ועוזב: קובי רוטנברג עוזב את משרד הפרסום מנטה. הוא ימשיך לבד, כיועץ אסטרטגי לעסקים. ממשרד הפרסום מנטה נמסר כי המשרד ממשיך את פעילותו ביתר שאת, עם לקוחות אסטרטגיים חדשים ועם הקו הצעיר והמרענן שהוא נוקט עם לקוחותיו. עם זאת, המשרד מאחל בהצלחה רבה לקובי רוטנברג – ממקימי המשרד בדרכו החדשה.

תזוזות בבולטון: סיגל בארי, מנהלת המדיה של בולטון, פרשה לתקופה מהמשרד. נפתלי רוזנברג שהיה עד כה במחלקת היח”צ, ממלא את מקומה.

אין עורך ואין בא: עורכת מגזין הנשים של בקהילה, רוני שוב, כבר לא. בינתיים לא רשום מי העורך של המגזין. כמה שבועות הוא היה דל מאוד, אבל לאחרונה הוא שוב תפס גובה ונפח מרשימים.

גולשי פאשקעוויל מספרים ש…

גולש פאשקעוויל #701: מי מכבד את מי? מפעל הפיס עורך כמידי שנה תחרות חיבורים תורניים נפרדת לציבור החרדי והדתי. לחרדים זה בנושא כבוד בהלכה, לדתיים “ערבות הדדית בהלכה”. כותרת הפרסום בעיתונים החרדים היתה “את מכבדי אכבד” והמבקר של המודיע החליט לא לכבד את הבקשה ושינה את הכותרת ל”תנו כבוד”.

loto

גולש פאשקעוויל #608: חלוץ שטחי הפרסום עבודי הוציא לאור ספר מיוחד, ובו התייחסות למגזר החרדי. (הערת מערכת: לידי פאשקעוויל הגיע פרק מתוך הספר המתייחס למלחמות החרדים נגד שלטי הפרסום הפרובוקטיביים, והוא יפורסם במהלך השבוע הבא).

גולש פאשקעוויל #833: אין לי מושג עד כמה הסיפור הזה נכון, אולי אתם תדעו: קיצצו שנה שעברה לכל העובדים 10 אחוז. לפני חודש העלו בחזרה. כי ב”ה חזרו תקציבים יפים.

גולשת פאשקעוויל #144: עבודה של מגזרים לטורנדו. תגידו, ככה עובדים? נו באמת.

tornado

גולש פאשקעוויל #221: מנכ”ל הוצאת הספרים אור-החיים יעקב ביבלה חיתן את בתו בכתר הרימון. עובדי הרשת הרימו ארון ספרים נייד בתוך האולם. בירכו אותו: בולטון פוטנציאל, אפיקים, בקהילה, המודיע. המבשר לא בירך.

גולש פאשקעוויל #1021: קפה ג’יקובס מצדיע לנשיא פרס לכבוד יום הולדתו ה-90. יוצרים את הדיוקן של שמעון פרס באמצעות מוזאיקת ענק של כוסות קפה ג’ייקובס. הפסיפס הענק, שימוקם בנמל ת”א, יכיל כ-6000 כוסות – כך שיוכר כשיא גינס הרשמי בתחום. מותג הקפה ג’ייקובס, ממשיך את המחווה הבינלאומית והייחודית שהוא עורך למנהיגים הגדולים, הדגולים והנערצים בעולם – ומקים מיצג ענק של דיוקנו של הנשיא שמעון פרס לכבוד יום הולדתו ה-90, העשוי כולו מכוסות קפה. האירוע שיופק על ידי משרד ההפקות SWISS, ילווה ע”י משרד הפרסום JWT בתקשור באינטרנט, ברדיו, ובשלטי חוצות וע”י משרד יח”צ שטרן אריאלי. בחודשיים הקרובים קראפט תשקיע כ 2.5 מיליון ש”ח במותג Jacobs.

צפו איך יצרו את דיוקן נלסון מנדלה:

גולשת פאשקעוויל #1688: שלום, שמי מיטל ואני מנהלת שיווק בנגרייה. כתבתי כתבה על תכנון מטבח כשר. האם יש מקום לפרסם אותו באתר שלכם? אם לא – האם יש מקום לפרסמו באתר אחר – שתוכלו להמליץ לי עליו (או עיתון). תודה על הזמן, מיטל. (אם אתם מעוניינים או רוצים ליצור קשר, כתבו תגובה או שלחו מייל למערכת פאשקעוויל).

גולשת פאשקעוויל #1120: שמעתם על הומור בפרסום החרדי? יש דבר כזה? אשמח לדעת.

humor

תמונות שאתם אוהבים

הרצל בדרכים: ליפא שמעלצר הגיע להופיע בדינר למוסדות טשכנוב והרצל פגש אותו בשדה תעופה.

IMG-20130523-WA0024

מאדאמס בעיר: הרב גערליצקי מתל אביב מעניק תעודת כשרות מהודרת לחומוסיה בשרית חדשה שנפתחה ברחוב שינקין פינת נפחא בתל אביב.

IMG-20130523-WA0023

ככה משווקים היום מוזיקה: גימיק חדשני מבית יוסף משה כהנא, להיטי החתונה על דיסק נייד מצורפים לנרתיק ממותג עם לוגו החתונה.

belz

פינה חמה באריו דיגיטל

ariel

 

ואיך אפשר לסגור ליל שישי בלי להתייחס לקמפיין של קוקה קולה?

coca cola (4)

coca cola

coca cola (3)

מזל טוב (הפינה בחסות RC קולה?)

מזל טוב ליום שני הבא לרגל יום ההולדת של אורה מאיר.

מזל טוב לרוחמי כהנמן לרגל הולדת הבת.

תודה מיוחדת למסייעים במלאכה: יוסי צלניקר ושוקי שטארק.

שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. טוב שחזרתם, בהצלחה!

    אז גם אתם מתעלמים מהעיתון הרביעי? לא מקצועי מצדכם

  2. ברוכים השבים. כמה התגעגענו.
    לא הבנתי באיזה משרד קיצצו עשרה אחוזים בשנה האחרונה. (גולש 833)

  3. כיף שחזרתם!!!!! כמה חיכינו..
    ולגבי ההומור בפרסום החרדי…בקושי יש. וחבל! אבל מבטיחה (בלנ״ד) שהוא יגיע בסיבוב הבא, כשיגיע תורנו 🙂

  4. מדהים. סוף סוף אוירה ביתית וחמימה.

  5. מצד אחד אתה כותב יפה חוצניק, מצד שני הנושאים לא תמיד מעניינים. אבל ככה זה שאתה מבריז לנו שנתיים. אה, תגיד, אתה יכול לכתוב לי גם מזל טוב?

  6. תודה רבה רבה שחזרתם חיכינו לזה ההרבה

  7. היי כולם,

    שימו לב לשינוי בפוסט על המשך דרכה של מנטה. מנטה חיה, נושמת ובועטת.

    יאיר ויוסי, תמשיכו להצליח. וגם אתה קובו’ש.

    אברימי

  8. חיים ארוכים כתב:

    טוב שחזרתם, בהצלחה!
    אז גם אתם מתעלמים מהעיתון הרביעי? לא מקצועי מצדכם

    אנחנו לא מתעלמים. ביקשנו לשלוח אלינו חומרים ולא קיבלנו. נפרסם כל מידע שיתקבל ובתנאי שיהיה רלוונטי למהדורה.
    תודה על שיתוף הפעולה.
    .

  9. שוני כתב:

    ברוכים השבים. כמה התגעגענו.
    לא הבנתי באיזה משרד קיצצו עשרה אחוזים בשנה האחרונה. (גולש 833)

    גם אנחנו לא יודעים. זה המידע שקיבלנו, ונשמח לקבל פרטים נוספים.

  10. גולש פאשקעוויל #892 כתב:

    מצד אחד אתה כותב יפה חוצניק, מצד שני הנושאים לא תמיד מעניינים. אבל ככה זה שאתה מבריז לנו שנתיים. אה, תגיד, אתה יכול לכתוב לי גם מזל טוב?

    היי 892, תודה על פנייתך, ותודה על הפרגון.
    מזל טוב לכבוד מה? ספר לנו, כדי שנדע לפרסם.

  11. “כמה טוב כמה טוב שחזרתם….”
    תתחילו להפציץ……!

    (לא יכול שלא להגיב על הכנס ה”פתוח” שהיה בבזק, כנס שאמור לייצג חרדים ועושה את ההפך ממה שהם שומרים, זה בהחלט לא בסדר שלא היתה הפרדה, כי אם אנחנו לא נשמור על הערכים שלנו, מי כן ישמור?)

  12. מוטי.

    בסוף האייטם על שטראוס וההיכרות עם המדיה היה מתבקש לשאול, למה מנהל השיווק של הפלס לא הוזמן? ככה רוצים להכיר מדיה?

    ועוד.

    עורכת מגזין נשים בבקהילה עוזבת, זה מסוקר וזה יפה.
    סופרת בכירה מאוד במערכת הנשית של יתד – נעמי צוובנר – עורקת, ועורכת מגזין חדש משלה בהפלס, תצפית. לא שווה אזכור?

  13. חיים ארוכים כתב:

    מוטי.
    בסוף האייטם על שטראוס וההיכרות עם המדיה היה מתבקש לשאול, למה מנהל השיווק של הפלס לא הוזמן? ככה רוצים להכיר מדיה?
    ועוד.
    עורכת מגזין נשים בבקהילה עוזבת, זה מסוקר וזה יפה.
    סופרת בכירה מאוד במערכת הנשית של יתד – נעמי צוובנר – עורקת, ועורכת מגזין חדש משלה בהפלס, תצפית. לא שווה אזכור?

    שווה אזכור. רק שבזמן שריכזתי את החומרים לפרסום במהדורה לא קיבלתי את המידע הזה, וזה נעלם ממני. אם האנשים העוסקים במלאכה ישכילו לשתף פעולה ולעדכן אותי על ההתפתחויות הנ”ל, אסקר בשמחה.
    שבוע טוב.

  14. ברוכים השווים!
    שכוייח, מחכים להתאוששות מלאה..

  15. כל כך הרבה על חיים קליגר ורק דבר אחד שכחתם….

    היום יום ההולדת שלו!!!

    אז מזל טוב חבר יקר! עד 120 באושר ובבריאות ושתמיד, תמיד תמשיך להיות מבריק ויצירתי!!

  16. חיים הלברשטאם, עלה והצלח!
    התפקיד נשמע בדיוק בשבילך

    (חברך מהפרזנטציה של משקה האנרגיה… זוכר?)

  17. ועל מסיבת העיתונאים של בזק ניתן לומר ש’אפיקים’ פשוט הצליחו יותר מידי….

  18. קרליבכיסט כתב:

    ועל מסיבת העיתונאים של בזק ניתן לומר ש’אפיקים’ פשוט הצליחו יותר מידי….

    להצליח יותר מידי, זה גם סוג של כשלון…
    אבל אין, אין על מחלקת היח”ץ של אפיקים, בפרט כששרגא יונגרייז שם…

  19. אני לא מבין איך מעלים פוסט ללא התיחסות למשרד המצליח קלמן V

    תתביישו לכם!!!!!!!!!

  20. הייתי במסיבת העיתונאים של בזק שארגנה מחלקת היחצ של אפיקים ופיצוץ כזה של אנשים כבר הרבה זמן לא ראיתי
    רבות קרקרים וגבינות כחושות אכלתי והררי עגבניות ופסטות בלסתי, כך שאת המסיבות המשעממות שאפשר לאכול איתן רק ביד אחת (בגלל הפולדר התקוע ביד השנייה) אנוכי מכיר ל’עומק’ …

    אז ככה
    נתחיל מהסוף
    קבלתי מתנה נחמדה כרטיס זיכרון של ארבע ג’יגה בקונספט של כרטיס אשראי- נחמד
    הבר היה מושקע וגם לסיום היה קינוח חלבי
    הרעיון היה 3000 מקומות עבודה לנשים חרדיות בלי אינטרנט ובלי בוסים גברים, חשוב מאד בימינו לאור גזירות לפיד את בנט

    לצערינו נפלנו עם ראש עיר שהגיע חמוש בכובע וציציות בחוץ משל לשיעור ב’לדרמן’ הוא הולך
    דחילק…אתה ראש עיר תגיע , תקריא את מה שיוני אמר לך לקרוא ותזוז הלאה…. כולה מסיבת עיתונאים…

    ובינינו מי שהיה אי פעם במקום כזה יודע שהגברים הם מהסוג של חובבי הסמארטפונים והנשים לא בדיוק מתות על אופנת ה’שאלים’
    אז כאילו מה יצא פה הצולניק?

  21. צולניק שמה צולניק, תגיד מ’שתרוצה, ותכניס’ך טוב טוב לראש:
    איך הוא יתן את ידו לחבר’ה של סמארטפונים לארגן לחבר’ה של נשים עבודה ללא אינטרנט?!

  22. קובי תצליח אחי!

    אנשים לא יודעים מה הם מפסידים…

  23. מחקתם לי חלק מההודעה אבל לא נורא.

    אני חושב שכלקוח בעבר של מנטה, אני חייב להם את הכרת הטוב בקטנה שבלפרגן לאיש מקצוע מוכשר כמו קובי רוטנברג שעזר לנו בעסק המשפחתי והביא אותנו למחזוריות בריאה.

    ואם הבחור אכן הולך לעבוד ישירות מול עסקים בייעוץ, אני ממליץ עליו בחום כאיש מקצועי ישר ואמין שעושה עבודה מצויינת ופשוט עוזר לכל אחד ללא משוא פנים.
    אגב, מוזר לי שהבחור לא הולך להרצות כי יש לו יכולת דיבור די מרשימה ואני זוכר שאבא שלי טען שהוא כישרון מבוזבז בגלל שהוא לא מרצה על שיווק.

    בכל אופן, אחשלי אם אתה רואה את ההודעה הזאת תדע לך שאנחנו מחזיקים לך אצבעות ואתה מוזמן לכוס קפה כמו פעם 🙂

    ש. ר

  24. צביקה שרף כתב:

    אני לא מבין איך מעלים פוסט ללא התיחסות למשרד המצליח קלמן V

    תתביישו לכם!!!!!!!!!

    </blockquote
    תסביר בבקשה

  25. אני מחפש יותר מידע על המיזם של אינגליש אופדייט
    אני רוצה לפרסם שם!
    אשמם לקבל מידע נוסף או אמצעי ליצירת קשר איתם.

  26. אכן בושה, פוסט בלי הV ובלי נוחעם?
    אין גבול לציניות…:)

  27. משה לשאלתך כתב:

    מוזמן לפנות אליהם בכתובת מייל: [email protected]

    שלום וברכה,

    משה לשאלתך טעה בכתובת המייל משום מה:

    להלן פרטי ההתקשרות עימם:
    The English Update – המגזין הנפוץ לדוברי אנגלית בישראל
    משרד: 02-8018001
    [email protected]
    http://www.teu.co.il/

    או בדף האירוע
    https://www.facebook.com/pages/The-Event/164806673679498?ref=hl

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן