מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
הרבה זמן לא כתבנו על תזוזות בענף. בימים האחרונים אנו מוצפים בבשורות מרעננות ומפתיעות, על מינויים בעתונים וגם במשרד פרסום אפיקים • הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה – או להחזיר את הפיקדון, אם תרצו – ולספר לכם על המינויים החדשים בתוספת סקירה קצרה על האנשים המדוברים • הפעם: שרה פכטר, שימי סגל ואיתי גדסי
sara_pachter (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הרבה זמן לא כתבנו על תזוזות בענף כי לא היו אייטמים מעניינים, כנראה. בימים האחרונים אנו מוצפים בבשורות מרעננות ומפתיעות, על מינויים בעתונים וגם במשרד פרסום. אז הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה – או להחזיר את הפיקדון, אם תרצו – ולספר לכם על המינויים החדשים.

שרה פכטר מפתיעה

sara_pachter (2)

שרה פכטר מוכרת ככתבת מוכשרת המגלה סיפורים אנושיים מרתקים גם בנסיעה תמימה באוטובוס. הנסיעה אולי לא תמיד תמימה, או באוטובוס, אבל הסיפורים שהיא מגלה ורושמת במהירות שיא, תמיד מעניינים.

היא מוכרת בציבור הכללי כ’מלי גרין’, מותג שמסוגל לגדל 13 ילדים, לראיין אנשים ולכתוב טורים ואף ספרים ותמיד יש לה זמן גם לבישולים ועריכת מתכונים לפני שמספרת סיפור בדיוני לילדים. היא לא מסתפקת בזה וגם מצליחה למצוא זמן להרצאות. פכטר מגיעה כמעט לכל מקום שמזמינים אותה.

הגברת הייתה צריכה להתפרנס, ובגלל שעם כתבות ומאמרים לא הולכים למכולת, וגם לא עם עשרות ספרים או מאות הרצאות, פכטר החליטה להקים משרד יחסי ציבור קטן, בוטיק כזה, כדי שתוכל להמשיך להוציא חשבוניות ללקוחותיה באיצטלא יותר מכובדת. היא התחילה את דרכה כיחצנית עם שני לקוחות נחמדים, שהיו, אולי, יותר חברים מלקוחות, ולפתע מצאה את עצמה מהרהרת, כמו שאומרים: על פרשת דרכים.

יגאל רווח הציע לה הצעה שאי אפשר לסרב לה. “בואי אלינו”, הוא אמר לה, “תנהלי את מחלקת היח”צ שלנו”. פכטר התייעצה עם כמה מבינים, במירכאות, וכשאמרו לה שהתפקיד הזה בכלל לא מתאים לה, היא קיבלה את ההחלטה והשיבה ליגאל בחיוב.

שניאור רוזן כבר לא נמצא במחלקה כדי לאשר את הפרטים, ואנחנו לא רוצים להפריע לכלה הטריה במחלקה חדווה אהרן, לכן התקשרנו לפכטר כדי לאחל בהצלחה. היא הייתה עסוקה ואנחנו על ממתינה, אבל הברכה התקבלה בהצלחה.

תזכורת: [שרה פכטר נפרדת מעיתון בקהילה].

שימי סגל משדרג את מעמדו

SHIMI SEGAL

אתמול דווח כי שימי סגל ישמש כסגן עורך ב’קו עיתונות’ ויסייע לעורך הראשי ינון פלח להשתלט על המלאכה.

בדיוק לפני שנה פחות שבועיים, דיווחנו בפאשקעוויל על שילובו של סגל ברדיו ‘קול חי’ בזמן שהשיק את תכניתו “מגזין שישי” – תוכנית מגזין ואירוח לסיכום אירועי השבוע. קודם לכן הוא שימש כסמנכ”ל התוכן של אתר ‘כיכר השבת’.

סגל, בן 33, אב לשלושה ילדים ובעל תואר במשפטים, מכהן כחבר פורום בית הנשיא. מתישהו הוא שימש כמנהל המחלקה החרדית של ‘אלדן’.

חבריו ומכריו מספרים כי מדובר באדם מוכשר שיצעיד את ‘קו עיתונות’ קדימה: “יש לו דעה מגובשת והוא יודע להשמיע את קולו”.

בעבר, הם מזכירים, הוא פרסם טור דעה בו פירט אודות הרעות החולות הפושות בקרב המחנה החרדי ומה הסיבה האמיתית בגינה החרדים לא מתגייסים לצה”ל [לקריאה לחץ כאן].

איתי גדסי חוזר הביתה

itai_gadasi

לפני מספר שבועות קיבלנו את ההודעה הבאה: “חוזר הביתה: איתי גדסי חוזר לקו עיתונות. יסקר את ההכנות לבחירות המקומיות בדגש על בחירות המתקרבות וכן כפרשן צבאי”.

ב-2007 שימש גדסי כתב מוניציפאלי של הרשת ושלוש שנים לאחר מכן מונה לדובר עיריית אלעד. הוא עזב את הג’וב לטובת שירות צבאי בדובר צה”ל, והתמקד בשירותו בדברור שח”ר (שילוב חרדים).

בבחירות האחרונות לכנסת גדסי עבד עם צוות הלשכה של דרעי, ובין היתר תפעל את חשבונות הפייסבוק והטוויטר של יו”ר התנועה לשהווה. במסגרת ההיכרות שלו עם הרשת החברתית, הוא ינהל את עמוד הפייסבוק החדש של ‘קו עיתונות’ וינסה לצרף כמה שיותר חברים. תעזרו לו.

מעניין אתכם לדעת מה חשב גדסי על השיח סביב שירת נשים בצה”ל? [לקריאת המאמר לחצו כאן].

מערכת פאשקעוויל מאחלת לכולם הצלחה רבה בתפקידם החדש.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. איזה כיף שחזרתם לעדכן אותנו…

    חזקו ואמצו

  2. תמונת אשה חייב להיות בכותרת ?

    תזכורת: פאשקוויל מתיימר להיות אתר חרדי

  3. רחמי על שימי שנפל לחלקות הלשון של קוניק, ותמיהתי על איתי שמכיר את קוניק יותר מכל אחד אחר ובכל זאת בחר לחזור.
    רשימת הנופלים הכה ארוכה הכולל את טובי הכותבים ואנשי המכירות במגזר החרדי מעידה כי לקוניק דפוס התנהגות קבוע של השתמש, נצל, רמוס, השפל, זרוק ואל תשלם פיצויים ויעידו על כך: שלמה קוק, חיים לוריא, אבי רוזן, חזי שינלזון, דני אזרד, דודי מרדר, משה גלסנר, דוד טויטו ועוד רבים וטובים (באמת) שמצאו עצמם נבגדים, מרומים ובעיקר מושפלים.
    בקיצור שימי שמור על עצמך. הספירה לאחור מתחילה היום.

  4. בושה! לא רק שהאתר כמעט ולא מתפקד כמו בימים הטובים, עוד שמתם תמונה של אשה שהינו תקדים “קו אדום” לאתר ששמר בקפדנות על חרידיותו, עוד “שטיבל” כזה ואבדנו.
    מיקי

  5. מעניין מאד!

    (היה חייב לשים תמונה של אשה?)

  6. לא ידעתי שהיא הסירה את המשקפיים בלייזר..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן