גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
פרסום בראשית של מוטי קוטיינר או שמא קלמן V & פרסום חן המאוחדים בעת הצורך? אגס של רוחמי כהנמן ונחום בנדיקט או שפרה קרימלובסקי & רחלי גרינוולד המאוחדים בעת הצורך? מותג בפרסום של יהודית יפרח או שוקי בטיסט?
111-450x603
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר דחיות אין סוף, ספקולציות, מאוכזבים ושמחים, השערים נסגרו. אמש בשעה 14:00 הגישו אחרוני המשרדים את הצעתם לזכייה בתקציב החרדי של קופת החולים לאומית.

קודם כל: למען האמת היה משהו די מרגיז בהתנהלות תחום המכרזים של פרינצק 23 בתל-אביב. רק לפני יותר משנה יצאו שם למכרז על תקציב מגזרים כולל (חרדי, ערבי וכו’), ועל המציאה קפצו מימד, ועוד. התהליך עצמו נדחה שוב ושוב, ולפתע, ללא הודעה מסודרת הוקפא לגמרי.

מה היה בינתיים לאורך השנה? לדברי משה מוסקו דובר ‘לאומית’ “לא היתה נציגות חרדית מסודרת בקופה, ולא רצינו לקבוע נהלים בלי שיד חרדית ארוכה שבוחשת בעניין”. נכון, “פה ושם היו קמפיינים נקודתיים לפי הצורך, הם נוהלו על ידי משרדים שונים ללא מכרז, אבל שוב, הכל התנהל לפי הכרח ותו לא”.

פירוש שוטנשטיין: התקציב נוהל ביד רמה על יד המשרד ששוכן קומה אחת מתחת ל’אפיקים’ – קישורים 360 של רחלי גרינוולד. היו קמפיינים, היו אירועי יחצ. לא חסר. ובכן, החגיגה הזמנית, לפי דבריו, עומדת להיגמר.

לפני תקופה מונה מנהל מגזר חרדי חדש בלאומית, מר אריאל כהן, נמרץ ומוכשר. ארבעה חודשים אחורה יצא שוב המכרז לאור העולם. הפעם ללא מגזרים אחרים, רק חרדי. (אגב, אפיקים דווקא מטפל בכללית האסלאמית גם, אם אתם לא יודעים)

חשבתם שהכל הלך בשאנטי? מה פתאום. לפני כחודש הם מודיעים על דחייה בתאריך האחרון. ועדיין לא הסתיימה הסאגה – ב-22 לדצמבר הם שוב דחו בעוד ארבעה ימים.

אמש ויום קודם הגיעו למכרז שישה משרדים והציגו את ההצעה הכלכלית (מחירי ריטיינר ומחירי מדיה), ובנוסף את מרכולתם הקריאיטיבית, בתכנון סניף חדש ללאומית ברכסים, ובקמפיין מודעות לסרטן השד. כעת נשאר לצפות לגיים-אובר.

והשחקנים הם.

לא נטריח אתכם לקרוא את כל תנאי המכרז, אבל החסמים הגדולים הם, מחזור של 2 מליון ש”ח בשנה, חמש שנות פעילות מבורכת, וכמובן ניגוד עניינים של קופות אחרות. (אה, יש גם 1000 שקל דמי הגשה. מחסום די כבד בתנאי השוק של עולם הפרסום)

בכך מתפלקים החוצה זנב ארוך של משרדים סטייל מפלגת כלכלה שלא עוברים את אחוז החסימה של יפעת לדירוגיה.

והרי הרשימה:

בראשית. מוטי קוטיינר שבעבר ניהל את המחלקה החרדית של אדלר חומסקי ושלט על תקציב הלאומית באגרוף ברזל גם כעת במערכה. רגע, כעת תשאלו, הרי לא מלאו חמש שנים ל’בראשית’? ובכן, מסתבר שמחסום חמש השנים לא חל על המשרד, ומספיק שמנהליו בעלי נסיון של מעל לחמש שנים במשרד פרסום. את העליונות של קוטיינר כמובן לא צריך להציג.

פרסום חן. או יותר מדוייק קלמן וי & פרסום חן. את הנסיון רב השנים מציגים פרסום חן, כשהוא נותן לאנשי קלמן וי להציג את לוע הקריאיטיב הנועז מבית מדרשם.

אגס מיתוג ופרסום. המשרד שבבעלות המשותפת של נחום בנדיקט ורוחמי כהנמן לא מפסיק לדגדג לגדולים. אולי הקשרים עושים את שלהם, אולי העבודות המוקפדות שלהם? בכל אופן, ייתכן והם אלו שייזכו לקבל חותמת רתמית של משרד גדול סופסוף.

אתם יושבים? קבלו! שפרה קרימלובסקי האגדית. המשרד שכבר חשבנו ששירת הברבור שלו תסתיים כמועצת החלב ובאי אלו אינצ’ים של החברה המרכזית למימוש זכויות הגיש פרזנטציה יחד עם קישורים 360 של רחלי גרינוולד. שוב, כמו במקרה של פרסום חן וקלמן, זה מביא את המים וזה מביא את האש. וביחד אולי תצא הישועה.

מותג בפרסום. של יהודית יפרח. אי אפשר לזלזל בנסיון ובעוצמה של המהלכים שהמשרד הזה חתום עליהם. במיוחד ברמה אסטרטגית.

ואחרון אחרון חביב. שוקי בטיסט. בכדי לא לייתר לכם את המאמצים לחפש בגוגל שוקי בטיסט, אתם יכולים ישר ללחוץ על המילה ותקבלו את התוצאות על האיש ופועליו.

מימד. המשרד שטיפל בעבר בכללית, החליטו משום מה, שלא שלא להציג את מרכולתם. יש להם מספיק על הראש אולי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן