גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לא שהפרינט אוצר בתוכו יבול גדול, אבל בדרך כלל הפוסטים כאן עוסקים בעיקר בנייר | מילר יודאייקה כבר חשף זרועו כמה פעמים במהלכי קד”מ מוצלחים | איך שגלגל ההצלחה שוב סובב לו.
IMG-20121209-00229
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חנוכה אמנם עבר, אבל ריח הפתילות השרופות עדיין נותר.

בכל מקרה, קחו סיקור על הקד”מ המגניב של מילר יודאיקה אך לפני כמה ימים. מה היה שם? במרכזי הערים החרדיות, איצקוביץ גאולה וכאלה, נתקלו העוברים ושבים בהפתעה מעניינת. גלגל ענק שסב לו חג לו עם מתנות לכל עובר. כך עמדו להם אלפי אנשים וגלגלו את מזלם בכדי לקבל הנחות מעניינות על מוצרי מילר, מתנות ממשיות, ושאר דמי חנוכה נחמדים.

וכמובן אי אפשר בלי אנקדוטה. פקחי עיריית בני ברק המסורים לא יכלו לפרגן לתושבי העיר הנאת חנוכה מושלמת בלי יעקב אשר. כך קיבלו במילר פוינט – האחראיים על הפקת הקד”מ מכתב נזעף ממחלקת הקנאים של העירייה.

אלי הלמן, מנהל מחלקת היחצ במילר פוינט בתגובה, “אנו מעריכים מאד את עבודתם הנאמנה של פקחי עיריית בני ברק בשמירה על בטחון ואיכות תושבי העיר. לעיריית בני ברק או למי מבאי כוחה אין שום תביעה או טענה כזו או אחרת כלפי המשרד”.

קבלו כמה תמונות מהסקרנים ושבים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. מעניין מאוד, אור החיים ועלית עשו את זה כבר מזמן…. (אם אני לא טועה בפורים שעבר בפעם האחרונה) אבל מי שחבר של לא צריך להיות ראשון כדי שיגידו עליו את זה

  2. לא יכלו לעשות גלגלים נפרדים לגברים ונשים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן