גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אני כמעט בטוח שבשניה שראיתם את הפרסומת הזו, אינטואיטיבית גירדתם בראש. נכון? זהו.
לא תמיד צריך לכתוב מגילות על כל פרסומת. פרינט מעולה הנוגע בנקודה הרגישה של ההורים. יפה.
serekal-maccan

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. אחחח..איך שאני שונאת את המודעות האלו,
    אם יש לי גירודים עכשיו אז הם מחררה.
    למה,למה לעזזאזל צריך לגרום לאנשים בחילה כדי שהם יקנו משו ועוד עם ילד מלוקק.
    אני עוברת ללאומי להרגע.

  2. באמת לא צריך לכתוב מגילות על כל פרסומת..
    אז למה צריך את 2 השורות שם בצד ימין למעלה?!

  3. פרינט מעולה לטעמי. את הטיפוגרפיה של המודעה ממש לא הבנתי כמו גם כמות הבלה בלה בלה למטה
    ועוד דבר ד”ר פישר זה בדוק או ד”ר פישר לבריאות של מחר ובכלל מה אם הבריאות של היום?לחכות למחר?
    ועוד שאלה, בתמונה זה שוב הבן של המנכ”ל?

  4. אחלה מודעה. רעיון מדליק.

    אבל כמה מלל??? ומה זה צריך להיות שכתוב שזה נבדק באחד המרכזים הרפואיים הגדולים בארץ. אין למרכז הזה שם או שזה חסוי?

  5. האמת שהתלבטתי מה לכתוב. כי מצד אחד המודעה עצרה אותי וגרדה אותי. מצד שני, כ”כ ביעסה אותי שעברתי עמוד בלי לראות מי המותג. אז לכאורה אותי הם הפסידו.

  6. ישראלי: פרינט מעולה לטעמי. את הטיפוגרפיה של המודעה ממש לא הבנתי כמו גם כמות הבלה בלה בלה למטהועוד דבר ד”ר פישר זה בדוק או ד”ר פישר לבריאות של מחר ובכלל מה אם הבריאות של היום?לחכות למחר?ועוד שאלה, בתמונה זה שוב הבן של המנכ”ל?

    רוצה חתימה?

  7. ישראלי: לא תודה. דרך אגב .מה עם החררה ?הסתדרת?

    אצלי הבריאות היא יומית,לא מחכה למחר.חוצמזה שעברתי ללאומי(יהיה בסדר)
    בכלל,תמיד טוב לקרוא עד הסוף,זה יכול לחסוך שאלות.

  8. זה מקרה או בכוונה שיש כאן יותר מודעות של מקן אריקסון?
    אין ספק שיש להם קריאטיב עוצמתי שמדבר ללב המגזר בלי ללקק לאף אחד אבל למה אין עוד מודעות של משרדים אחרים?

  9. כלל בסיסי בפרסום!
    לא מפרסמים על דרך השלילה!!

  10. חברים, כנראה שרובכם לא מוכרים מודעות ללקוח
    בגירסה הראשונה שמציגים ללקוח, שם נמצאת בד”כ המודעה היפה ואז בא הלקוח ואומר תכתבו את זה ואת זה ותגדילו את הלוגו וכו וכו וכו
    (כן, כן, גם לקוחות ענקיים עם מנהלת מרקום אוהבים את עצמם ולא רק לקוחות מתחום הרהיטים)
    ואז הסופרוייזר או מנהל המשרד רוצה כבר לצאת עם הקמפיין ועושה כמעט כל מה שהלקוח מבקש

  11. דודי: חברים, כנראה שרובכם לא מוכרים מודעות ללקוחבגירסה הראשונה שמציגים ללקוח, שם נמצאת בד”כ המודעה היפה ואז בא הלקוח ואומר תכתבו את זה ואת זה ותגדילו את הלוגו וכו וכו וכו(כן, כן, גם לקוחות ענקיים עם מנהלת מרקום אוהבים את עצמם ולא רק לקוחות מתחום הרהיטים)ואז הסופרוייזר או מנהל המשרד רוצה כבר לצאת עם הקמפיין ועושה כמעט כל מה שהלקוח מבקש

    זה נכון. אך יש מקרים בו צריך להעמיד את הלקוח על מקומו. במיוחד כשהקרדיט מתווסף למודעה.
    יש במודעה הזו טקסט כ”כ לא רלוונטי, מעורפל ומיותר שזה ממש מוגזם!

    הרעיון כפי שכתבת הוא רעיון מצוין. סביר להניח שהלקוח הוא זה ששיגע את המערכת אבל גם ללקוחות צריך לדעת להגיד עד כאן!

  12. בא נתעלם רגע מהקריאטיב,
    מה שצרם לי זה : ללא חומרי הדברה כימיים” גם אם זה נכון ואכן אילו חומרי הדברה המכילים חומרים כימיים , יש דברים שלא כותבים!, זה לא נעים לעין ולא למחשבה
    למען ה’ מדובר בילד שלי , לא בג’וק.
    זה מזכיר לי מודעה שראיתי בעיתון בשבע, פרסומת לבידן, ומי שראה יבין.נדהמתי
    ולא האמנתי שאני מחזיקה עיתון “דתי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן