WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
בכירי האתר החרדי ‘בחדרי חרדים’ עוכבו לחקירה. החשד: סחיטה באיומים. היחידה המרכזית של המשטרה בירושלים מדווחת כי נגד האתר מתנהלת חקירה בגין חשדות למעורבות בעבירות של סחיטה באיומים. מספר מעורבים בפרשה נעצרו ונערכו חיפושים במקומות שונים הקשורים לאתר ולחשודים. צפויים מעצרים נוספים. כל הפרטים
הנהלת בחדרי חרדים (צילום: פאשקעוויל)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בכירי 'בחדרי חרדים' נעצרו לחקירה בחשד לסחיטה באיומים 1הקהילה החרדית-הגולשת הזדעזעה הבוקר, לאחר שהתפרסם כי בכירי האתר החרדי ‘בחדרי חרדים’ נעצרו לחקירה בחשד לסחיטה באיומים.

התמזל מזלם של המעוכבים לחקירה, שהתקרית המביכה אירעה בתאריך המבלבל הזה – 1 באפריל. האם הסיפור אכן התרחש, או שמא מדובר במתיחה?

על פי הדיווח באתר הלא חרדי ynet, בסביבות השעה 9:00 בבוקר, “פשטו שוטרים על משרדי האתר החרדי ‘בחדרי חרדים’ בתל אביב, ניגשו היישר לחדרו של בכיר באתר ויצאו עמו מהמקום. במשטרה אומרים שמתנהלת חקירה בחשד לסחיטה באיומים, וכי מספר מעורבים נעצרו.

“עובדי האתר ההמומים הסבירו כי אינם מבינים מה הרקע לעניין, וכי אינם יודעים אם הבכיר אכן בגדר עצור. אחד מהעובדים אמר ל-ynet: ‘אנחנו בעיקר מבולבלים, אך ממשיכים לעבוד כרגיל, לא ידוע לנו על שום דבר כמו סחיטה באיומים או עניין כזה. להפך, מאוד מקפידים אצלנו, אפילו בפורומים כל נאצה או הודעה שיש בה לשון הרע לפי חוקי מדינת ישראל מוסרת מיידית, ואם יש צורך אנו מיד מוסרים את הפרטים המזהים לידי משטרת ישראל, כך שהתחושה העיקרית היא בלבול’.

“ביחידה המרכזית של המשטרה בירושלים אומרים שנגד האתר מתנהלת חקירה בגין חשדות למעורבות בעבירות של סחיטה באיומים. מספר מעורבים בפרשה נעצרו ונערכו חיפושים במקומות שונים הקשורים לאתר ולחשודים. צפויים מעצרים נוספים”.

צו איסור פרסום?

יעל דן עסקה במהדורה המרכזית של גלי צה”ל בתקרית המביכה, אך לא פרסמה נתונים מעשיים בשל ‘צו איסור פרסום’ שהוטל על פרטי החקירה.

הידיעה המרעישה פורסמה ב-ynet לפני שעה קלה בראש החדשות, אך עורכי האתר הורידו את האייטם מהכותרות (מחוסר עניין לציבור?).

ברשתות החברתיות מרבים לעסוק בנושא. “מדובר בעורבא פרח”, כתב אחד הגולשים. “מתיחה של ה-1 באפריל”, כתב גולש נוסף. רוב הגולשים החרדים מסרבים להאמין שדבר כזה נפל בישראל, ומקווים שעם סיום החקירה הצדק ייעשה והאמת תצא לאור.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. מגיע להם
    אתר ששונא חרדים

    (פשקוויל נהפך לאתר חדשותי???)

  2. “ברשתות החברתיות”
    זה לא מאומת.. אין לזה אשכול בבחדרי.

  3. זו לא מתיחה.
    גיא כהן ודוד 10 נעצרו. לגבי לונגען לא ידוע לי
    בכל מקרה המתלונן הוא דמות ידועה ובעלת קשרים מסועפים.

    יותר מזה לא אוכל לפרט

  4. אולי זה יביא את הסוף לחרפה שנקראת בחדרי חרדים.

  5. זה לא מתיחה היה אשכול בבחדרי עםלמעלה מ30 תגובות והוא נמחק מעורבים יענקי ברגר דודי זילברשלג הרב יאשיהו פינטו

  6. נוווו…
    מתי כבר תגלו לנו מה עומד להיות בעיתוני החג??
    אחרי שהעיתונים ינוחו במדפי החנויות??

  7. לכל הרוחות…. ממה אתם מופתעים ? אהההה… הייתם בטוחים שכל העסקונים החרדים נקיי כפיים וברי לבב, אופס.. הפתעה !

  8. מאוחר מידי! מזמן היה צריך להוקיע את האתר, עוד לפני האיסורים של הרבנים, במסווה של ניקים האתר פרץ את כל גבולות המותר שאפילו באתרים חילוניים או בעיתונותיהם לא היו רואים אור, כל צרוע וזב יכול לכתוב ככל העולה על מקלדתו באין מפריע רכילויות ודברי הבל, השמצות והכפשות משפילות שגרמו נזקים אדירים להמון נפגעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן