מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
קצת אחרי שחיפשתם אחרי פירורי החמץ האחרונים, נגסתם בשאריות הפיצה עם זיתים מהצהרים, מהדורת ערב פסח בשטיבל עולה בשעה טובה כדי לסגור את החורף הסוער שעברנו > המלצת קריאה: לאפה עם שווארמה עגל, מגוון מאפים והמון בירה. קחו גם שוט וויסקי, רגע לפני שאתם מוכרים אותו לנוכרי.
Note
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קצת אחרי שחיפשתם אחרי פירורי החמץ האחרונים, נגסתם בשאריות הפיצה עם זיתים מהצהרים, מהדורת ערב פסח בשטיבל עולה בשעה טובה כדי לסגור את החורף הסוער שעברנו. אנו מאחלים לכם הנאה מרובה.

המלצת קריאה: לאפה עם שווארמה עגל, מגוון מאפים והמון בירה. (תאכלו מהר, אתם עוד תתגעגעו לזה)  קחו גם שוט וויסקי, רגע לפני שאתם מוכרים אותו לנוכרי.

מאה מילה

הערב, אור לארבעה עשר, עם ישראל בודק את החמץ לאור הנר. מחר, ערב פסח, בשעת שריפת חמץ אנו שורפים את החמץ, הנוצה והנר. שאל כ”ק אדמו”ר האמרי חיים מויז’ניץ, שהשבוע מלאו 40 להסתלקותו: מילא החמץ דינו לשריפה, הנוצה שנגעה בו – תישרף אף היא, אולם הנר, הנר במה חטא. וענה במתק לשונו: הנר, שחיפש, טרח, בלש כדי לחפש את הבעיה, החיסרון – החמץ, אין לו תקנה אלא שריפה. מוסר השכל לנו המטקבקים לדעת ושלא, קצת פורופורציות בחיפוש ובנבירה על שגיאות של אחר, כשלונות ושאר ירקות.

במקום הקדמה

השבוע התפוצצה שערוריית ‘בחדרי חרדים’. בכירי האתר, מושאי גאווה ודוגמה אצל בני נוער רבים, וגם אצל מבוגרים שלא התבגרו, נעצרו והובאו להארכת מעצר בעקבות חשד לסחיטה.

מתברר, שגם היום, בדור המילניום המשודרג, עיני הבדולח של ראשי העדה, מאורי האומה, חדות יותר משל אייפון S4. אתר שלא הוסיף מאומה ליראת שמים טהורה בקרב גולשיו, להיפך, הוא גדע בחרי אף כל נסיון של אמונת חכמים, הדרדר לכאורה גם לסחיטת חלשים.

‘אצלנו הכל נכון’, ‘אצלנו אין אינטרסים’, זאת ועוד היו המסרים שיצאו ויוצאים מאנשי האתרים. המשפטים האלה מתגלים כמכסה לממלכה רקובה, בצלם סדום ועמורה. לא להאמין שהאתר הזה מייצג את המגזר באינטרנט.

כולנו מאחלים לכל הצדדים שהצדק ייצא לאור, אולם מתברר כי למרות האינטרסים של ‘המודיע’, המבקר של ‘יתד’, הספונסר של ‘המבשר’ – עיתונם אינו טבול בדם יהודים. אותיותיהם אינם שוחות בכספי דמי לא יחרץ. כל העיתונים מטעם, שהאתרים יודעים ללגלג מסביב לשעון על התנהלותם, מתגלים כצדיקים גלויים וגמורים מול התנהלות נפשעת (לכאורה) של המתחסדים והמתיפיפים. בושה.

מראה מקומות:

בעקבות הפרשה, יואב יצחק מאתרnews1 קורא למשטרה לחקור גם את נוני מוזס מבעלי קבוצת ידיעות אחרונות. קליק לכתבה.

עו”ד יונתן קלינגר עושה סדר מבחינה משפטית בפרשיה החמה של אתר בחדרי חרדים. קליק לקריאה.

הדשא של השני

רואים שש שש: גוגל חושפת את משקפי הסמארטפון. משקפיים שעושות הכל במקומכם. לא צריך מקלדת, פשוט מדברים וזה עושה הכל. אין לנו מושג מי באמת הולך להשתמש בדבר העתידני הזה. נראה שזה הקדים את זמנו בכמה שנים טובות. אבל נו, מי יודע. לפני כמה שנים לא חשבנו שנענה לשיחת טלפון בהעברת אצבע על מסך מגע. קליק לכתבה בכלכליסט.

רעידת אדמה במקאן. אחרי מכירת האחוזים האחרונים של אילן שילוח במשרד לחברה האם, הודיעה השבוע איריס בק – מנכ”ל המשרד על התפטרותה, לאחר 4 שנים בתפקיד. כמה זה הולך להשפיע על החטיבה החרדית במשרד? ימים יגידו.

עדכונים מהשטיבל

הרבה פידבק: זר שיפתח את עיתוני החג, ידפדף כה וכה ולא יפסיק לראות מודעות של פרסום פידבק. הרכש האחרון הוא ‘קיקה’, שכנסנו למגזר לראשונה לאחר כמה חודשי פעילות לא מוצלחים בישראל. החדשות המצערות: מדובר בחברה עם הערת עסק חי, שלא ברור מה יעלה בגורלה. עוד התמודדו במכרז קיקה: פרסום אגס.

עוד בפידבק: קמפיין לחברת הביטוח ‘איילון, שמפרסמת לראשונה; מודעות לחברת חי”ש נופי ישראל, שחיפשה בית זמן ארוך; חברת הליסינג אלבר – ונראה שעוד היד נטויה. בקיצור, שאפו, בינה.

יש תוצאות: לאחר מכרז ארוך זכה משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות בתקציב הפרסום של מע”ר (מרכז עסקים ראשי) בירושלים החרדית. יודעי דבר טוענים כי, על אף שאף אחד לא שמע על המרכז הנ”ל, תקציב הפרסום שלו שמן במיוחד.

עוד תוצאות: קמפיין נוסף שעלה השבוע הוא של חברת טעמן – א. קליין הבונים את מתחם האחוזה בירושלים. לפי השמועות את רכש המדיה של התקציב לא נעשה בתוצאות. תנחומינו. אולי הוא יתנחם יותר אם ישמע שגם פרסום ‘דמיון’ שעלו עם קמפיין לפרויקט של טעמן נדל”ן בקרית יערים (מזל טוב), לא רכשו את המדיה לבדם. צרת רבים, אתם יודעים.

עוברים ושבים: לאחר קמפיין מאסיבי שהביא הרבה כסף לגל אורן BSD, וקצת מנויים לנט-צח, עברו נט צח לפרסומי ישראל. האם זה יביא את הבשורה לצרכני האינטרנט המסונן? הלוואי.

שמועות לא מבוססות: קופת חולים מאוחדת, כיום בגל אורן, לפני יציאה למכרז. מישהו טרח ללחוש לנו, שהמכרז כבר תפור ל@#$%.

שופינג בבירה: חידושים בתחום הקניונים בירושלים. סנטר 1 חזרו למותג בפרסום. פרסום חן עלה עם קמפיין לקניון רב שפע.

ביי בולטון, שלום מקאן: איקאה עוברת בקרוב מבולטון פוטנציאל למקאן אריקסון. השמועה מספרת כי מדובר בהסכם ישן שעוד סגר אותו סגן מנהל המחלקה החרדית לשעבר, בחורצ’יק שעונה לשם עוזר דרוק. לפי השמועה איקאה הייתה אמורה לעבור ל’מקאן’ בתמורה ל’סלקום’ שעברה אז ממקאן לבולטון. אחרי כמה שנים התחזית (אולי) תתממש.

מתעטפים בתקציב: משכן התכלת הגיע לפרסום ‘בראשית’. קרדיט לא הופיע. למה? ככה!

לחם -עבודה: למחלקת היח”צ של אפיקים דרוש תותח/ית. קו”ח ל [email protected]

נטישה: מכללת מעינות לרפואה משלימה בירושלים כבר לא עם קלמןV. בעבר התקציב שוער בכשמונה מאות אלף ש”ח (!!?). כמה חבל.

בקו חדש: רשת המקומונים קו עיתונות התאבזרה במנכ”ל חדש ומוכשר: יוסי שינובר. איחולינו להצלחה. עוד בקו עיתונות: אלירן שלום, אחראי לקוחות אסטרטגיים עזב את העיתון לאחר 16 שנה בתפקיד.

לא דומה: קוקה קולה קישטה חנויות בערב שבת האחרון עם שערי כניסה ממותגים, העשויים מבלונים בצבעי אדום ולבן עם הלוגו הנצחי. רצינו להביא לכם תמונות, אבל לא שלחתם. לונורא, נעבור את פסח בלעדי זה.

יש עתיד לתעסוקה, יש עתיד לגל: חברת עתיד, חברה להשמה הפועלת כבר 22 שנה, ומפעילה 13 סניפים בישראל, הקימה חברת בת ‘עתיד כהלכה’, שתתמחה בפתרונות תעסוקה למגזר החרדי. בראש החטיבה תעמוד מירי שניאורסון. שותפה בחברה היא שרה גל, רעייתו של בני ואמו של מאיר. על תקציב הפרסום: גל אורן BSD.

מדיה חדשה: בימים אלה יצא לאור ההגיליון הראשון של מגזין “נקודות” – מגזין הקמעונאים לציבור החרדי. המגזין מופץ בקרב בעלי נקודות המכירה הפרטיות בציבור הדתי חרדי ברחבי הארץ, על מנת לשמש עבור הקמעונאי כמקור לידע ולעדכונים על הנעשה בתחום הקמעונאות, ועבור המפרסמים כפלטפורמה שיווקית עבור המפרסמים לפניה ישירה עבור קהל מטרה חשוב זה. המגזין מצטרף כמדיה חדשה  ל-500 לשלטי חברת “נקודות” הפרוסים בנקודות המכירה הפרטיות במגזר החרדי. קליק לקריאת המגזין בפורמט PDF.

פשקוויל בגרמנית: תמיד נחמד לראות את החומרים של פשקוויל בפרזנטציות שונות, משהו שקורה הרבה לשמחתנו הרבה. אבל לראות תמונת מסך של פשקוויל מרוחה על עמוד של באיזה עיתון גרמני נידח (או שלא, מי יודע), זה כבר ממש עושה לנו טוב. העיתון FINACIAL TIMES DEUTSCHLAND היוצא לאור בגרמניה בכתבה גדולה על השלוחה החרדית של הבצפר. יפה.

habetzefer

מגזין דירה נאה לחודש ניסן יצא לחנויות, קבלו את עמוד השער.

1

פרסום ‘יותר’ ברעיון חביב שפורסם בהנחת אבן הפינה לקרית צאנז בטבריה.

DSC_0270DSC_0349DSC_0353

משרד הפרסום MediaOTG מניו יורק, משכתב את ההיסטוריה.

Note

בעלי מוכן להצטלם
בעלי מוכן להצטלם
MINOLTA DIGITAL CAMERA
אשכרה, ביצים ותפוחי אדמה.
524538_3600751419994_1309813745_3433321_1313265076_n
עד שתיהיו מרוצים - מתאים לפרסומת של עובדי ניקיון
556476_341271969264833_168514103207288_927141_133743752_n
לגיקים בלבד!

כוס תנחומים: להגאון החסיד ר’ מנחם הורביץ שליט”א ראש כולל ויזניץ במודיעין עילית (וגם מנהל פרסום מימד) על פטירת אביו זצ”ל מזקני וחשובי חסידות דזיקוב – ויזניץ.

 מזל”ט: מזל”ט לאידישע מאמע אהובי שוירץ לרגל שמחת יומולדתה.

משפט לסיום: זָךְ שׁוֹכֵן מְעוֹנָה, קוֹמֵם קְהַל עֲדַת מִי מָנָה, בְּקָרוֹב נַהֵל נִטְעֵי כַנָּה, פְּדוּיִם לְצִיּוֹן בְּרִנָּה.

א’כשרן און א’פריילכן פסח

לשנה הבאה בירושלים הבנויה

צוות הבלוג

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. במקום הקדמה בריח התנשאות שקשה לשאת.

    פכו”ש.

  2. אין לי מושג מה יצא עם בחדרי. מה שבטוח עיתוני המגזר, בפרט אלו שהזכרתם בהתחלה, לא צדיקים יותר. ביזוי תלמידי חכמים לא פחות חמור מלקחת שוחד.

  3. העתונות החרדית לא טובה בכהוא זה מבחדרי.
    כבר היו מקרים אין ספור של תקיפת חברות בגלל אי פרסום וכסת”ח על חברות מפרסמות.
    חלק מבעלי העיתונים הם מאפיונרים לא פחות מג. כ.

  4. אולי העיתונים אינם טובים יותר (דבר שאיני חושב לנכון כלל!), אבל לפחות הם חוששים לעורם ולעורינו.

  5. מזל”ט לאידישע מאמע…

    שתזכי לעוד שנים רבות בחיוך אושר ועושר ונחת מכולם…

  6. 🙂 🙂 🙂 🙂
    הסטיקר על האשכנזים פשוט גדול!!!!!!!!!!!

  7. נטישה: מכללת מעינות לרפואה משלימה בירושלים כבר לא עם קלמןV. בעבר התקציב שוער בכשמונה מאות אלף ש”ח (!!?). כמה חבל.

    מה עם התקציב של רויאל ששוער כאן באתר בסכום של מליון מאתיים אלף ש”ח בשנה?

    בקיצור כדאי להזהר בדברים שנכתבים

  8. @ דודי:

    נטישה אולי של מעינות אבל החברה קלבמן וי לא יושנים. וקיבלו תיק גדול של הר יונה. בית אפיקים. דאבלים בכל עיתוני החג.

  9. אני מוחה בתוקף, בשמו של ר’ משה גרוק, על השימוש הנלוז בתמונתו.
    אין רשות לפרסם את תמונתו לא בהעיתון שם בהגרמניה, ולא בישראל בהאתרי אינטרנט הטמאים.
    ממש א חוצפה

  10. @ חני וייזר:
    גם אם האמת כואבת, זה לא אומר שהיא מתנשאת.

  11. אובייקטיבי כתב:

    גם אם האמת כואבת, זה לא אומר שהיא מתנשאת.

    ברגע בו אדם חושב כי בידיו האמת היחידה הקיימת, מבחינתי הוא מתנשא
    מי שאין בו פתיחות בסיסית בנוגע לדעות שונות – ועוד של חבריו – הוא מתנשא

  12. לגבי ההקדמה.
    “אחרי שחיפשתם”?! “אחרי שנגסתם”?!
    לפי שהוציא עצמו מן הכלל כפר בעיקר…

  13. חני וייזר כתב:

    אובייקטיבי כתב:

    גם אם האמת כואבת, זה לא אומר שהיא מתנשאת.

    ברגע בו אדם חושב כי בידיו האמת היחידה הקיימת, מבחינתי הוא מתנשא
    מי שאין בו פתיחות בסיסית בנוגע לדעות שונות – ועוד של חבריו – הוא מתנשא

    זו תגובה שניה שלך בפשקוויל בסגנון זה. הראשונה על הפוסט הרוחני של יוסי צלניקר בחנוכה ( תגובה 8 ), והשניה על ההקדמה הרוחנית הנוכחית.

    הוה אומר: גם אם תמשחי מייק-אפ של ערכים שאת מחשיבה כמו אי-התנשאות, פתיחות, וכו’, הבריח התיכון הוא שמפריע לך סגנון החיים שמקיים הציבור שלנו, ולא הרקושטים שישנם בכל פיסת אקטיביות בעולמינו.

  14. תודה על השער של מגזין דירה נאה.
    יש לציין שלאחרונה אפשר לקרוא את המגזין באתר שלהם באיכות טובה מאוד.
    http://www.diranaa.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן