מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
בחדרי חרדים, גוף התקשורת החרדי הגדול בעולם, השיק השבוע את המהדורה האנגלית, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, שתשרת את מאות אלפי קוראיו ברחבי העולם • קומוניקט מבחדרי – לא נגענו
BHOLWORLD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בחדרי חרדים, שחוגג השנה עשר שנים לקיומו, השיק השבוע את הגרסה האנגלית של האתר (בגרסת בטא) בכתובת הבאה: [לחצו כאן לכניסה לאתר].

בחדרי חרדים מצטרף בכך למשפחה המכובדת של  ‘הארץ’ ו- YNET שהשיקו גם הם מהדורות בשפה האנגלית, מתוך מטרה לתת מענה למאות אלפי הקוראים והגולשים הקבועים בו בכל רחבי העולם.

נכון לחודש פברואר 2012, באתר בחדרי חרדים גולשים כ-500,000 גולשים ייחודיים בחודש מישראל ובנוסף 320,000 גולשים ייחודיים בחודש מ-94 מדינות בעולם.

באתר פועלים שישה עשר ערוצי תוכן ביניהם חדשות, כלכלה, צרכנות, לאישה החרדית, אוכל, תיירות, רכב בחצרות קודש ועוד.

כיום מעסיק האתר מעל ל-30 אנשי תוכן (כתבים, עורכים, צלמים וכד’), אליהם הצטרפו כתבים, עורכים וצלמים מכל ריכוזי החרדים בעולם, בערים ובקהילות שיביאו מידי יום לגולשים את הסיפורים החמים ביותר שקורים באזור מגוריהם.

אתר בחדרי חרדים משמש כמקור למידע אמין וזמין אודות המתרחש בציבור החרדי, בארץ ובעולם, מסביב לשעון. האתר מהווה ‘דף הבית’ והשער אל עולם המגזר החרדי. ייחודו של האתר הינו בהצגת מידע מדויק ואמין, מתוך שיקול דעת והגינות כלפי כל החוגים החרדיים והדתיים, והיעדר משוא פנים.

לצד האתר פועלים גם כ-200 פורומים המהווים את הליבה של האתר וזירות דיון בכל הנושאים שמעניינים את המגזר החרדי: פוליטיקה, דת והלכה, מוסיקה חרדית, התרחשויות בחצרות השונות, פורומים מקצועיים, חברה, משפחה, נשים ועוד. למעט פורום ‘בחדרי חרדים’, הגדול והמרכזי ביותר בו נכתבות מידי יום אלפי הודעות, פועלים באתר גם פורומים רבים של חסידויות רבות מהארץ, וכן פורומים מוניציפאליים של ערים בהם יש ריכוז חרדים גבוהה בעולם דוגמת: ברוקלין, בורו פארק, לונדון, אנטוורפן, מוסקבה ועוד.

גיא כהן, מנכ”ל אתר בחדרי חרדים, אומר: “בחדרי חרדים הוא כיום גוף התקשורת החרדי הגדול בעולם. כבר היום גולשים במהדורה העברית שלנו מאות אלפי גולשים מכמעט 100 מדינות ברחבי העולם. אנו מקווים כי המהדורה האנגלית החדשה תהווה נקודת מפנה בתולדות התקשורת החרדית, ותאפשר למיליוני היהודים החרדיים ברחבי העולם לצרוך חדשות מישראל וממקום מגוריהם באופן ישיר ובלתי אמצעי”.

GOOD NEWS: אתר בחדרי חרדים משיק את המהדורה האנגלית 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. שמועה שמעתי שקול ברמה עולים בקרוב עם אתר חדש.
    מישהו יכול להרחיב פרטים?!

  2. מקווה שלא הולכים לאכול חצץ עם האנגלית הזה, אם הם יהיו חכמים יעשו שת”פים עם מדיה באנגלית, יש היום מספיק מדיה באנגלית שתשמח לעבוד איתם החל מעמי ועד האפדייט כך שיוכלו לקבל תוכן מעניין וחינמי ולא ישלמו 10 סנט’ למילה..

    בכל זאת שאפו..

  3. הצחקתם אותו.
    כתבתם שבח”ח מביא ‘מידע מדוייק ואמין, מתוך שיקול דעת והגינות כלפי כל החוגים החרדיים והדתיים, והיעדר משוא פנים’.

    דייייי, פורים עבר.

  4. בחדרי הוא אתר צהוב וברמת אפס וחלק גדול מהניקים הם ניקי הנהלה.לידיעתכם.

  5. לשימי
    אין ספק שאתה צודק אבל אני הייתי ממליץ להם על עמי או זמן, באופדייט אין כל כך מה למצוא…

  6. מוישה כתב:

    לשימי
    אין ספק שאתה צודק אבל אני הייתי ממליץ להם על עמי או זמן, באופדייט אין כל כך מה למצוא…

    אני לא יודע איך אתה עוקב, והאם בכלל אתה קורא אנגלית, אבל גם עמי וגם האפדייט מביאים נישה חדשה שיוצרת שינוי דרך בגישת העיתונות, בעברית עדיין זה לא קיים, אולי בשעריך קצת בכיוון, אבל שניהם מביאים מוצר מעולה ברמה גבוהה, אולי פחות ברמה חדשותית אבל ברמה ספרותית מאוד מאוד גבוהה, אין דברים כאלה בארץ, לא יודע למה נחשפת והאם נחשפת למוספים של האפדייט ולמגזין של עמי, אבל יש שם הרבה דברים מאוד מעניינים, חפש למשל את מוסף היין של האפדייט ואת ליבינג של עמי, ותבין על מה אני מדבר…

  7. נראה כאילו העתקת את ההודעה לעיתונות של בחדרי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן