מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
ליל שישי בשטיבל כבר מזמן לא. העיקר שאנחנו כאן מביאים לכם את העדכונים הכי חמים מעולם הפרסום החרדי • מהדורה תוססת וארוכה בהשפעת פורים, בתוך המהדורה: תקציבים זזים, שמועות בלתי מאומתות • גלריית תמונות ממשתה היין המסורתי בביתו של דינקיס • אינטרנט • פאשקעווילים • הדשא של השכן • מאה מילה • המלצת קריאה • הכל בפנים >>
IMG_4281
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ליל שישי בשטיבל כבר מזמן לא. יום שלישי, יום רביעי, מוצאי שבת, הכל בא בחשבון. אבל מה זה משנה, העיקר שאנחנו כאן מביאים לכם את העדכונים הכי חמים מעולם הפרסום החרדי שבשלוש שנים האחרונות עבר – גם בזכותינו כמובן (בראורור) – כברת דרך ארוכה.

מה שלפני כמה שנים היינו יכולים לדווח כשמועות בלתי מאומתות, כיום אינו אפשרי בעליל. הטלפונים והאמיילים האישיים של עורכי הבלוג מוכרים היטב לכל מושכי החוטים בתחום. בקיצור, מבלוג חתרני נהפכנו לבלוג בורגני משהו.

אבל כל עוד אנחנו נהנים לראות פרינט משובח ולפרגן, אנחנו נמשיך להיות פה. אז תיהנו בינתיים. לפחות כמונו. מתחילים.

המלצת קריאה: לאחר שבוע הנגאובר, אין כמו כוס תה ארל גריי יחד עם עוגת פירורי שוקולד כדי להפיג את הבחילה.

מאה מילה

בשבוע שעבר במשך חמישה ימים מתוך ששת ימי המעשה לא התקיימו לימודים בכל איזור הדרום. מאות אלפי ילדים ישבו בביתם מובטלים באונס וחוסר מעש. עימם נותר גם אחד ההורים שלא הלך לעבודה. בסוף החודש הוא אמור להרגיש זאת בתלוש, למי אכפת.

נכון, לראות את כיפת ברזל עפה בחשכת ליל כשזנבה בוער באש זה מחזה מדהים. ובכל זאת גם לתושבי הדרום יש דברים דחופים יותר לעשות חוץ מלהתעורר ב-2 בלילה מקול אזעקה מחרידה, לרדת עם הילדים קומה בחדר המדרגות, ולא להירדם מדאגה על הבוקר.

יש רק דבר אחד שמעצבן את תושבי הדרום מגדרה (כן, גדרה הפכה לדרום) ועד עוטף עזה יותר משריקות הגראדים. והוא, אדישותם של תושבי המרכז. ממש 2 מדינות ל-2 עמים.

שימו לב להיסטוריה: ב-2003 נפלו טילים על גוש קטיף. ב-2004 על שדרות. ב-2006 על אשקלון. ב-2008 על אשדוד. ב-2009 על יבנה. ב-2010 על גדרה. ב-2011 הושמעה לראשונה (ובינתיים גם לאחרונה) אזעקה בראשון לציון.

במילים אחרות: בקרוב אצלכם

אינטרנט טמא חרדי

איזה נעל: רדיו קול חי השיק תחרות גולשים בשילוב אתר האינטרנט שלו עבור נעלי פפאיה. בתחרות המקוונת הגולשים מוזמנים לבחור את הנעל שהם הכי אהבו מתוך הקולקציה החדשה של הרשת ולבחור למי הם נותנים את הנעל במתנה. מידי יום יזכו גולשים (ובעיקר גולשות) בנעליים דנדנשות. סתם ככה. קליק לעמוד פפאיה באתר קול חי.

אחרי מות: אתר אייס בכתבה מיוחדת אודות סיקור התקשורת החרדית את פטירתו של האד”מור מויז’יניץ זצוקלל”ה בין המרואיינים: אבי מימרן (קול ברמה), מנחם כהן (כיכר השבת) ושניאור רוזן (אפיקים). קליק לכתבה.

אינטרנט טמא כללי

מחאת הבמבה: עולם הרשתות החברתיות שנהפך למשפיע במיוחד בשנת 2011 ממשיך לעשות את שלו. לאחר שהוועד האולימפי החליט בתחילת השבוע להשתמש באייקון בובת הבמבה כמייצגת את ישראל באולימפיאדה, לקראת סוף השבוע הוא כבר החליט שלא להחליט, זאת בעקבות זעקת הגולשים בפעייסבוק. מה שנקרא – תאכלו במבה.

ג’מבו וואלה: לראשונה מזה שנים רשמה חברת וואלה! הפסד של 6.5 מליון ש”ח בשנת 2011. בתוך כך הודיעה וואלה על השקת שירות חינמי באמצעותו ניתן לשלוח קבצים גדולים עד 500 מגה, הישר מתיבות המייל של האתר. השירות החדש מוצע באינטגרציה מלאה עם תיבת המייל ובכך מרחיב ומשדרג את הפונקציונליות של וואלה! דואר.

האם מישהו פה איחר את הרכבת במלחמה מול תיבת האימייל הבלתי מעורערת של גוגל? נראה שכן. האבסורד הוא שחברת וואלה משתפת פעולה עם גוגל בכל נושא החיפוש של הפורטל. ביזנס זה ביזנס.

הדשא של השכנים

משותף לנשיא: גדעון עמיחי, לשעבר מנהל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, נבחר לכהן כנשיא צוות השופטים בפסטיבל הפרסום היוקרתי בקאן בקטגוריית הדיירקט.

שר סולו: לפני כשבועיים רכש אילון זרמון את אחזקותיו של שותפו הדר גולדמן במשרד הפרסום ‘זרמון גודלמן DDB’. המשרד החדש יקרא מהיום: Zarmon DDB.

יש כסף בפרסום: אילן שילוח שהחזיק עד עתה ב-18% ממניות משרד הפרסום מקאן ישראל, מכר את מניותיו לקבוצת הפרסום הבינלאומית מקאן אריקסון. גורמים בענף מעריכים את שווי העסקה בכ – 13 מיליון דולר לשילוח. אולי עכשיו מישהו שם יתחיל לשים משהו על המגזרי? נו נו.

עדכונים מהשטיבל

פול גז: שעיה איצקוביץ לאחר זכיה במכרז יפאורה ממשיך לכיבוש נוסף: קיבל את תקציב צ’מפיון מוטורס. לפי השמועה, קמפיין לפולקסווגן יעלה לקראת פסח.

סתם כי בא לי לדבר: משרד הפרסום בראשית קיבל את תקציב הפרסום של חברת 012 סמייל ששכנה אחר כבוד בגל אורן. האם יש קשר שבראשית מחזיק בתקציב אורנג’ שהיא גם רכשה את 012? אולי. אבל מכרז היה היה. ולמה עזבו את גל? או בגלל חוסר ההצלחה של קמפיין 012 פלוס או בגלל התנגשות אורנג-מירס.

דף דף בכל יום: הרב זמן שלא השתנה משהו במשרד הגדול במגזר החרדי. לאחרונה הופצה השמועה כי בולטון פוטנציאל התאבזרו בתקציב הפרסום של מאורות הדף היומי. חילך לפרסומא.

ציפור דרור: אחרי שנים רבות של עבודה עם משרד הפרסום ‘קליעה למטרה’, תקציב הפרסום של מלון ויז’ניץ ומסעדת צפורי (השייכים לאותם בעלים) עבר למשרד הפרסום ‘מנטה’. ברכות.

תורת המשחקים: רק לפני מספר חודשים עבר תקציב מי עדן ממשרד הפרסום בולטון פוטנציאל – שהחל לעבוד עם תמי 4 – למשרד הפרסום אפיקים. המעניין הוא שחברת יפאורה תבורי היא זו שאחראית על הפצת מי עדן (בנוסף למותג הפרטי עין גדי). אז מי אמר שיפאורה עזבו את יגאל?

מי חבר של מי: שמועות לא מאומתות אבל מתעקשות שזרמו אלינו ממספר גורמים וגם במייל האדום מספרות ששני פרזנטורים בקמפיין כללית, חברים בכלל בקופת חולים מאוחדת. נראה לכם?

שבוע טוב: פגשנו את מנחם הורביץ בכנס קול ברמה. שאלנו אותו אם שמע על כך שהמודיע רוצה לפתוח חינמון. גם הוא וגם שותפו יעקב שטרן הכחישו לנו כי הם שמעו על כך, אבל הורביץ התחיל לעשות חשבון. יום שלישי כבר צפוף, יום רביעי וחמישי זה קרוב לסופהשבוע ולא סביר שהם יפגעו בעיתון של יום ו’, ביום שני זה מוקדם מדי. מה שנשאר זה מוצאי שבת. ומיד עלה על הברקה גאונית: ”שהמודיע יוציא חינמון כל מוצ”ש, יקרא לו ‘מלוה מלכה’, ויהיה בו את כל התמונות מהטישן’ של שבת ושיחות האדמו”רים”. אנשי המודיע – זכרו למי לתת דמי ייעוץ.

מסביב למדורה

עם ישראל חי: אברהם פריד הופיע לפני פורים בבנייני האומה לפני מאות חיילים. בועז בן ארי היה שם כדי לתעד לכם את רגעי השמחה. יפה.

נאה דורש: והנה מודעה שמשגעת את תושבי בני ברק בימים האחרונים. העיתוי קצת מפוספס. שבוע לפני פורים יכול היה להיות הרבה יותר מתאים. אבל אין ספק שהבולטות זועקת מכל לוח. על הקריאייטיב: מוטי נאה.

2012-03-15 12.22.39

עד דלא ידע: קצת תמונות ממסיבת פורים אצל דינקיס (הרוב צונזר מסיבות אישיות). צילום: יעקב נחומי, הרצל קוסשווילי ועוד כמה סמארטפונים שאין מי שיקח עליהם אחריות.

IMG_4285
יוני מאריו, מוטי מפשקוויל, חיים מקול הציבור והרצל מ-COL
IMG_4354
יוסי צלניקר מרטיב קצת את הגרון (בימינו הסלולרי הכשר היחיד בברנז'ה)
IMG_4360
''למה אתה לא מכניס יח''צ?'' גרנות ורוזנצוויג
IMG_4366
יאיר ממנטה, נטע מקליעה, אריאל מאריו, ומנחם כהנא הצלם
IMG00667-20120307-2325
בסוד שיח רכילות עיתונאית: יוסי צלניקר- קו עיתונות ובני גרנות- בקהילה. דינקיס מפהק
IMG00671-20120307-2355
נוחעם עוד מחייך

IMG00683-20120308-0102IMG00685-20120308-0104IMG00686-20120308-0125IMG00688-20120308-0128IMG00689-20120308-0128IMG00694-20120308-0152IMG00695-20120308-0153IMG_43442012-03-07 22.46.422012-03-07 23.14.062012-03-08 00.19.292012-03-08 00.27.392012-03-07 23.39.55IMG_4281

בדרכי אבותינו? גלריית תמונות שרצה במייל אומרת כך: “חיידר ליטאי העונה לשם ‘בדרכי אבותינו’ התחפש כולו לחסידי גור”. עכשיו הם רק מחכים להקצאת שטח לבניין. נו, געררס, אלא מה. (קרדיט צילום: ???)

קורס 006קורס 007קורס 002קורס 003קורס 004קורס 005

יש בנים בירושלים: ידידינו נטע כץ פתח סניף חדש לחנות הבני ברקית – בנים. אנחנו מאחלים לו א’סך הצלוחע.

בנים

 

עוד קצת

_-1IMG-20120305-WA001

מזל טוב

מזל טוב למתי רוזנצוויג (“הדובר”) להולדת הבן, הברית התקיימה ביום שישי.

מזל טוב ליגאל רווח ליום הולדתו ה.. ?

מזל טוב ליוסי אייזנטל, אהרלה ליפסקר ואביאל נחום ליום הולדתם.

המשך שבוע פורה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. עוד לא הספקתי לקרוא הכל. אין ספק שהפתעתם הפעם עם המהדורה. הייתי חייב להגיב.

  2. אתם בטוחים ששעיה לקח את תקציב יפאורה?
    מהמדור של חיים גיל בשבוע שעבר היה נראה כאילו לא היו דברים מעולם..
    מי צודק?

  3. ומה עם המעבר של אפי נתיב מפרסום חן למקקאן אריקסון אחרי מכרז בו השתתפו גל, תוצאות ומנטה?

  4. אני קורא שאיצקוביץ זכה גם בצ’מפיון מוטורס ונזכר במה שאמרו כאן צרי עין על כך שהוא לא מתעסק עם החברות המובילות במשק.

    על זה אומרים, צוחק מי שצוחק אחרון.

    תודה על המהדורה המושקעת.

  5. גל מתחילים לאבד גובה?
    שמועה שמעתי שאמרה בלחש ודיסקרטיות (בעולם הפרסום להזכירכם…) שתקציב איילון בטוח אשר טופל עד כה במשרדי גל אורן עבר אחר כבוד לטיפולה של בינה פלדשטיין מנכ”ל פידבק. יצאתי לבדוק….ומה שהיה נראה כשמועה לא מבוססת נבדק והוכח כנכון. שאפו.

  6. לשון הכותב ‘חוסר ההצלחה של גל אורן לקידום 012’

    כמי שעומד מבוץ אני לא רואה סיבה להצלחה כשיוצאים עם פרסום חד פעמי קטן כל-כך, ומסיבת עיתונאים בודדת בארטמיט.

  7. חברת נתיב פיתוח של שמחה גרידינגר, שיגעה את מיטב משרדי הפרסום בענף עד שסוף כל סוף קיבלו החלטה.
    אני יודע שדווקא מנטה הקטנים ישבו והשקיעו בטירוף כמה קמפיינים מדהימים ורק בגלל שהם משרד קטן החבר’ה בנתיב לא לקחו אותם.
    גל אורן גם השקיעו חבל על הזמן בקמפיין מבריק ואנשי נתיב פסלו אותם בגלל שיקולים מוזרים…

    בסופו של דבר, מקקאן הרוויחו לקוח רציני ביותר וביצעו עבודה נחמדה על בסיס הצבעים והלוק המקורי שיצרו החברים בפרסום חן בסיבוב הפרסום הראשון של נתיב פיתוח.. למי שזוכר.

  8. שבוע שעבר יפאורה השבוע צ’מפיון מוטורס מענין מה מכינים האיצקוביצים שבוע הבא?
    אני מפרגן “יגעת ומצאת תאמין”.

  9. ציפורי במנטה, הא?
    תכלס אחלה מקום לליל שישי הבא =) ת’חדשו!

  10. וציפור(י) קטנה לחשה לי שמנטה הולכים להפתיע עם עוד לקוח מעניין בימים הקרובים. שאפו להם!

  11. גל אורן נאלצו אחרי שנים של תקשורת ארוכת טווח, להעזיב את 012 בעקבות המיזוג עם אורנג’ וניגוד האינטרסים מול מירס.
    לגבי ביטוח איילון, ימים יגידו מדוע ולמה – לובשת הזברה פיג’מה.

  12. משהו רע עובר באחרונה על המשרד שבעבר ביה המשרד החביב עליי – גל אורן:
    אחד השותפים, הדומיננטי והמוכר מביניהם, מאיר גל – עזב את המשרד.
    יחד איתו עזבה אחת המנהףף…

    מישהו יודע?

  13. אחד ששומע כתב:

    משהו רע עובר באחרונה על המשרד שבעבר ביה המשרד החביב עליי – גל אורן:
    אחד השותפים, הדומיננטי והמוכר מביניהם, מאיר גל – עזב את המשרד.
    יחד איתו עזבה אחת המנהףף…

    מישהו יודע?

    כמישהי שמשרד גל אורן עדיין חביב עליה, אני ממש תמהה, איפה אתה רואה את השינוי?

  14. רגע, את ההזמנה של נתיב עיצבו במקאן או בחן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן