כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לאחר הפיילוט המוצלח שערכנו עם ליל חמישי בשטיבל, החלטנו להרחיב את היריעה •  אז מה עושים שעצומה עולה לרשת החברתית על מנת להשיב את ליל שישי על כנו? • מה חדש עם המכרז של יפאורה תבורי • מה חדש בתחנות הרדיו המגזריות • תמונות, פאפארצי ומסיבות עיתונים בחיק הטבע • קריאה מהנה
IMG-20120304-WA000
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ליל משו בשטיבל, חזרנו ובגדול.

פתיחה 

ברוכים השבים לכל המצפים בכליון עיניים לשיבתה של מהדורת ליל שישי בשטיבל. לאחר הפיילוט המוצלח שערכנו עם ליל חמישי בשטיבל, ערב חתונתו של חוצניק, החלטנו להרחיב את היריעה והשבוע המהדורה מתפרסמת בליל שלישי.

נודה ולא נבוש, במיילים הטורדניים עוד עמדנו. גם ההטרדות הטלפוניות לא הזיזו לנו במיוחד. אבל שעצומה עלתה לרשת חברתית זניחה כלשהיא, פחדנו ממחאה חברתית שניה שתתרחש על גבינו. שינסנו איפה מותנינו ויצאנו לדרך.

FireShot Screen Capture #112 - 'Facebook' - www_facebook_com.png
כמעט ופרצה פה מחאה עממית בגלל איזה צלניקר

לכם הגולשים נאמר, שאם נראה כמות מכובדת של טוקבקים למהדורה, יש יותר מסיכויים קלושים שמחר תתפרסם מהדורת ליל  ערב פורים בשטיבל. (חוצניק/דינקיס להתעורר).

בשבוע האחרון זכינו לשיבה בקול תרועה של המו”ל הנכבד חוצניק לזירת הפוסטים. ועם גיבוב אותיות חד כתער הוא פרץ חזרה לקול מצהלות הגולשים. הפוסט היה מורכב מחומרים מדהימים ומדליקים (יותר נכון דליקים) ביותר. חסידי גור, מריבות פנימיות, המודיע והמבשר, ועוד. רק דבר אחד היה חסר, אמיתות הדברים. לא נורא. הציבור קיבל את השואו, חוצניק, ושלא תעז להירדם שוב. מחכים לך פה כולם. שמעת?

המלצת קריאה: אוזני המן במילוי פרג של מאפיית הצבי, יחד עם כוס שרדונה קרר. לבסומי.

המלצה כללית: תרגיל התעמלות פשוט ומדהים לאצבעות שמוריד לחצים בכל הגוף – בדוק ↓↓↓

image001

עדכונים מהרשת

סערה בעולם הפרסום הישראלי: פובליסיס העולמית תרכוש את מניות באומן: הוגשה בקשה רשמית למיזוג.  באומן בר ריבנאי יהפוך לסאצ’י אנד סאצ’י, רגב קויצקי בו באומן מחזיק מניות ימותג כ’ליאו ברנט’. יורם באומן ויוסי לובטון חתמו חוזה ארוך טווח. לשאר הקטע באייס לחצו.

המכללה החרדית האינטרנטית הראשונה: כלל ביטוח השיקה מיזם חדשני וראשון מסוגו עבור הלקוח החרדי: ‘מכלל’ – זירה דיגיטאלית עם כל המידע המקצועי על עולם הביטוח, מבית ‘כלל מהודר’. הזירה הייחודית, פותחה והוקמה על ידי המחלקה החרדית במשרד הפרסום מקאן אריקסון והוטמעה באתר ‘כיכר השבת’. שאפו. מה אומרים בבולטון על כך?

באנר אישי: חברון זלצמן שביט רצו לצרף למרכולתם גם את פיצה דומינוס ועשו זאת בדרך לא שגרתית. הם העלו באנר שפונה לשני אנשים בלבד הקורא להם לבחור בדבר הנכון. לחצו למעבר לסיפור המלא באייס.

וועדת המידרוג: הקטע הבא מיועד לגיקים בלבד, והוא מוקדש לדינקיס מכל הצוות. ועדת המדרוג לאינטרנט תחל למדוד מהמדגם הקרוב את הבלוג ‘חורים ברשת’, שמנסה איכשהו לשחק בזירה של הגדולים.

הסוחר: אם חרדי קנה דירה במודיעין בזכאות ב-700 אלף ש”ח ומכר אותה במיליון וקנה בקרית ספר, מה רע? שאל היזם יקי רייסנר בגלובס. ראשיתו של הסיפור בספיחי ימי ההסתה אז התגוללו על חרדים שהם ”מנצלים את החילונים” כאשר הם ראוכשים בזכאות דירה ומוכרים אותה ביוקר. בין כך ובין כך הפך הראיון הטעון למבוא מרתק לשוק הנדל”ן כיום. אל תחמיצו את הכתבה המצולמת.

חם בשטיבל

מובילים ב’חזקה’:  מי שחשב שבגלל היריד המוצלח (15000 נשים) של ‘המבשר לבית’ לא יתקיים כנס המובילים של העיתון (15000 מנויים) ‘המבשר’, מוזמן לאכול את הכובע. עוד לפני פסח עתיד האירוע להתקיים ובגדול. היכונו היכונו.

משחק הכיסאות: תחלופת עובדים במשרדי פרסום הינה דבר שבשגרה. למרות שלאחרונה נראה שחלה אינפלציה בחיפוש עובדים במשרדים. על פי המידע הלא מוסמך שהגיע לפשקוויל, מחפשים כיום קופירייטר ב’תוצאות אפקטיביות’ ותקציבאי יחסי ציבור באחד המשרדים הגדולים (ביקשו שלא נזכיר את השם). בקיצור, אם אתם רעבים לעבודה כעת זה הזמן לשלוח קו”חים למשרדים. בהצלחה.

לא היה פידבק: משרד הפרסום ‘פידבק’ שנפתח על ידי בינה פלדשטיין ונחום בנדיקט עבר לבעלותה של הראשונה בלבד.

כן היה פידבק: אפרופו פלדשטיין, לאחרונה התאבזרו ב’פידבק’ במספר תקציבים חדשים. הבולט שבהם הוא ‘האחים שקד’ יבואני יין ואלכוהול מהגדולים בארץ. במקביל עלו השבוע חברת ‘נתיב’ בקמפיין מודעות רחוב דרך המשרד, זאת למרות שעל תקציב הארי שוקדים בימים אלה במשרד פרסום אחר לגמרי.

מכרזים עליך ישראל: שמועות לא מאומתות שהגיעו אלינו מדווחות על עצירת המכרז של יפאורה – תבורי עקב מתמודד חדש שמצטרף לזירה. באפיקים ובבראשית גילו שהמתמודד החדש שלכבודו נעצרה ההצגה הוא לא אחר מ’תוצאות אפקטיביות’.

הבהרה: לפני מספר שבועות פרסמנו על מכירת משרד הפרסום מותגים לפרסום גיל. מסתבר כי אכן התבצעה עסקת שותפות בין פרסום גיל לפרסום מותגים, אך עדיין מותגים חי קיים ובועט בזכות עצמו. ואם כבר אנחנו בעניין מותגים, לקוח חדש מגיע למשרד, הלא הוא רהיטי המעצב. מזל”ט.

הקמפיין המהיר ביותר: מי שראה בעיתוני ערב שבת את סדרת המודעות היפות מאוד של ‘אפיקים’ ל’שירותי בריאות כללית’, לא יכל להאמין שכל הקמפיין הזה נבנה, צולם, נכתב ועוצב תוך 48 שעות. רק המיקום של המודעות ב’המודיע’ (עיתון יום ו’ ולא בתוספת) העיד שמשהו כאן בושל ברגע האחרון. ושאפו למשה דץ (אח של..) התקציבאי החרוץ.

אוסף של חדשות ממוחזרות: החדשות דלהלן נטחנו עד דק. אולם, על גבי הפוסט הם לא זכו להעלות, ועל כן הם מועלות כעת בקצירת האומר על מנת שנשואי הדברים יוכלו לתייק את הידיעה להיכל התהילה שלהם, ולהלן המבזק:

  • מעייני הישועה פיצל את תקציב הפרסום שלו והעביר את הפעילות בערי השדה לגל אורן BSD.
  • יענקי פלאי עזב את כס מנהל התוכניות ברדיו קול חי תוך שהוא מותיר כמורשת ראיון טעון באחד מקווי הנייעס. מכיוון שאנו מאמינים שתאי המוח הם משהו שנגמר בסוף, אנו מתנזרים מהאזנה לצרחניות החדשות ההם ובכל זאת, המידע שעלה ברשת היה מרתק.
  • שדרן רדיו גלי ישראל אייל וולקוביץ ערק לרדיו לב המדינה.

רוזן חזר הביתה: תשעה חודשים לאחר שסיים עשור של עריכת רשת קו עיתונות חזר אבי רוזן לכור מחצבתו רדיו קול חי. רוזן שנחשב ל’חיית רדיו’ שידר לפני עשור מגוון תוכניות ברדיו קול חי . בדרך הוא הקים בצורה לא רשמית את רדיו קול ברמה כידו הארוכה של אריאל קוניק שהיה מזכייני התחנה. הוא גייס לשם שדרנים וכתבים, סייע בבניית לוח השידורים ועוד. אתמול הוא חזר לרדיו קול חי כמנהל תוכניות והוא מחליף את ינקי פלאי. חפיפה – אם שאלתם את עצמכם – לא תתקיים. המבחן הרשמי: סקר טי.ג’י.איי. המבחן המעשי והאמיתי: החזרת מאזינים, הוספת תכנים, והחדרת עניין בלוח השידורים. שיהיה בהצלחה.

רדיו אחרון להיום:  ירון קנר מונה למנכ”ל תחנת הרדיו ‘קול ברמה’: יחליף בתפקידו את דרור אדם. אפרופו קול ברמה, בעוד שבוע יתקיים האירוע הגדול לציון שלוש שנים להקמת תחנת הרדיו. האירוע שיתקיים בנמל תל אביב נחשב כמילה האחרונה בתחום ההפקות, כך לפחות על פי דבריו של מנהל המכירות הבלתי נלאה יענקי מייזליש.

רכש חדש בקו עיתונות: מנהלת בלבוסטע ב’ברמן הלפרט’, שיפי יונה הצטרפה לצוות העובדים של קו עיתונות. יונה אחראית על פיתוח קד”מ ותוכן שיווקי, מרכזת תחתיה עבודה מול שלושה משרדי פרסום, ובעיקר משמרת את היחסים המשולשים קו עיתונות-רדיו קול חי-ברמן הלפרט שהניבו הנאה רבה, ועוד כמה מצלצלצים לכל הצדדים.

יש שכר לעמלם: מהלך מורכב ביותר בעולם יחסי הציבור הגיע השבוע לסיומו. מכתב רבני העיר בני ברק מרן הגר”ש וואזנר והרב לנדא בעד חנות ניו פארם בעיר, היא סופה של עבודה מאומצת של מנחם אייכלר ושאר צוות מקאן אריקסון.

שרגא בפוליטיקה: ידיד המערכת שרגא ניימן (ידו בכל) החל לערבב גם בפוליטיקה. לפני כחודש הוא ארגן מסיבת עיתונאים לשאול מופז עם מיטב אנשי התקשורת החרדיים, רגע לפני האירוע החליט מופז לבטל את המסיבה, ככל הנראה לא רצה להיכנס לשדה המוקשים של חוק טל. ניימן לא מתייאש ומבטיח הפתעות נוספות בקרוב.

קצת טכנולוגיה: נציג פשקוויל ביקר בתערוכת המובייל הגדולה בעולם שנערכת מידי שנה בברצלונה והביא גלרית תמונות מרשימה של הסמארטפונים והאפליקציות שיהיו הלהיטים של המחר. כמובן שהייטקיסטים מישראל כיכבו בה בענק. תיהנו.

DSC05070DSC05091DSC04682DSC04789DSC04792DSC04815DSC04824DSC04826DSC04851DSC04855DSC04864DSC04871DSC04874DSC04875DSC04881DSC04888DSC04889DSC04895DSC04903DSC04938DSC04952DSC04969DSC04974DSC04977

לחיים! השבוע נערך סיור לכתבים דתיים וחרדיים ביקב ברבדו בכרמי יוסף. היום הסגרירי הבריח את האנשים, אבל מסתבר שיש כאלו שצריכים לתרגל שתיית יין טרום פורים בכל מצב. מה שבטוח שהבופה נראה מעולה, עכשיו נשאר רק לטעום את היין..

IMG-20120304-WA001IMG-20120304-WA003IMG-20120304-WA005IMG-20120304-WA006IMG-20120304-WA007IMG-20120304-WA000

 

פאפרצי ושאר ירקות

IMG-20120301-01324
רדיו קול ברמה, חמישי שעבר. טוקר קופץ להגיד שלום. עריקה בקרוב?
20120224_140849
קמפיין לדיסק חדש של סדרת 'מרגוע' מבית לחיים הפקות
lechaim
הפשקוויל המקורי
מתכון לעוגיות אגוזים
אל תפספסו - הממ טעים!
.facebook_17732
קררר - השבוע בירושלים
שבת זכור
שבת זכור בבית מדרש בליקווד

ליל שלישי בשטיבל #79 1

עד כאן מהדורת ליל שלישי בשטיבל המסכמת שבועיים וחצי של חדשות עדכניות מעולם הפרסום והמדיה במגזר החרדי. אם יש לכם תובנות הערות וסתם שיגועים, המערכת ממתינה לתגובתכם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. חזרתם בענק! כל הכבוד.
    אגב, השנה מתוכנן משתה יין כמו שנה שעברה?

  2. לא מבין את תוצאות אפקטיביות.
    הם לא למדו שאי אפשר לקחת ליגאל רווח תקציבים?
    לא הספיק להם הקטע עם כללית?

  3. @ איציק:
    תוצאותלקחו לרווח את שפע-שוק.
    למה לא הזמינו אותי לכנס של המכללה ירושלים 🙁

  4. איציק כתב:

    לא מבין את תוצאות אפקטיביות.
    הם לא למדו שאי אפשר לקחת ליגאל רווח תקציבים?
    לא הספיק להם הקטע עם כללית?

    זהו, שרווח כנראה בכל מקרה לא בעסק. הכשלון שלו עם יפאורה עוד ילמד בתולדות וכו’ ההתמודדות האמיתית היא בין קוטיינר לאיצקוביץ.

    אפרופו תוצאות ואפיקים. שפע שוק. אחרי שהרשת קרסה תחת ניהול משבר כושל של רווח, היא משגשגת היום עם תוצאות. אז תגיד מה שתגיד, כללית (וטביעות אצבעות של משרד הבריאות-גור-ליצמן-השבת) לא מלמדת כלום.

  5. אימאל’ה ואבאל’ה ביחד !!!

    כמה שאין לכם מושג מה קורה ביפאורה….

    מי שלא עומד מאחורי ההטעייה, שאפו על הדיסאינפורמציה!

  6. בסולם של 1 – 10 המהדורה הזו מקבלת ממני ציון של 6.

    סורי שאני דוגרי אבל האייטמים נהיים כבר יבשים.

    חסר הפלפל והסקופים של פעם.

  7. יפה שאתם קשובים לרחשי הציבור.
    עכשיו נשאר לכם רק להוריד את מחיר הפסק זמן ואתם חוזרים למשפחת העמים.

  8. איציק מגיב 2, אכלת אותה בענק ויגאל רווח שלך התגלה כשברירי פלוס,ממה שאני יודע יפאורה בחרו בתוצאות אפקטיביות ושלחו את בראשית בולטון ואפיקים לחפש פרנסה במקום אחר.

  9. אולי לפחות את התמונות של נשים לא צנועות יטשטשו פה….

    (הקבר עם המתכון זה סיפור ישן מלפני שנה או שנתיים).

  10. אין עליכם אתם פשוט תותחים תמשיכו ככה יש את כל המידע

    שאו כח בפועלכם הברוך

  11. הגרפיקאי שלח דרך פידבק מודעות רחוב.
    פידבק לא עשו קמפיין ולא שום דבר.
    בלי קשר שבינה מ-ד-ה-י-מ-ה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן