מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
ליל שישי מאושר לגולשינו הנכבדים • השבוע בתפריט: המלצת קריאה מבושמת, מנת פתיחה ויזואלית, עדכונים חמים מהרשת המקוונת, עדכונים חמים מהחדש והנעשה בעולם הפרסום והיח”צ במגזר החרדי, פפראצ’י והשקות • אם אתם רוצים להיות בעניינים, כנסו לקרוא את המהדורה שתסגור לכם את השבוע כמו שצריך • וזהו
2012-01-24 18.04.54
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ליל שישי מאושר לגולשינו הנכבדים. נפתח בהתנצלות קלה על העדר מהדורה בשבוע שעבר (ככה זה שיש רוטציה בין העורכים…), גם היינו, חלקינו, בחמי יואב. והלוזר התורן שלא נסע (כותב השורות), לא התנדב לערוך את המהדורה שלא בתורו. עמכם הסליחה.

המלצת קריאה: בקבוק יין ‘אלימא’ של יקב אור הגנוז. היין נטול בילסופיט. ללגום אותו צונן כוס אחר כוס וללכת לישון.

מאה מילה

דו”ח יפעת בקרת פרסום פורסם בתחילת השבוע. בשונה משנים עברו, השנה הדו”ח כמעט ולא נשמע, חלף ללא שהותיר חותם משמעותי. גם בזירת הטוקבקים אצלינו, לא ניכרו היצרים שמתלווים בדרך כלל לדירוג חשוב שכזה.

הסיבות רבות: יש שיאמרו, ‘יפעת’ לא חידש מאומה. יש שיטענו כי ‘יפעת’ לא מהימן. רבים ינפנפו בנתוני רוכשי המדיה מול חותמי המודעות. לנו נראה כי חוסר התזזיתיות נובע מהמצב הכלכלי הכה רגיש. איש לא יודע מה ילד יום, שום מנהל משרד לא יכול לחלום איזה תקציב ישותק בשנה הבאה מסיבותיו שלו (מחאה חברתית, חרם ברשת חברתית, הפגנות ”ספונטניות, שנאת עשירים ועוד), ומנהלי המשרדים מודים על כל יום שחולף בשקט בלי להותיר סימן.

גם בחיי היום יום מגיעים רגעי מבחן נראים כמשמעותיים, פורצי דרך שלא שייך להתעלם מהם. אבל ברגע האמת, הכל נמוג כענן ברוח וכחלום יעוף. מתחילים.

מנת פתיחה

בשבוע הקרוב תעלה לכנסת הצעת חוק המאחזים. לא נוכל לעשות הרבה למען אותם מתיישבים שערלים טמאים בסיוע של גיס חמישי מ’נאורי’ מערכת המשפט הישראלית לצידם. רק פרק תהילים וסיוע בהסברה. הנה סיפור מגרון – מצא את המשפט החסר

מתאבנים

יש לכם רישיון? ברור שאחד הסיוטים שלכם זה מכמונות התנועה. הראדרים, הדבור, הדבורה ועוד. קבלו קובץ פי.די.אף מדליק שמסביר לשוטרים (אלו שיודעים לקרוא—) איך לתפעל את המכשיר.
נ.ב. הקובץ אינו מנוקד, כך שלא ברור לנו עבור מי הוא מיועד.

לחצו לקריאת הקובץ המעניין

עדכונים מהרשת

אריו דיגיטל שולטטטטתים: משרד האינטראקטיב המוביל במגזר אריו דיגיטל בניהולם של פלוני ואלמוני העלה השבוע אתר חדש לארגון הידברות. כנסו לתרום וזהו. ואם כבר אריו דיגיטל – אלו הקימו אתר חדש למאפיית הצבי. אז אם בא לכם עכשיו חלות רותחות עם אביסלע צ’ולנט מהביל. תרבחו ותסעדו.

קנ קנא קנאביס: קמפיין רשת פרובוקטיבי של ‘דור האמת’ עלה לרשת ובו תצלומי שרים וחברי כנסת המעשנים מריחואנה. דור האמת זו תנועה פוליטית על ספידים, שחבריה המסוממים מעונינים להתיר שימוש בקנאביס. לצורך כך הם פוקדים מתפקדים לליכוד, לעבודה ולקדימה. לדבריהם נרשמו כבר למעלה מעשרת אלפים איש למפלגות.
רק עשרת אלפים?! אנחנו אופטימיים באשר לסיכויי המדינה לשרוד. קחו שאכטה ותעברו לקטע הבא.

403280_340755565937601_227970560549436_1335164_1713889981_n389536_341386089207882_227970560549436_1337092_1469889287_n

מסין לסיני: ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר ברכה מצולמת לעם הסיני לרגל בואה של שנת הדרקון הממשמשת ובאה (ראו הוזהרתם). דוברי לשכתו שמאינים בתקור רצוף של ה’בוס’, העלו סרטון בוא רואים את רה”מ משנן את המילים הרלוונטיות. נתניהו שנחשב מח”י בעלי מנת המשכל הגבוהה בעולם לא ויתר על שרבוב מילים בשפה הסינית.

אין לנו כסף, שרי: חברי מחאת המשכנתאות הקליטו קליפ מתריס נגד שרי אריסון ובנק הפועלים

ציטוט מיוטיוב: נראה שהטלפונים החכמים כבר יודעים לעשות, ואפילו היהדות הופכת טכנולוגית יותר באמצעות המכשירים הניידים: תוכנת תפילות, איתור מקווה קרוב וגם הדלקת נרות בלחיצת כפתור — אפליקציות חדשות הופכות את הטלפון גם לתשמיש קדושה. קבלו את שרון דניאל (אח של), יהושע שוחט (בעלה של) ואלישע כהן (נו ב’מת) בתצוגת תכלית דיגיטלית לחלוטין.

עדכונים מהשטיבל

מכרזים והשקות: נזכיר לקוראינו כי תיבת המייל האדום פעילה 24/6 לשליחת מתפקדים ותפקידים, מכרזים וזוכים ועוד מידע לטובת כולנו.

בינתיים נספר לכם כי חברת ‘015 הלו’ מכינים קמפיין גדול למגזר החרדי שיעלה ממש בקרוב. עוד שבוע בדיוק, פחות שמונה שעות, מתוכננת מסיבת עיתונאים במטה החברה בראש העין.

press conference for hallo 015

בקשו רחמים: לאחר תקופת יציבות, שוב מתדרדר מצבו של עיתון כפר חב”ד.  בשבוע האחרון שוב לא הודפס השבוע עקב קשיים כלכלים על אף שהוכן לדפוס. נמשיך לעקוב ולדווח. ב’בית משיח’ העסקים כרגיל.

כל האמצעים כשרים לקבלת תרומות מאנשים, תשאלו את קופת העיר שהעלו השבוע קמפיין במדיה האינטרנטית הכללית למען יום הפרנסה הטובה שיוצא בתאריך היהודי – 31 בינואר. אם זה לא היה גאוני – זה היה מצחיק בטירוף. זה המיניסייט בו משכנע הרב גרוסמן לפתוח את הכיס. וזו הפרסומת:

קופת_העיר_בוואלה
קופת העיר מנסים את מזלם בוואלה

 

שירבו זכויותיכם: אינטרנט רימון עלו בקמפיין באנרים מאסיבי ברשת. השאלות שהופנו ישר לקורא החרדי ניתנו עם אפשרות בחירה. ומה קרה אם לחצתם על תשובה שלא אהבו המפרסמים? גם לזה נמצא פתרון.

RIMON1
השאלה התמימה
RIMON2
התשובה הנכונה?
RIMON3
אוי, נו, למה אתם נודניקים?

לא נרדמקר: ידידנו יקי אדמקר מצטרף לנבחרת שדרני רדיו גלי ישראל ומתעתד להגיש רצועה יומית לסובלים מנדודי שינה. התוכנית שתשודר בכל לילה בין השעות 23:00 ל00:00, תשלב מוזיקה מעולה ומשחקי מאזינים. במקביל, ישמש אדמקר ככתב חדשות לענייני חרדים ויגיש את “הנבחרת” – דרוג השירים שעשו את השבוע במוזיקה החסידית – יהודית והים תיכונית.
למרות ש’גלי ישראל’ לא מפסיקים לשאוב שדרנים מהערוצים החרדיים המתחריים, מצבם ב TGI בקריסה. נאחל להם הצלחה.

DSC_0061

סלע קיומם: שבוע מאז החל קובי סלע  את דרכו במיזוג חטיבת היח”צ יחד עם גל-אורן והודעות היח”צ של המשרד קבלו גוון קוביסי. ידיעות על שפעת, מינויים באגד, רופאים במאוחדת ועוד, ידיעות שפיהקת רק מלהיות איתם יחד באותו החדר, נצבעו בצבע חדש ומעניין. לידיעתכם קולגות.

ליל שישי בשטיבל #76 1
סלע וחולצת הפרידה מאמיל זולא

2012-01-24 18.42.022012-01-24 18.47.302012-01-24 18.47.532012-01-24 18.50.252012-01-24 18.52.472012-01-24 18.53.012012-01-24 18.53.212012-01-24 18.53.27

למי ששכח: מרחצאות חמי יואב קיימו בליל שיש הקודם רחצה מיוחדת לגברים. מאות גברים הגיעו ונהנו מחויה של בריאות מהמים הבוקעים הישר מבטן האדמה. קייטרינג “שטיסל” הפעיל במקום מזנון עשיר כמיטב מסורת תפריט  “ליל שישי”.

שטסיל_בחמי_יואב

זייער פיין: “מוריד הגשם – גיליון שיגשים לכם חלומות!” זהו שם נושא גיליון החורף  של מגזין “FINE”, מגזין סגנון חיים, עיצוב וסטייל, שקיבץ לגיליון אחד מבחר כתבות, סקירות וטורים אישיים בנושא חלומות – הגשמת חלומות, דרכים להגשמה עצמית וכלכלית, אנשים שהגשימו חלומות נועזים, חלומות ושבריהן ועוד.

מגזין החורף של “FINE” כולל גם “חלום ילדות” – הפקת אופנה מרהיבה בחדרי ילדים מהחלומות, סקירת רהיטים וכלים חלומיים, ביקורת מסעדות, טרנדים, עיצוב וטיפוח, אופנה ויין ועוד.

ליל שישי בשטיבל #76 2

לאומי אתך: השבוע יום שני נערכה השקה של בנק לאומי למשכנתאות סניף כיכר השבת, בהשתתפות של פוליטיקאים ואנשי מדיה. המהלך התקיים כהמשך למיזוג בנק לאומי למשכנתאות בתוך בנק לאומי. את האירוע הפיקו אנשי המחלקה החרדית של מקאן אריקסון, או בקיצור צביה ומנחם. קבלו הצצה.

כיכר השבת 13כיכר השבת 12כיכר השבת 10כיכר השבת 9כיכר השבת 8כיכר השבת 15כיכר השבת 6כיכר השבת 7כיכר השבת 3

נותן בקורנס: במוצאי יום מנוחה יעלה ויבוא לאתרינו ראיון עומק שעשו צוות הניהול הבכיר של פרסום נוחעם, הלא הם נחום ברזסקי ולאה בלוי עם האיש והאסטרגיה, אבי קורנס (האיש וה’פו’) הזכור לטוב. קורנס, מגדולי הפלנרים בארצנו, מרצה בשלוחה החרדית של הבצפר, מגלה טפחיים מאוצרו הטוב. שווה לחכות.

פארענצעס סטריפ קורנס

אביסלע’ פאפרצי

גארטל_USB_בקצב_2_מגה_בייט_לשעה
גרטל USB
image001
מובילה! טי.גי.איי. לא שמעו עליה, אבל עזבו שטויות
mail.google.com
כולם מוזמנים
את_מי_מעניין_דירות
הידברות הכניסו ליגדיל תורה
IMG00099-20120201-1056
רכב שהתהפך עקב הגשם באיזור בית גוברין. סעו בזהירות. (צילום: הגולש מני רם)
000
ואמרה לי: ”הסיכויים לזכות בפיס, גבוהים מלקבל מן משמיים”
comix-yahats
קטע קומיקס מקמפיין מזרחי טפחות ששונה עקב ‘כבוד הבריות’
nuchem
מצעד הגאווה
קובץ_מצורף_ללא_כותרת_00029
מה עם ‘בשעריך’, המדיה החרדית המובילה?
65465
ללא מילים

 

ובנימה אופטימית זו נאחל לכם שבת שלום עם שפע של ברכה והצלחה בכל אשר תעשו.

א’ גוטן שאבעס!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. (תמונה אחרונה)

    זה בכלל אודישן לגירסה חרדית ל’מעושרות‘…

  2. @ רמז__דק:
    בימינו קורימלזה- למנף מצבים קשים .

  3. כמה בורות בעמוד אנטרנט אחד… ממש כמעט כמו עמודים של נוצרים מיסיונרים

  4. אני מחפש סגולה בשביל למצואו סגולה, משהו להשלמת הכנסה.

  5. בנושא: קמפיין פרשת המן של קופת העיר
    מילא שקופת העיר הכשירה עבורנו את האינטרנט. מעולה.
    אבל שהרב גרוסמן נפל לפח הזה (קופת העיר) גם?
    מסכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן