גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שלש שנים שעיתון המבשר פועל ובועט בעולם המדיה החרדית > בימים אלו פוצחים במערכת העיתון בהכנות לקראת כנס נשים ייחודי מבית המבשר תחת הכותרת ‘הגענו לבית’ > האם כנס המובילים השנתי ימשיך? ואיך זה קשור למשרדי הפרסום? > התשובות בפנים
IMG00130-20111121-1119
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר שלש שנים שעיתון המבשר פועל ובועט בכל הקשור לעולם המדיה החרדית. איך שלא תסובבו את זה, על פי סקרי TGI השונים העיתון נמצא במגמת התרחבות מתמדת על חשבון המתחרים. בימים אלו פוצחים במערכת העיתון בהכנות לקראת כנס נשים ייחודי מבית המבשר תחת הכותרת ‘הגענו לבית’.

הכנס השנתי ‘לבית’ יעסוק בכל מה שמעניין את האשה החרדית: בריאות, תעסוקה, גידול ילדים, טיפוח וניקיון עיצוב הבית ויתקיים ביום שני כ”ז בשבט (20/2/12), במרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים.

לרגע חששנו על ביטולו של כנס ‘המובילים’, אך מבירור שערכנו אצל חיים קליגר – מנהל השיווק של העיתון – עולה כי, הכנס הנוכחי אינו סותר את קיומו של כנס המובילים השנתי, שיתקיים השנה בפעם השלישית לקראת סוף חודש מרץ. “בימים אלה” אומר לנו חיים, “אנחנו מתחילים לעבוד על הסקר של החברות המובילות במשק והפעילות במגזר החרדי ואין ספק כי יהיה השנה מאוד מעניין לראות את תוצאות הדירוג בהשוואה לשנה שעברה”. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן.

קמפיין ההשקה של האירוע לנשים החל ביום שישי האחרון, כאשר כל מנהלי משרדי הפרסום במגזר החרדי קיבלו לביתם זר פרחים עם גלויה המבשרת על האירוע. לאח”מ זה המשיך בקמפיים טיזרים שנתלה על דלתות משרדי הפרסום במטרה לעורר עניין.

אנחנו הצלחנו לארגן פה כמה תמונות ממשרדי פרסום, אתם מוזמנים לשלוח לנו תמונות גם מהמשרד שלכם.

IMG00130-20111121-1119
לבית – קרימלובסקי כהן
IMG00126-20111120-1543
לבית – מגזרים

labit

gluia
הגלויה שנשלחה למנכלי”ם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. כמה שהיה יפה ומוצלח באירוע של המבשר,
    אין לי ספק שהם יעפילו ויעשו גדול יותר, יפה יותר, מושקע יותר
    ואני גם מהמר שמוצלח יותר ואף קהל גדול יותר.

  2. המובילים לשנה הבאה:
    מכבסת דניאל רובין.
    ספרי רובינשטיין.
    פניני סבינר.

  3. @ אני אומר לכם:
    אתה מתכווין המודיע?

  4. אין ספק כי אירועי הנשים בציבור החרדי הפכו “לאירוע תרבות” לכל דבר ועניין. המבשר כעיתון שממצב את עצמו בשלישיית העיתונים היומיים המובילים חייב את האירוע הזה לעצמו. מהיכרות עם הנפשות הפועלות אני בטוחה כי הנשים שתבאנה לכנס תצאנה מרוצות ויחד עמן גם החברות שיציגו בתערוכה. חברים, בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן