דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מהדורה ס”ט של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עם צוות כותבים נרחב >>> מתחילים עם המבצע הלוהט שפתח את השבוע “גולשים אוכלי חינם”, וממשיכים עם מיטב העדכונים החמים בעולם הפרסום והמדיה במגזר החרדי >>> לא תאמינו: נוחעם זכה רק במקום השלישי >>> מי עוד זכה? ומי יישאר רעב? >>> ייאלה בלאגן
IMG_391400
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה ס”ט של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עם צוות כותבים נרחב. מתחילים עם המבצע הלוהט שפתח את השבוע – “גולשים אוכלי חינם” וממשיכים עם מיטב העדכונים הכי חמים בעולם הפרסום והמדיה במגזר החרדי. ייאלה בלאגן.

המלצת קריאה? נו באמת! חכו לשבוע הבא. תתפנקו בגחלים.

על גחלים

אין ספק ששבוע מפרך עבר על גולשינו. טוקבקים, לייקים ואנלייקים – דיונים רותחים במיוחד. הגיע הזמן להכריז על הזוכים המאושרים שהולכים לסעוד את נפשם במסעדת הבשרים המעולה – גחלים, שוהם 1 מתחם הבורסה, רמת גן.

במהלך השבוע הבא ישלחו הודעות הזכיה לכתובת המייל בה השארתם את התגובה. אז שימו לב: אל תפספסו.

הגולשים שזכו בארוחה זוגית, הם אלו שקיבלו הכי הרבה לייקים, ללא התחשבות כלל בדירוג השלילי. סדר הזוכים לפי כמות הלייקים:

34. אבי גליק – 94
1. שלומסון – 86
8. נוחעם – 79
20. אהובי – 64
26. גוצי – 61

ברכות לזוכים. תודה לכל המגיבים שניסו ועשו “השתדלות” ולמדרגים השונים שבזכותכם הגענו לדירוג המלא. בתיאבון.

עדכונים מהרשת

סביבון סוב סוב: טוב, זה ממש לא חדש, אבל משום מה עדיין לא דיווחנו על זה כאן: גולש אמריקני אשר הקליד את הביטוי “Do a Barrel Roll” בגוגל, הופתע לגלות שהמסך שלו עשה סיבוב של 360 מעלות. מסתבר כי מתכנתי גוגל החליטו קצת להשתעשע כדי להראות לגולשים את כוחו של CSS3. נסו גם לכתוב את המילה “Tilt” בגוגל ותראו מה קורה לאתר 🙂

פלטפורום – אתר פורומים חדש עלה לאויר בתחילת השבוע ומיועד עבור אנשי מקצוע בקרב המגזר החרדי. האם האתר הנוכחי מתחרה בפלטפורמת הפורומים הוותיקה ‘פרוג’, הפועלת גם היא תחת הטייטל “פורום חרדי מקצועי”? בעלי האתר טוענים שלא. נו, שיהיה. קליק כאן לאתר.

קו עיתונות ברשת: בשבוע שעבר הושק האתר החדש של רשת קו עיתונות. כמצופה ממדיה המתיימרת להיקרא חרדית, האתר נטול תוכן ותגובות גולשים, ומיועד בעיקר לשימוש העיתון אל מול מפרסמים ומשרדי יח”צ. קליק כאן לאתר המכוער.

חרדי פדיה: הודעה שפורסמה בשבוע שעבר באתר בחדרי חרדים מספרת לנו, כי האתר מתכוון להשיק בתחילת חודש הבא קטגוריה חדשה תחת השם: ‘בחדרי – פדיה’. ע”פ ההודעה בפורום:

“הקטגוריה החדשה תכיל את כל המושגים והאישים התורניים שמעניינים את הציבור. את הערכים יכניסו הגולשים באופן עצמאי, הערכים ייקלטו במערכת וימתינו לעריכת העורכים ולאישורם. כל הפעילות בעניין יהיו על בסיס התנדבות, כנהוג בקטגויות שכאלה. יש בסוג כזה של קטגוריה תועלת רבה לציבור, והעבודה והעיסוק בה, איננה קשה ומורכבת”.

אם אתם מעוניינים ליטול חלק ולעזור לבחדרי חרדים להרוויח עוד כסף על חשבונכם, כמו בפורום למשל, אתם מוזמנים לפנות אליהם במייל: [email protected]

עדכונים מהשטיבל

סקר העלונים הגדול של אתר כיפה: לפני שבועיים פרסם אתר הדת”ל כיפה את תוצאות סקר העלונים הגדול שנערך באתר בחודשים האחרונים. ע”פ עורכי האתר “למעלה משני מיליון דפים וכ-20 עלונים, מתגלגלים מדי שבת בבתי הכנסת. במקום אליו הרייטינג עוד לא הגיע, החלטנו לעשות סדר בעצמנו”. את הסקר ביצע מדור הביקורת של עלוני השבת (כן, קיים כזה דבר) באתר כיפה. והתוצאות אפשר לומר מפתיעות במיוחד:

  1. עולם קטן
  2. מעייני הישועה
  3. גילוי דעת
  4. מצב הרוח

עלון ‘שבתון’ הוותיק הגיע רק למקום ה 11. כנסו לתוצאות המלאות כאן. מעניין מאוד.

רואים שש שש: RC קולה חוזר במבצע ייחודי בשיתוף הוצאת הספרים פלדהיים תחת הכותרת: “תביא הביתה 6!” – אוספים פקקים, מקבלים ספרים בהנחות גדולות וזוכים בפרסים בשווי של עד 1,000 שקל. הפרטים המלאים בשבוע הבא.

מילר מחלקת דמי חנוכה: לקראת חג החנוכה הקרב ‘מילר’ מדליקים לכם אור יקרות “אור של קדושה” ונותנים לכם חנוכיה מבית הצורפים מתנה ועוד מתנות בשווי אלפי שקלים.

miller

שמועות לא מאומתות

לא מחזיק מים: תארו לעצמכם משרד פרסום שמפרסם בעת ועונה אחת גם את ‘טיים’ וגם את האגודה למלחמה בסרטן. בבוקר היו יושבים בעלי המשרד, בונים אסטרטגיה ומכינים קריאייטיב, מעצבים ויז’ואל – כמה טוב לעשן וכמה מדהים לשאוף את טעם החיים עמוק לריאות; ובצהריים היו מעצבים מודעות עם סיגריה בצורת אקדח ומזהירים באותיות קידוש לבנה – כמה צריך לברוח מכל סיגריה. מקצועי זה לא. לויאלי זה לא. מה זה כן? שטיבל. האם במגזר החרדי מהלך כזה היה עובר? שווה בדיקה.

מאז ומתמיד אנו יודעים שהפרסומאי אמור להזדהות עם המותג אותו מפרסם ביום ובלילה. פרסומאי אינו חשמלאי, הוא מייצג את המותג לטוב ולמוטב. רק לפני שבועיים התבשרנו כי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שטיפל בתקציב ‘לאומי למשכנתאות’ ב-5 השנים האחרונות הפסיק את התקשרותו בגלל הזכייה בתקציב ישראכרט מקבוצת ‘הפועלים’. אי אפשר לומר שמדובר בשני תקציבים מתנגשים, אבל בגלל שיש פה איזה קשר לענף הבנקאות, שומרים הצדדים אפילו על מראית עין. ככה זה בחברה מתוקנת.‬

האייטם במדור רזולוציה בעיתון המבשר

עולם המים בישראל הוא עולם אכזרי. חברות המים המינרליים מתמודדות ראש בראש עם יריב מר ומסוכן ‘תמי 4’. במגזר הכללי, שם המסרים תמיד בוטים יותר, תשדירים רבים עולים ומדברים על העצבים והטורח בסחיבת השישיות והבקבוקים, ממש חגיגה לצופים.

ולשם מה התכנסנו? בולטון פוטנציאל עובדים כבר שנים עם חברה העונה לשם ‘מי עדן’. כבר שנים שהחברה מסבירה כמה מי הטבע – או יותר נכון: השמפניה של הטבע – היא הטובה ביותר. לאחרונה מצאנו במדור רזולוציה של המבשר כי תמי 4 היא הלקוחה החדשה של המשרד. גם קומוניקטי היח”צ לשטראוס מים יוצאים לעיתונות היישר מרחוב תובל. וכאן הבן שואל: מתי נפסיק להיות שטיבל ונתחיל להיות פרסומאים?

פפראצי, השקות ועדכונים

עלה נעלה: בראשית השבוע נחנך בקניון רמות בירושלים סניף הקונספט של רשת ההנעלה העולמית Payless. המעמד נערך בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, נציגי הנהלת רשת Payless בישראל ואורחים רבים. בין המשתתפים: הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט”א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים; מר אלי עשור מנכ”ל Payless ישראל; ומנכ”ל המרכז המסחרי ‘קניון רמות’ מר אורן פביאן.

“סניף הקונספט החדש ממוקם ב’קניון רמות’ החדש שד’ גולדה מאיר פינת הקונגרס הציוני, ומשתרע על שטח ענק של …. מ”ר (כך ע”פ הקומוניקט)”.

קבלו כמה תמונות:

IMG_391400IMG_393000IMG_394600

בית של קטיפה: מוסף הנשים של יתד נאמן – ‘בית נאמן’ יצא היום בפעם האחרונה. קבלו את שער העיתון, עמוד ההתנצלות, ועמוד ההספד:

b1bayith-1

כל דיל קרוקודיל: רשת ‘קרוקס’ השיקה בשבועות האחרונים סניף חדש בקניון קריית אתא בהיקף השקעה של מיליון שקלים. פינקנו בתמונות.

IMG_0851IMG_0847IMG_0849

רבנים ברמדה: במלון רמדה בירושלים התקיים השבוע כינוס שנתי של מאות רבנים ודיינים מטעם ארגון “הליכות עם ישראל” בראשות הרב רצון ערוסי, רבה של קריית אונו. בכינוס השתתפו: הרבנים הראשיים ובכירי עולם הדיינות, שרים וחברי כנסת. מי שדאג לעיתונאים ופינק אותם בארוחה טובה הוא איש יחסי הציבור ירח טוקר. בין העיתונאים שפגשנו: יאיר אטינגר מעיתון הארץ, צוות צילום של ערוץ 10, אמוץ שפירא מרשת ב’, טל יחזקאלי (כתבת גלי צה”ל לענייני דתות), משה גלסנר מקו עיתונות-קול חי-כיכר השבת, שמעון ברייטקופף ויקי אדמקר מבחדרי חרדים, ועוד. היינו, וצילמנו.

IMG-20111128-00022IMG-20111128-00023

יאכל אתכם דג: בימים אלו נפתחת עונת החורף במרחצאות ‘חמי יואב’ המציעים לכם מגוון חוויות של בריאות המחדשות את הגוף והנפש המתאימות במיוחד לחודשי החורף הקרים. בחמי יואב 10 בריכות מקורות של מים תרמו-מינראלים טבעיים עשירים בגופרית, בריכות מפלים, עיסוי מיימי, סאונה יבשה, סאונה רטובה וג’קוזי. חידוש השנה: אתם מוזמנים לחוויה החדשה שכבשה את העולם, לראשונה למגזר החרדי: “ספא דגים” – טיפול חוויתי רפואי לכפות הרגלים המוענק על ידי זן דגים מיוחד מנהר הירדן. וואלה, ננסה.

2982281565_caee02ae23_o
פרסומת מגניבה לחובבי הפוטושופ
IMG-20111116-00137
לא משתמשים בגבינה סינטטית
IMG_2474
אין צור בתיאור
yl
גן שעשועים בישוב קוממיות - צילום: יעקב לדרמן
hv
קריאייטיב: חני וייזר
kob
הורדת משחקים לנוקיה סליידר חדש כשר
p
נחנחים בטעם של צ'יזבורגר
pp
פיני פינות
rb
צילום: רפי ברמן
sh
צילום: ישורון תורג'מן
t
יצאת צדיק!

שבת שלום ומבורך!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. תודה.. מחכה בקוצר רוח לתלוש המדובר…

  2. לאחר כל מהדורת ליל שישי, אני תוהה ביני לבין עצמי:

    מהו סוד קסמה של המהדורה החביבה הזאת?

    למה אני כ”כ נהנה לקרוא אותה, להתעמק בשורות ובעיקר בין השורות?

    כנראה שאתם כ”כ נהנים ממה שאתם עושים, שגם אנחנו הקוראים מרגישים בחדוות היצירה. אז תמשיכו לעשות את זה, אל תפסיקו, כי בשבוע שאין ליל שישי אני מרגיש שחסר לי משהו.

    מהקורא האלמוני

  3. איזה אושר איזה אושר 😉
    לראשונה בחיי אני זוכה במשו אוחחח!!
    תודה לכל המסייעים לדבר לעיסה, נרבח נסעד ונספר לכם את האגדה .

    חשבתי שהחישוב הוא מה שנשאר אחרי האנלייק..
    היי, אז למה יש אנלייק ??????

  4. ובכלל, אישה בחמישיה הפותחת ;))

    הכי ציפי ליבני . אוי .

  5. כבר סיפרתם על אתר החדשות החדש שעומד להיפתח בקרוב?
    1 בינואר זה מיתקרב
    ובקרוב נדע הכל

  6. מכיון שבתגובתי פסלתי את עצמי אוטומטית מזכייה (ארוחה למי ששותק), נסו לשכנע אותי (עד יום ראשון בחצות) למה הארוחה מגיעה לכם ולא לי. הטוקבק המשכנע ביותר יזכה בארוחה הזוגית.

    (רגע, בעצם כל מגיב פוסל את עצמו אוטומטית בעצם תגובתו, וזה רק הולך ומסתבך).

    🙂

  7. ואל תשכחו שלבולטון יש גם את תאגיד המים של בני ברק..

  8. איי איי איי.
    לו ידעתי שאמצא עצמי ברשימה שנראית כמו דירוג של יפעת
    הייתי משתמש בניק האמיתי שלי.

    וואטאבר.
    ט’נקים

  9. היי היי תורידו את הכתוביות הזו, אני בכלל יח”צנית וכל הקרדיט שייך באמת לנדב

  10. “חרדים – זן נכחד של עבדקנים קיצוניים, בעלי ציות עיוור לתלמידי חכמים ללא חוש ביקורת, מכנים עצמם גם שומתומ”צ, יראים, כיום לאחר תהליך התפכחות ומיתוג מחדש מכונים החרדים החדשים, מעורים בחיי מסעדות ואופנה, בעלי חוש ביקורת מפותח לגבי הוראות רבנים ולא מפלים בנות בשל קוצר או חוסר בד”

    _ מתוך “בחדרי פדיה” , ערך שעוד לא נכתב.

    שבת שלום סועדים וסועדות.

  11. גחלים, אל תוותרו על נוחעם!
    עשיתם עבודת יח”צ נפלאה! מה הלאה?
    וד”ל…

  12. נוחעם!
    קח ‘סופרים’
    את הארוחה תשאיר לי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן