WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לאחר שבוע הפסקה, מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת ובגדול • קמפיינים עולים לאויר, תמונות מאירועים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על הדברים הכי חמים בשוק הפרסום והמדיה במגזר החרדי • המלצת קריאה והמלצת שמיעה מחכות לכם בפנים • קריאה מהנה
2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר שבוע הפסקה, מהדורת ליל שישי בשטיבל חוזרת ובגדול. קמפיינים מתחילים לעלות לאויר, הזמנות לאירועים שיווקיים נשלחות במייל, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על הדברים הכי חמים בשוק הפרסום והמדיה במגזר החרדי. מתחילים.

המלצת קריאה: מוס שוקולד – חלבה מבית שמוליק כהן, כוס קאווה קרירה ושקדים קלועים. ותודה לתומר.

המלצת שמיעה: ידידינו בריו חקשור הוציא לפני מספר חודשים אלבום בכורה ‘שיר ושבחה’ ובו ניגון חדש לשולחן שבת – ‘מה ידידות’. אתם מוזמנים לזמזם אותו עם קריאת המהדורה.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/11/Baryo.wma.mp3]

עדכונים מהרשת

טכנולוגיה בשירות הכשרות: רעיון מהפכני בנושא כשרות שקלטנו במקרה בבלוג של משה למפרט, מתכנת אתר ערוץ 7: בעקבות טרנד ה QR הוא מציע להקים אפליקציה (או אתר אינטרנט) שמצלמים באמצעותה את בר-קוד המוצר ומקבלים ישירות את מצב הכשרות שלו. אנחנו בעד, מי מרים את הכפפה?

תמונה שווה אלף: תמונות מרהיבות של ירושלים וסביבתה, שצולמו לפני מספר חודשים ממעוף ציפור על-ידי ישראל ברדוגו ופורסמו ברחבי הרשת, עשו את דרכן לפורום “דיאלוג ההידברות הפלסטיני” שמנוהל ע”י פעילי חמאס מעזה. עשרות תגובות של גולשים מעזה, ממזרח ירושלים, מירדן ואפילו מסוריה, נרשמו בתגובה לשרשור התמונות. כאן האייטם של הרצל ב COL, וכאן השרשור בפורום החמאסי (פליז פליז אל תפרצו אלינו).

עוד 8 שעות: נשארו שעות אחרונות להצביע לים המלח כאחד משבעת פלאי תבל. התחרות נערכת באמצעות הצבעה גלובלית של כלל אזרחי העולם באמצעות האינטרנט והטלפונים הניידים. במסגרת התחרות הגיע ים המלח לשלב הגמר. אז יילא תצביעו כאן כדי שתעשו קצת משהו לגאווה הלאומית. שימו לב: על כל מצביע יש לבחור ב-7 אתרים שונים מרחבי העולם כלומר על ים המלח ולפחות 6 אתרים נוספים מרחבי העולם.

תגידו צ’יז: רשת חברתית חדשה מאפשרת לצלמים וחובבי צילום לשתף לוקשיינים מהממים לצילום בישראל תחת השם SopotFinder. אתם מוזמנים להקליק.

עדכונים מהשטיבל

מבזק מעבר לים: בימים שלישי-רביעי השבוע נערכה תערוכת כושר-פסט 23 בניו גרזי – תערוכת המזון הכשר הגדולה בעולם. בתערוכה מציגות חברות מזון ונותני שירותים לשוק המזון הכשר המגיעים מכל רחבי העולם. מהארץ הציגה בתערוכה חברת המדיה “נקודות” המחזיקה שלטים בנקודות המכירה באזורים חרדיים בישראל. בין השאר הגיעו לשם הישר מארץ הקודש: שלמה גולדשטיין מנכ”ל חברת נקודות, גדעון כץ מחברת IMP מדיה לפרסום, איתן דובקין שהגיע עם הלקוח והקליט בניכר, במסירות נפש ממש, את תוכניתו הותר לפרסום. כמו כן הגיעו מהארץ לתערוכה מנהלי חברות המזון טעמן, מיה וליימן שליסל הפועלות בשוק האמריקאי. מהחברות הישראליות חברת אסם USA הקימה במקום מתחם תצוגה מכובד המציג את מגוון מוצרי החברה. וכמובן חברות המזון הכשר האמריקאיות הגדולות כגון קדם, פשקס, מנשביץ שהקימו מתחמי תצוגה מרשימים בהם היה ניתן לטעום ממוצרי כל החברות.

ליל שישי בשטיבל #67 1
כושר פסט - הכניסה

ליל שישי בשטיבל #67 2
כושר פסט - התערוכה

בזכות רחל אימנו: אחרי “כל מי שתורם” של ‘ועד הרבנים’ – כאשר לא פחות מ-80,000 ילדים התקשרו לשיר את ה’להיט’ ב”אחת-שמונה-מאות”, הבינו כעת במוסדות ‘קבר רחל’ כי זו הדרך: קמפיין מוזיקאלי משובח מבית ‘לחיים’ ומכאן הכסף מתחיל לזרום. קליק להאזנה.

קול חדש עולה: אלעד קינסט שהגיש את יומן הצהרים והחדשות ברדיו קול חי משתדרג. מונה למנהל חדשות בקול ישראל.

בלון ניסוי: בימים האחרונים פרויקט מגורים במרכז גאולה, הביאו בלון ענק מימדים לצילום אוירי של כל השטח במתחם שנלר. ככל הנראה על מנת לצלם מלמעלה את כל השטח לשלטי החוצות. ראיתם? צילמתם? תשלחו תמונות.

החינמון לבית משפחה: לפי השמועות, תאריך היעד החדש להוצאת החינמון – י’ כסליו. היכונו היכונו.

חוץ חרדי: כתב Ynet רונן מדזיני, שהיה אחראי על יחסי החוץ ובתקופה ארוכה גם על תחום החרדים פרש השבוע מהאתר. בהצלחה.

עסקנים, מצלמות דיגיטליות וכשרות למהדרין: בגלל שהידיעה הבאה הזויה לחלוטין ומרגישה לנו כי מישהו פה יצא מפורפורציות, לא נכתוב על מה מדובר. אם תתעקשו להבין תצטרכו ללחוץ על הלינק.

עוקבים אחרינו: עידו קינן עשה פולואפ באתר העין השביעית לאייטם שפרסמנו כאן בפאשקעוויל. ריספקט.

לבריאות: משה שלזינגר מונה למנהל השיווק של קופ”ח מכבי. ברכות והצלחות.

מתחדשים: תקציב הפרסום של חברת קהלני קרמיקה הגיעה למשרד הפרסום דמיון שכבר הוציאו פרינטים לעיתונים. יפה.
נסיעה טובה: חברת וויאולה טרנספורמיישן (קונקס), שאמורה להקים את הקו המתחרה לירושלים (422) הפקידו את התקציב בפרסום חן. רק אל תשכחו לתת פייט לחגיגות של אגד.

חזקו ואימצו: בימים האחרונים מתארגנת קבוצה של בוגרי-ישיבות העמלים לפרנסתם להקמת בית-מדרש המותאם לשכמותם. היוזמה העומדת לצאת אל הפועל – בעזרת ה’, מבקשת לגבש קבוצה גדולה ככל האפשר של בוגרי-ישיבות אשר יצאו ממסגרת הכולל, ונפשם שואפת להמשיך ולדבוק בתורת ה’. אם אתם בקטע, וגם אם לא, אתם יכולים להכנס לעמוד הסקר ולנסות לעזור כמה שאתם יכולים, ומן השמים תבורכו.

העולם שיייך לצעירים: כנס ישראל לצעירים יתכנס, זו השנה הרביעית, לדון במצבם של צעירי מדינת ישראל, תחת הכותרת “משנים את חוקי המשחק. השנה יתקיים הכנס ביום שלישי 15 בנובמבר בעיר קריית גת. בכנס ייקחו חלק אלפי צעירים בגילאי 18-35 מכל רחבי הארץ שישתתפו בדיונים וישמיעו את דעותיהם בנושאים שונים כמו: פתרונות דיור לצעירים, כלכלה וחברה, נשים משנות מציאות, איכות סביבה, ממחאה לפעולה ומילואים. הכנס מאפשר לצעירים להשמיע את קולם ולקדם נושאים אשר יהוו את הבסיס להקמת רשות לאומית לצעירים. אתם מוזמנים.

לחם עבודה: אגף יחסי הציבור במחלקה החרדית של מקאן אריקסון מתרחב, ואנו מחפשים תקציבאי/ת יחסי ציבור למשרה מלאה. ניסיון והיכרות עם התקשורת החרדית – יתרון, מוטיבציה, אהבת המקצוע ויכולת לניהול עצמי – חובה. תנאים טובים למתאימים. נשמח לקבל קורות חיים והמלצות חמות.

ואם כבר מקאן אריקסון, לאחרונה נכנסו לעבודה במחלקה החרדית – ארט דירקטור ותקציבאי פרסום חדשים. ים הצלחות.

פלומבת כשרות: בסיעור מוחות לומדים בהשגחת רבנים צמודה. אבל לא נתקטנן. יום פתוח בתחום האיור הדיגיטלי ייערך ביום שני הקרוב בירושלים. קבלו את ההזמנה.

34_9newsleter

כנס המודיע:

“לאומית שירותי בריאות” החליטה להפוך כל אישה למלכה וערכה פעילות ייחודית תחת הקונספט “אמא, את מלכה!”, (מה שהזכיר לנו משום מה את הקמפיין המיתולוגי – “ישראל רוצה מלכה”). ההפקה שבוצעה ע”י רחלי גרינוולד מ’קישורים’, כללה מתחם מעוצב בהשראת ארמון יוקרתי ואפשרה לכל משתתפת להצטלם במתחם כשהיא חובשת כתר מהודר ומדליית זהב ולקבל תמונה על מגנט ממוסגרת עליה נכתב “אמא, את מלכה”.

IMG00311-20111108-2355resized_DSC00971resized_DSC00979resized_DSC00983IMG00310-20111108-2353

גם המתחרים משירותי בריאות כללית הציגו בכנס. על ההפקה מחלקת היח”צ של אפיקים:

PB090039PB0900432011-11-09 19.30.202011-11-09 19.30.40

בא במייל

סדרת טיזרים בעילום שם שנשלחה במייל לרשימת תפוצה סלבית במיוחד, הצליחה ליצור באזז מושלם. במייל האחרון הגיעה ההזמנה המפתיעה של חיים הלברשטאם מפרסום ‘יותר’ לחתונתו. ואנחנו נשתדל לבוא.

5

1

2

3

4
ההזמנה לחתונה

itzkovich
צילום: אתר הסלולרי 'איצקוביץ'
mishpacha
פורסם בעיתון משפחה 🙂 - קליק להגדלה

שהשמחה במעונם:
מזל”ט למוישי מילר – מילר פוינט ליום הולדתו; לאיילה ברקוביץ – אגס, לרגל הולדת הבת בשעטו״מ; למעצבת נטע שפיר ליום הולדתה. רק בשמחות.

א’גיטן שאבעס!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. מזל טוב לדינקיס לרגל יום הולדתו ה – 28.
    האם זה לא שווה אייטם או שמא יעלה פוסט מיוחד אודות החגיגה?

  2. מיטב ידיעתי, אם כי אין לי אישור רשמי לכך, את כל האירוע של המודיע “יריד בית ומשפחה” היפיקו פרסום גל אורן. מישהו יודע?!

    בכל מקרה זה היה אירוע יפה ומושקע כמו שלא עשו שם אף פעם קודם.

  3. חזקקקק
    חיים, אתה לא מפסיק להפתיע… למה אני לא קיבלתי את המייל שלך? אני לא מספיק סלב?…
    אבל מי צריך הזמנות כשיש חברים? כולנו נהיה שם!

  4. את “מה ידידות” של בריו אנחנו שרים בשולחן שבת כבר כמה שבועות

  5. אלי כתב:

    את “מה ידידות” של בריו אנחנו שרים בשולחן שבת כבר כמה שבועות

    אנחנו שרים את כל הדיסק.

  6. ואנחנו מכוונים שעון שבת והחשקור הזה שר לנו את מה ידידות באמצע הסעודה.

    כל השכנים מגיעים לשמוע.

  7. יהודית כתב:

    מיטב ידיעתי, אם כי אין לי אישור רשמי לכך, את כל האירוע של המודיע “יריד בית ומשפחה” היפיקו פרסום גל אורן. מישהו יודע?!

    אין מצב! היחסים בין גל להמודיע, לא משו…
    מי שמפיקה את האירוע בכל שנה היא הגב’ מירב גינסברג.

    מה שכנראה הוסיף להצלחה, היא ההירתמות של אגף השיווק (בתקווה שאכן נרתמו)
    שבגלל הוזזת המועד מסיוון לחשוון הם לא היו בניגוד עניינים עם פורום המנהלים של אלי הנדלר.

    מי שאולי יכול היה להפסיד, הם מארגני המכירה הסינית השנתית של מפעל חסד, שהמודיע דחף להם את האף בתוך האירוע שלהם. הנערך בהפרש של שבוע וחצי בלבד לקהל יעד שבחלקו חופף…

  8. וואוו….חיים הלברשטם זה פשוט ענק!!!
    לקחת לי את התוכנית…:}
    כעת איזה הזמנה אני יעשה?

  9. לגבי קינסט עבר מקול חי לגלי ישראל לא לקול ישראל הגזמתם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. חחחח

    על התמונות של הר המנוחות נכתב באתר של החמאס “בית קברות של מוסלמים הגדול”

  11. @ סובארו:
    טוב, תבוא גם אתה. יאללה.

  12. בדקתי את העניין היטב
    ומסתבר שאכן צוות של פירסום גל אורן
    הפיק את הארוע של המודיע.

    בדוק.

  13. אני אומר לכם כתב:

    בדקתי את העניין היטב
    ומסתבר שאכן צוות של פירסום גל אורן
    הפיק את הארוע של המודיע.

    בדוק.

    וואלה. בדוק!
    מכל הלקוחות של גל נמנעה החויה של השתתפות ביריד.
    תנובה באו לבד, מאוחדת הגיעו ברגע האחרון לבד.
    וגל ארגנו את האירוע.
    באמת חזק!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן