מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
פותחים שנה בפאשקעוויל: המשרדים כמו העובדים כמו הלקוחות, עדיין מתאוששים מהחגים ואין אייטמים יוצאי דופן – לא מעניין • זו הסיבה בגינה החלטנו להשיק מהדורה ניסיונית של ‘ליל שישי בשטיבל’, בתקווה שזה יעבוד • היום, אתם כותבים את המהדורה – וזו ההזדמנות שלכם להשפיע! • איך יוצרים איתנו קשר ומה תוכלו לשלוח? • כנסו והשפיעו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פותחים שנה בפאשקעוויל: המשרדים, כמו הלקוחות, עדיין מתאוששים מהחגים ואין אייטמים יוצאי דופן. לא מעניין. זו הסיבה בגינה החלטנו להשיק מהדורה ניסיונית של ‘ליל שישי בשטיבל’, בתקווה שזה יעבוד.

היום, אתם כותבים את הליל שישי!

כל אחד מכם ישלח אייטם או נושא שקרוב לליבו. אם אתם חושבים שיש לכם מידע שיכול לעניין את שאר הגולשים, או תמונות פפראצי נבחרות, תאריכים ראויים לציון כגון ימי הולדת לידות או אפילו תזוזות בענף – תשלחו לנו.

מצאתם אייטם מעניין ברשת? פדיחה? טכנולוגיה חדשה? מערכת פשקוויל תעבד את שלל הנתונים ותנסה להנפיק מהדורה משותפת. כאן המקום לציין כי המערכת לא תיקח אחריות על כל הדברים המתפרסמים במהדורה הנוכחית, וכמו כן איננה מתחייבת לפרסם כל מידע שתקבל.

חלק ניכר מגולשי פשקוויל כבר מכיר את דרכי ההתקשרות עם חברי המערכת. אייטמים רבים שנשלחים אלינו מתורגמים בסופו של דבר לפוסטים או אייטמים במהדורה הכי נצפית שיש. עכשיו גם אתם יכולים.

‫חפשו את כפתור ‘צור קשר’ שלנו למעלה – ושתפו אותנו. בתודה מראש, חוצניק ודינקיס.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. המלצה אישית.

    לעשות שינוי השם לפשקוויל, ל”פורמשקיל”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן