דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מהדורת ערב יו”ט נפתחת בקול תרועה רמה, פלוס חמשת הקולות המפורסמים, ששון ושמחה, חתן וכלה • מיוחד, ראשוני ובלעדי לפשקוויל: תמונת פפראצ’י של חתן השמחה אמש • מהדורת חג מיוחדת של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך עם עדכונים ותמונות שתמצאו רק במגזין הכי מרתק ברשת • אל תפספסו
ריקוד של מצוה - הייתי חייב להעלות תמונה אחת משמחת האירוסין אמש
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ערב יו”ט נפתחת בקול תרועה רמה, פלוס חמשת הקולות המפורסמים, ששון ושמחה, חתן וכלה, והודיה לה’ צב-אות שזיכנו לראות בעיני בשר את מו”ל פשקוויל הבחור החתן המופלג בא בקשרי שידוכין עב”ג הכלה המהוללה. יזכו לבנות בית נאמן בישראל, אמן. אם עדיין לא איחלתם מזל טוב אתם מוזמנים לעשות זאת כאן.

ערב יו"ט בשטיבל מהדורת חג של ליל שישי #65 1
ריקוד של מצוה - הייתי חייב להעלות תמונה אחת משמחת האירוסין אמש

לרגל השעה נערב שמחה בשמחה ונאחל לכל קוראינו הנאמנים ברכות נאמנות לרגל חג האסיף העומד אחר כותלינו ”ופרוש עלינו סוכת שלומיך, סוכת רחמים חיים ושלום”. לרשימה המלאה של שמחות בית השואבה והקפות שניות – סוכות תשע”ב.

עדכונים מהרשת

אין לך שמחה נטולת עצב. לפני שבוע הלך לעולמו האיש והאגדה סטיב ג’ובס, מי שייסד את חברת אפל, פוטר ממנה, הוחזר לתפקיד המנכ”ל על מנת להצילה מהתרסקות, והוביל אותה בהצלחה לחברת הטכנולוגיה הכי חדשנית בעולם. נכון שאנחנו פה בשטיבל חסידים נלהבים יותר של החברות המתחרות, אך ברור ששמו נחקק לנצח על דפי ההיסטוריה של עולם הטכנולוגיה.
iGod
עיריית ביתר עילית מאוד מעודכנת ומסודרת. אפשר לומר אפילו שהיא מתקדמת טכנולוגית. וסליחה על הציניות. אחרת איך אפשר להסביר את זה שהאתר העירייה לא מעודכן ממרץ 2010. מה עוד שתוכלו למצוא שטחי פרסום בצידי האתר שמזכירים יותר שטחי אש. בעצם אולי בביתר עילית בכלל לא מחזיקים אינטרנט?! מביך. קליק כאן לאתר.

betar-illit_muni_il
תשובה יצחק (תמונת מסך מתוך האתר)

עדכונים מהשטיבל

ונעבור מיד לידיעות שהתקבצו אצלינו בין כסה לעשור ועד לראשון לחשבון עוונות.

מינוי חדש: צבי ויסברג, בוגר המחזור השני של הבצפר, מונה ליחצ”ן החרדי במשרד לבטחון פנים.

שמועות בלתי מאומתות: מוטי ביכלר, לשעבר איש מחלקת יחצי ציבור של בולטון פוטנציאל, תפס את מקום מנהל מחלקת יח”צ במשרד הפרסום המתפתח ‘אגס’.

כבוד למגזר: ידיעה בחסות ‘זירת פרסום’: משרד הפרסום ‘מימד ‘העלה השבוע קמפיין שלם של שילוט חוצות מקיף בערים הגדולות המיועד עבור המגזר הכללי בלבד. הקמפיין עבור יונילוור למוצר מיקספלקס, מפרסם מוצרים בהשגחת רבנות בלבד. המשרד שמטפל ביונילוור במגזר הכללי הוא ‘באומן’. ועל כגון דא אמרו פרסומאינו: ”ושהטוב יותר ינצח”.

06102011157IMGP1566IMGP1567

משרד חריף: ביקרנו השבוע באחד ממשרדי הפרסום הממוקם בכניסה לעיר הקודש ירושלים. ראשית התרשמותנו היתה מהאוירה הנחמדה והאישית, ההתנהגות הסולידית, והמרפסת הענקית עם האויר המשכר הפרוסה לכל אורך המשרד. כשפתחנו בצנעה את דלת המקרר זוטא, צדה עינינו את הקופסאות שעמדו כחיילים זה לצד זו לכל אורך דלת המקרר. ואלו שמותם: סחוג, אריסה, שום כתוש, צ’ילי חריף. התגובה הרשמית מבוששת מלבוא, אבל בהחלט שאפשר להגדיר את ‘מותג בפרסום’ כמשרד לחריפים בלבד.
IMG01422-20111005-1315

אמת מה נהדר: ועדיין ב’מותג’ בחדר הישיבות ראינו את המתנה הנאה ששלחו ב’מותג’ ללקוחות המשרד, נטלה יוקרתי ומהודרת בשילוב תיאור מתוך תפילת יוה”כ על הכהן הגדול שקידש עצמו, ובצירוף ברכות ואיחולים לשנה החדשה. גם אנו מצטרפים לברכות ולייחולים, אולי נקבל נטלה.
IMG01423-20111005-1331
לולבא דסוכתא: חברי העלייה האתיופית המשוכנים במרכז הקליטה במבשרת ציון שפשפו השבוע את עיניהם למראה כמאה סטים של “ארבעת המינים” שנחתו במקום במיוחד בשבילם. הערכות שוגרו באדיבות חברת ‘לולבי’. ואנחנו מעודדים מעשי חסד.

מפרסמים עושי מצוה: אותה חברת לולבי מהאייטם הקודם מאפשרת לכם לשגר ב S.M.S. את המילה “לולבי” אל המספר 4949, המערכת מזהה את מיקום הלקוח ושולחת אליו את מיקומו המדויק של הסוכן שקרוב לביתו.

פפארצי סלבס’: ידידינו יעקב נחומי נכנס ונכלל בתערוכת ‘עדות מקומית’ לשנת 2011. הזכייה בתערוכה נחשבת יוקרתית ביותר, מעין פרס פוליצר של עולם הצילום הישראלי. תערוכת ‘עדות מקומית’ היא תערוכה בעלת 9 קטגוריות‬, בנושאי ‫פוליטיקה, חדשות, דת ואמונה חברה וקהילה ועוד‬. כאשר לכל קטגוריה נכנסים 3 סדרות בעלות 12 צילומים המתעדות סיפור כלשהוא הקשור לאותה קטגוריה‬, ועוד 3 צילומים בודדים הקושרים לאותה קטגוריה‬.

מכיוון ורק בעוד חודש תצא ההודעה הרשמית, אנו נאלצים להסתפק בחרושת ההדלפות היוצאות מכיוון חבר השופטים המדווח כי נחומי הצליח שתי סדרות ושתי תמונות בודדות. הדלפה אחרת ולא מאומתת מספרת, כי מי שנחשב לגדול הצלמים בישראל- זיו קורן הצליח להכניס סדרה אחת בלבד‬.

פרומו קהילתי: שנה חלפה מאז השיק קונצרן בקהילה בניצוח המו”ל לייבל פפר את מתיחת הפנים החדשה, והשבוע קיבלו בדיוור ישיר 145,000 תיבות דואר חרדיות את הפרומו מבית ‘בקהילה’. הפרומו, שהוא גם קדימון למוצרי החג של ‘בקהילה’ על עשרת חלקיו, הוא גם סיכום שנתי מעניין וחדשני. לאורך 64 עמודי הכרומו מובאים בזה אחר זה השערים מבית ‘בקהילה’ לפי סדר הדפסתם. בנוסף, הקוראים יכולים לבחור את השער המנצח, ולהיכנס להגרלה נושאת פרסים יוקרתיים. אין ספק, אומרים לנו ברחוב החשמונאים, כי זה עוד קלף מנצח מבית ‘בקהילה’ לכבוד חג הסוכות.
השבוע גם מגיעה לשיא התחרות העיקשת בין ‘בקהילה’ ל’משפחה’ מי מהם יזכה בתואר העיתון המרתק לחג הסוכות. בעלזא או אמשינוב, ידו של מי תגבר. מה דעתכם?

חדש לחג: מגזין סטייליש שבהוצאת סמש מגזינים הוציא לקראת חג הסוכות עוד עיתון מעוצב ומהודר, עב כרס כרגיל, ומלא בתכנים מרתקים כמו הווי ואופנה, שופינג ופנאי. לנשים שביננו – מצרך חובה. את הגברים נזהיר: שמרו על כרטיס האשראי.
sty_COVER_19

מוצר השנה: בתחילת השבוע נחתה חבילונת בביתו של דינקיס ובבית הוריו של חוצניק (בשנה הבאה, הבטיחו היח”צנים, נשלח לכתובת חדשה). הדבק הורד, הקשר הותר ובהפצה- סידור מגניב מבית ‘שמחונים’. על היח”צ – יוסי צלניקר. והנה דבר המבקר: המוצר-סידור מהודר עם סגירת רוכסן. מעוצב בעיצוב יפהפה, עדין וייחודי, כרוך בכריכה חדשנית ולא שגרתית וסגור ברוכסן למנוע קיפולים וקימוטים לא רצויים, הנותן תחושה של ארנק יוקרתי.
לסיכום: ראוי לתואר מוצר השנה. ההוכחה: חוצניק חרף נפשו ודידה מבית וגן הישר למקור ברוך, מקום משכן ‘שמחונים’ כדי להחליף את הסידור בנוסח ספרד לנוסח ליטאי יותר. ”זה לא עבורי”, רמז טפח, ”זה למשהיא שאהבה את הסידור” גילה טפחיים..

ב’שמחונים’ הלכו צעד אחד קדימה ופתחו מוצר חדשני, סידור יוקרתי עם סגירת רוכסן איכותית, כך שהסידור יישאר נקי וישר עוד הרבה שנים. חסל סדר קימוטים, קפלים ופירורים לא רצויים משאריות ארוחת הבוקר. הסידור נרכס ונשמר לאורך שנים. ככל מוצרי “שמחונים”, גם היצירה החדשה היא ברמת גימור מוקפדת.
brown
הפו”שרים הלכו הביתה: ביום ראשון השבוע נערכו מצגות הסיום של קורס פרסום, שיווק ויחסי ציבור לקורס הגברים בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק. במסגרת מצגות יחסי הציבור של המחזור ה-2 הציגו הקבוצות תוכנית יחסי ציבור ללקוחות חמי יואב וארגון חרדים לסביבה. התלמידים גיבשו לכל אחד מהלקוחות תוכנית יחסי ציבור לקהל החרדי. באירוע השתתפו יגאל בראון מנכ”ל איגוד חברות הפרסום, איתן דובקין מנהל השלוחה החרדית של הבצפר, אלי חמוי מנכ”ל חמי יואב ויהודה גנוט מנכ”ל ארגון “חרדים לסביבה”.
בין התלמידים המסיימים ניתן לראות כבר כאלו שהשתלבו בתעשיית הפרסום והשיווק. ביניהם במשרדי הפרסום תוצאות אפקטיביות, מגזרים, במערכת עיתון יום ליום וכן במקומות עבודה נוספים בתחום הפרסום והשיווק. מיד לאחר חג סוכות מתחיל את לימודי המחזור ה-3 בשלוחה החרדית של הבצפר. בקורסים נפרדים לגברים ונשים.
12

עטרת תפארת: מי מאתנו היה מוותר על עטרה לטלית מאבני סברובסקי? לא רבים. אז רוצו חושו ל’כפתור ופרח’ שם תמצאו עטרות מרהיבות ברקמת חוטי כסף, זהב וצבעוני ועטרות בשיבוץ אבני סברובסקי. מי שרוצה להדר: עטרות משובצות במשבצות כסף אמיתי (סטרלינג 925), ניתן להשיג ברחבים שונים משלוש שורות ועד שמונה שורות. המחיר 150$ – 500$. תבקשו יפה מקובי סלע, ואולי תקבלו הנחה.

איציק אלרוב, אייכה: כולנו מכירים את כפתור ‘צור קשר’ שבעמוד פשקוויל. מתברר שיש הרבה שגם עושים בו שימוש (גם אתם מוזמנים). וזו תוכן ההודעה שנחתה אצלינו, לא נגענו:

“אינני יודעת איך בדיוק להגיע אל איציק אלרוב , אבל עלי לציין שלא יזיק אם תהיה מחאה גם לגבי כל העופות והבשרים בהכשרים הגבוהים של מחפוד, עטרה, הרב לנדא, בד”ץ ועוד נוספים.

המחירים שלהם גבוהים בלמעלה מ – 100% – והם מה שניקרא בשם “הכשרות” בשם “הדת” מרשים לעצמם לגבות סכומים כפולים מהכשרויות האחרות ולא לשכוח פרט מאוד חשוב רוב המשפחות הצורכות כשרויות אלו הם משפחות מרובות ילדים.למה שילדי החרדים לא יוכלו כל יום בשר ולא רק בשבת”.

ואנו שואלים, גברת יקרה- מי מונע ממך להרים את המחאה, אם דפני ליף מסוגלת אז בבקשה.

אתרוג אחד 2 כתבות: כחלק מהחדרת מותג אינטרנט אתרוג בכל בית חרדי, יזמה החברה פרסום של 2 כתבות עמוד אודות המוצר בשתי המדיות המקומיות והמובילות: קו עתונות ומרכז הענינים.
במרכז העניינים הופקד על כתיבת הכתבה אבי יוסף, ואילו בקו עיתונות נשלח יוסי צלניקר למשימה. התוצאה: 2 כתבות בנושא אחד, באותו יום, ללא ששני הכתבים ידעו איש על רעהו. כך שבעוד צלניקר הכתיר את הכתבה בכותרת ”אתרוג מהודר לכל השנה” בחר עורך מרכז העניינים ב- ”ה’אתרוג’ שנשמר מכל ‘המינים’ ”.

2011-10-11 17.56.04
מרכז העניינים
2011-10-11 17.51.25
ביזנס - קו עיתונות
די לתאונות: תחת הכותרת “זהירות זה כל הסיפור”, יצאה חברת דן בשיתוף ארגון זק”א בפעילות הסברתית להעלאת המודעות בקרב ילדים לזהירות בדרכים. הופקדה על הפרויקט: רחלי גרינוולד וה’קישורים’.
במסגרת הפרויקט, מתקיימות סדנאות הדרכה במוסדות הלימוד ובתלמודי התורה, במקביל, יצאו לדרך ניידת הבטיחות של ארגון זק”א, ופגשו ילדים בצמתי הדרכים. בנוסף, מתקיים מבצע “מציירים זהירות”, במסגרתו מתבקשים הילדים לצייר קומיקס בנושא זהירות בדרכים, להביאו לאחת מחנויות רשת “ספרי אור החיים” ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים.
822
אשת חיל: כפי שדיוחנו רק בשבוע שעבר, המקומון החרדי “חדש בבית שמש” החל להוציא מוסף מיוחד – מגזין “בלבוסטע” לאמהות ולמשפחה. המגזין, שהופץ השבוע לראשונה, מודפס על נייר כרומו ויחולק בתוך העיתון מידי שבוע. ואנו מחכים לעיתון שיוציא מוסף נשים בשם המקורי – מאמילנד.
balabuste

עוד בשטיבל

ד”ש חם: גם השנה מלאו ההמונים את אומן בראש השנה. גולש פשקוויל א’ שלח לנו תמונה בה נצפה האמן עדי רן, מטיב את לבו וגרונו.
גולש פשקוויל ב’ סיפר לנו קוריוז לו היה עד: בזמן אמירת התשליך, שמע את אחד מהמתפללים, צעיר, מפזורה שלא יפה לציין בקול את שמה, אומר לחברו ”דוגרי מוריס, הייתי מרביץ פה עכשיו טבילה”. מוריס המזועזע מנע בעדו ”מה קורה אותך סילבן, זה תשליך, לא מקווה, השתגעת, כל הנהר עכשיו פול עבירות”…
adiran

מפנקים: ‘אגס’ שלחו לנו מכוניות מרוץ לשנה החדשה. הילדים מדווחים על הנאה רבה.
2011-10-11 16.28.252011-10-11 16.28.492011-10-11 16.29.08

סיפור של חבר מהברנז’ה: לא מזמן נתקלתי בעיתון הילדים ‘קומיקס’, שבינינו, הוא בהחלט לא “רק לילדים” ושאלתי את עצמי איך אף אחד עדיין לא הרים את הכפפה ויצר שת”פ עם הדבר המוצלח הזה. “אני מקווה שאהיה הראשון לעשות זאת”, הוא אומר לי, “אתה יודע עם מי צריך לדבר שם? עם גדי פולק? עם חיים ולדר?” אין לי מושג אמרתי.

מסתבר שעולם הפרסום החרדי עדיין חושב בתוך הקופסא, שוב מודעות רחוב, שוב פרינטים בעיתונים, ואפילו המשרד שיוצא מהקופסא באמצעות מודעות קווארטו בעיתונים, לא פונה לערוצי מדיה נישתיים שאיש עדיין לא השתמש בהם כראוי. בהצלחה.

ערב יו"ט בשטיבל מהדורת חג של ליל שישי #65 2
קומיקס לא מנוצל

חוסכים 1. בתוך המשפחה חסכו כמה דולרוס’ לשלם על הורדתה חוקית של התמונה או אולי זו בכלל פאדיחה של הגרפיקאית? mishpacha

חוסכים 2. ”לא צריך לקשור בחבל, 2 דקות אני נוסע ומוריד את הקרשים, מה אני בחורה, עזוב אותי- ערב חג היום” (הנהג, חצי דקה לפני).
IMG-20111009-00466
חוסכים 3. אפשר לבצע, ואז נצטרך הרבה מילים להסביר. מאידך, אפשר פשוט לעצב. (נדב שגיא, מנהל הקריאייטיב בגל אורן BSD, ביצירה כדורבנות)

artbitz1
קליק להגדלה

מאחלים. מז”ט לנטע כץ האיש שקולע קריאייטיב למטרה, ולמשפחתו על פתיחת העסק ‘בנים’ לבגדי בנים. הרבה הצלחה ופרנסה ברווח. מהחברים בשטיבל.

2011-09-25 21.07.58
בנים

ועכשיו, לאחר שסיימתם לקרוא את כל הפוסט המדהים הזה, ת’אמת, זיהיתם שמישהו אחר (לא חוצניק ולא דינקיס) כתב אותה היום?

חג שמח – א’גיט יום טוב!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. ברור! הטקסט לא מעומד כהלכתו….

  2. בעניין הקמפיין של מימד בכללי, כאשר ראיתי את המודעות ברחובות, חשבתי שזה נראה כמו עבודה שמימד היו עושים אע”פ שלא ידעתי שהם עשו אותה, ועל כך שאפו למימד.

    מוטי ביכלר – עלה והצלח
    מיד ימינו של נפתלי בבולטון, לניהול מחלקת יחצ באגס.

    וגם יותר קרוב לבני ברק…

    המשך להתקדם.

  3. אין מה ללעוג בציניות למקוריות השם ׳בלבוסטע׳ שניתן למוסף הנשים הייחודי של המקומון חדש בבית שמש.
    מדור בשם זה כבר קיים בעיתון למעלה מ-12 שנה.
    אולי הלפרט גר במקרה בבית שמש??… 

  4. העבודה של שגיא מגלורן, לענ”ד
    היא המוצלחת ביותר בפוסט הזה.

  5. ברכות לצבי ויסברג!
    ושאפו ליחצ”ן שרגא ניימן שהבריג את ויסברג לתפקיד
    וכאן נשאלת השאלה מדוע שרגא ניימן לא לקח את הג’וב לעצמו?

  6. לפרסום אגס

    תודה על המתמנה

    חבל ש10 דקות לאחר הפתיחה נותרנו ללא גלגלים..

  7. @ יושב בדד:
    חבל 🙁 זו מכונית מרוץ יקרה!
    מצורפת תעודת אחריות, בכל מקרה תוכל לפנות אלינו ונשמח לעזור.
    בתקווה שהדרך תאוץ לך (ולנו) ללא פנצ׳רים… 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן