גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
רגע לפני שהוא מגיע אליכם למשרדי הפרסום, עוד לפני כולם כמובן, הרשו לנו לספק לכם הצצה ראשונה או אם תרצו סקירה מהירה: מה תמצאו שם, ואיך זה ייראה • אתם, כמו הקוראים הנלהבים, מצפים לו בכיליון עיניים ולא מאמינים שחלום כזה – גם אם לא שלכם – מתגשם • שביעי, מגזין חינמי ראשון
שער המגזין המחודש 'שביעי' מבית קו עיתונות דתית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במסדרונות משרדי הפרסום מחכים בכיליון עיניים לראות את המוצר המוגמר שיוצא בשעות אלו ממכבש הדפוס. ריח דפי הכרומו כבר משתלט על מערכת ‘קו עיתונות דתית’ ובסיפוק רב הם מספרים כי משהו גדול קורה פה.

“מדובר במהלך גדול בכל קנה מידה”, אומר גורם בכיר במערכת לפאשקעוויל. “מדובר בתפיסת עולם שונה, בשפה חדשה. מגזין כרומו עם 48 עמודים בתפוצה חינמית, זה דבר שעוד לא היה כאן, ובכלל. יבוא יום – והוא קרוב – שהקוראים יבינו כי על עיתונות לא משלמים כסף. בעולם כבר מבינים את זה ובישראל גם מתחילים להבין”.

שביעי נשאר שביעי

שם המגזין לא השתנה, רק התוכן קיבל שדרוג משמעותי. מספר הכתבות גדל, מדורים נוספו ופינות חדשות צצו בין העמודים הצבעוניים העמוסים לעייפה בחומר איכותי.

בניגוד לפרסומים המוקדמים על אודות 32 עמודים במגזין הכרומו –’שביעי’ המחודש מתפאר ב-48 עמודים, בתקווה להמשיך ולהתפתח, לשדרג תכנים ולהוסיף עוד ועוד עמודים.

חדש על הדף

בין הפינות והמדורים החדשים ניתן למצוא מדור תורני חדש, בניחוח ‘אלולי’, שיפתח את המגזין. הכותב, לא אחר מאשר הרב-הסופר-הדרשן-הנודע שלום מאיר הכהן ולך. אפילו ויקיפדיה הקדישו ערך על שמו הטוב.

מדור תשבצים, חידות שחמט וכן על זה הדרך, נקרא ‘שואלים ודורשים’; מדור אוכל ‘לכל מתכון יש סיפור’ מאת שרה פכטר, עונה להגדרה ‘שולחן עורך’; פינת תרבות המסקרת אמן ו\או איש מקצוע ו\או קהילה יהודית מהעולם הגדול תיקרא ‘עולם יהודי’; מילון, מושגים, תחנות חיים או איך שלא תרצו לקרוא לפינה החדשה, היא ‘זרקור’.

כמו כן, תמצאו פינות גרפולוגיה, טיפול באמצעות הכתב, פינת ‘איך אפשר לעזור לך’ ועוד מגוון פינות חדשות, בחלק השמור לאישה החרדית; מדור הילדים שהורחב, ועוד היד תהיה נטויה ברגע שתצליחו לשים אותה על המגזין החדש שיראה אור כבר מחר, בכל רחבי הארץ.

מה ‘לא’ תמצאו שם

המדור הפוליטי ‘בית ספר לפוליטיקה’ של אבי בלום נשאר בין עמודי החדשות, כמו כן הטורים של רב הכותל, יו”ר זק”א וכו’, אותם תוכלו לקרוא בעמודי החדשות בכל עיר ועיר, בכל שכונה ושכונה.

הצצה ראשונה למגזין המחודש 'שביעי' 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. מעניין כמה זמן זה יחזיק כפורמט מגזיני של תוכן עד שהוא יהפוך כצפוי לעוד עלון ‘כח הפרסום’ רק בפריסה ארצית.

  2. נראה מרתק. שאפו. ונשאלת השאלה: למה לשלם כסף על “משפחה” או “בקהילה”, כשיש אח תואם ברמה כזו?

  3. רוח. אולי הוריקן.
    אבל מעבר לזה בטח שלא.

  4. דבורה ל. כתב:

    מאכזב!
    חבללללל, ציפיתי ליותר.

    למה ציפית?
    ומה מאכזב?
    למה מדברים כאן גבוהה גבוהה כאילו משהו מכם ראה את העיתון מודפס?
    נחיה,נראה,נקרא ונביע דעה.
    עד אז שתיקה טובה לחכמים.

  5. בס”ד

    נראה יפה מאד. עלו והצליחו!

  6. איכות של חומרים. חבל שהגרפיקה לא משו.

  7. דווקא לדעתי הגרפיקה מושקעת ומקצועית מאד (אני מדברת על המערכת, לא על המודעות…)
    רק אם היה קצת פחות צבע זה היה יותר נקי וטוב לעיניים.
    כנראה שעדיין רגילים לנייר עיתון…..

  8. נראה יפה אני מקווה התוכן גם יהיה יותר איכותי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן