דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מהדורה נ”ז של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך • נתחיל עם כמה אנקדוטות קטנות מעולם הטכנולוגיה ונמשיך עם דברים יותר חשובים: חדשות, נייעס ועדכונים חמים מהשטח (או מה-BBM של חוצניק) • המלצת קריאה: סושי אינסייד אאוט, מלווה בווסאבי וג’ינגר פרוס עם בקבוק סודה צונן • בתיאבון
IMG00127-20110721-2257
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה נ”ז של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. נתחיל עם כמה אנקדוטות קטנות מעולם הטכנולוגיה ונמשיך עם דברים יותר חשובים: חדשות, נייעס ועדכונים חמים מהשטח (או מה-BBM של חוצניק). המלצת קריאה: סושי אינסייד אאוט, מלווה בווסאבי וג’ינגר פרוס עם בקבוק סודה צונן.

עדכונים מהרשת

לחברת לנובו אין פחד גבהים. כדי להציג לכולם את סדרת הניידים החדשה שלהם המאתחלת את המחשב במהירות שיא, הם זרקו את המחשב מטיסה יחד עם מצנח שנפתח אך ורק בעת איתחול המחשב. הנה הסרטון.

http://www.youtube.com/watch?v=mRCfo-eTj8k

הסמארטפונים כובשים את העולם ואת ישראל במיוחד. אפליקציית QR היא טכנולוגיה די ישנה במקומות שונים בעולם, אבל רק לאחרונה היא עושה עליה מרשימה לישראל. הנה מישהו שהחליט לקחת את הטרנד הלאה, אל המתים. לכתבה המקורית ב-Mashble ולכתבה ב-חורים ברשת. הזוי.

הקופון שהרג אותי: כתבה שפורסמה לפני שבוע בעיתון כלכליסט מביאה את הצד השני של עולם הקופונים שהשתלט על המדינה – העסקים שהפסידו מכך הרבה כסף. קריאה חובה.

עדכונים מהשטיבל

רעידת אדמה בענף יחסי הציבור? לפאשקעוויל נודע כי אחד ממשרדי היח”צ הגדולים במדינה החליט השבוע לבדוק את האופציה של הקמת מחלקה חרדית. יצוין כי הרעיון נולד רק בימים האחרונים והוא לא בשל לכדי החלטות משמעותיות, לעת עתה. במידה והרעיון ייצא אל הפועל, יהיה מעניין לגלות את ההשלכות במגזר החרדי. ואי אפשר בלי השאלה המתבקשת: האם יידעו היחצנים החילונים לנהל מו”מ מול אנשי המדיה החרדית, לשכנע אותם לפרסם אייטמים ראויים לחשיפה למרות שהמשרד לא מעביר מודעות פרסום? ישורון היה אומר: “ימים יגידו”. אנו נעקוב אחרי ההתפתחויות ונעדכן במידת הצורך.

עדכון קיקה שבועי: מבדיקת פאשקעוויל בקרב בכירים בהנהלת קיקה עולה כי בניגוד לפרסומים ולהשערות שהועלו כאן, ובמקומות אחרים, טרם נבחר משרד חרדי שילווה את פעילותם במגזר. כשתתקבל ההחלטה, נשתדל לעדכן. ומדוע התקציב הזה מעסיק אותנו כל כך? לא ברור.

מסמנים V: תקציב מכללת מעיינות שהיה עד לאחרונה בגל אורן BSD, עבר השבוע למשרדו החדש של קלמן בורשטיין – קלמן V. התקציב מוערך בכ-800 אלף שקלים בשנה. מזל טוב.

‘שושו’ התגעגע למיקרופון? קולו של ידידנו ישורון תורג’מן נשמע השבוע בתחנת הרדיו ‘גלי ישראל’ כשהוא משדר אקטואליה באווירה קלילה. שאלנו את ישורון אם יש משהו שהוא צריך לספר לנו, וכך הוא אומר: “לכלה קוראים ‘ישראל הערב’. לעת עתה, אתייחד עם התוכנית באולפן כל ערב בין שבע לשמונה, עד שמנחם טוקר ידידי ישוב מהחופשה – בתום תקופת בין המיצרים”.

מתרחבים ומתחדשים: חוה פלדמן, בוגרת ‘הבצפר’ (השלוחה החרדית), החלה לעבוד במשרדי אגס המורחבים ברח’ ברון הירש באיזור הסיטי של בני ברק. שיהיה בהצלחה.

היום אצל שמוליק כהן: קלמן V, יוסי רוזנבוים, שלמה היימן, אריה ארליך, שמעון ברייטקופף, ירח טוקר, אבי דזאדק, עמי גרינוולד, ישראל פלר, שאול כהן, נתי טוקר, חוצניק, יוסי פילמר, מנחם הלפרט ורעייתו ועוד אורחים חשובים (לפי סדר המקומות במסעדה). למרות שלא נשאר פירור מהחלות של ויזניץ, תומר ושאנן פינקו אותנו כדבעי והיה נחמד מאוד. אתם מוזמנים להצטרף בשבוע הבא ואפילו בתשעת הימים, עם תפריט דגים מפנק במיוחד.

IMG00127-20110721-2257
יוסי רוזנבוים עם אריה גרליך

תובנות בעקבות תוצאות הסקר TGI: קול ברמה עלו רק ב-0.1 אחוז (נתון יפה כשלעצמו) וקול חי ירד ב-1.6 אחוזים. השאלה המתבקשת היא: לאן נעלמו 1.5 אחוזים מן המאזינים של קול חי? חשבון פשוט מגלה כי המאזינים העורקים מקול חי, לא מאזינים גם לקול ברמה. מעניין.

השבוע של יקי: בתמונה הראשונה: עם סיוון רהב-מאיר בבוקר של “חב”ד בכנסת”. בתמונה השניה: עם עיתונאים פרלמנטרים נוספים (המבשר וערוץ 7). בתמונה השלישית: יקי מתלווה לתחקירן ערוץ 10 בסמטאות מאה שערים, מתראיין ומשוחח עם אנשים. המטרה: סרט דוקומנטרי על חרדים שישודר בחודשים הקרובים. בתמונה הרביעית: סיור במאה שערים על רקע סגירת המשחטה של יואליש קרויס.

IMG00571-20110718-1500

ליל שישי בשטיבל #57 1

ליל שישי בשטיבל #57 2

ליל שישי בשטיבל #57 3

מתנזר מהרב לנדאו: קמב”ץ העדה החרדית יואליש קרויס, השוהה במעצר בית בבני ברק, נצפה במוצ”ש במסעדת ‘הלו תימן’ עם השדרן יענקי קצבורג. יואליש, שמאז גיל 12 לא אכל בשר ועוף, לא טעם מהארוחה ואף לא לגם שתייה משום שלא נמצא באזור משקה בהשגחת העדה החרדית.

IMG-20110717-00109

The English Update, המגזין הנפוץ בישראל לדוברי אנגלית, יוציא לאור בשבוע הבא מגזין תיירות ייחודי לקיץ אשר יופץ במהדורה נרחבת בבתי המלון ולכל הקהילה האנגלוסקסית בישראל. הם מבטיחים שיהיו הפתעות, ואנחנו מחכים. טנק’ס.

זק”א זה לזה: ביום ראשון הקרוב יערכו מתנדבי יחידת הג’יפים של ארגון זק”א מסע מיוחד לילדים חולים ע”י ארגון חברים לרפואה. המסע יחל בשעות הבוקר ממושב נחלים לכיוון ירושלים דרך השטח, בשעות הצהרים תיערך ארוחת צהרים במאהל בדואי מיוחד שנבנה במעיין עין לבן בערי ירושלים. במסע צפויים להשתתף אח”מים וזמרים שישמחו את הילדים. לאחר מכן ימשיכו לביקור בגן החיות התנכי ובשעות הערב יסיימו בתפילה בכותל המערבי. ויש לוגו מיוחד למסע:

zka

נותנים את הנשמה, עם רכב מלא מנטוס: מבצע מיוחד בקניון ירושלים, בשיתוף אלדן ומנטוס, במסגרתו קונים בחנויות הקניון ב-599 ש”ח ביום אחד, מנסים לנחש כמה אריזות מנטוס יש באוטו ואולי חוזרים הביתה עם רכב חדש.

ליל שישי בשטיבל #57 4

ליל שישי בשטיבל #57 5

אולי יש לכם אופנוע, אבל אין לכם הראל: חברת הביטוח הראל לקחה תחת חסותה את יחידת האופנועים של איחוד הצלה. היינו שם היום כשהגיעו לסניף הירושלמי עשרות אופנועים חדשים. על פי ההערכות, מדובר בחסות בשווי 5 מיליון שקל, שתספיק להחזיק את היחידה המונה 180 אופנועים למשך 5 שנים. שנהיה בריאים לאורך ימים ושנים, ומזל טוב לאהרן גץ (בתמונה) על האופנוע החדש.

IMG01454-20110721-1753

IMG01455-20110721-1754

ליל שישי בשטיבל #57 6

ביקור בונציה: גולשת פאשקעוויל ביקרה השבוע בונציה וברומא ושלחה תמונות לעיונכם. היא מספרת על מיתוג רחוב שלם בכיכר סאן מרקו (היונים) בונציה, בו מבקרים מיליוני אנשים כל שנה. “ככה עושים פרסום”, היא כתבה, וצירפה עוד כמה תמונות משלטי חוצות ואפילו קמפיין גלעד שליט בניכר. מרגש.

resized_DSC00500

resized_DSC00502

resized_DSC00319

resized_DSC00325

resized_DSC00869

resized_DSC00895

resized_DSC01137

קופי להשכרה: בעקבות מחאת האוהלים על גובה דמי השכירות בארץ, איציק וינברגר (קופי מגזרים) שיגר בדוא”ל כרזה נחמדה שמעלה חיוך.

456

ועוד כמה תמונות

IMG01448-20110716-2343

IMG-20110721-00016
גמרא באחת הישיבות. לא להתקשר בשבת.

123

2011-07-14 23.10.49

ליל שישי בשטיבל #57 7

ליל שישי בשטיבל #57 8

ליל שישי בשטיבל #57 9
אצל "פלאפל שלום"

מזל טוב

השמחה המרכזית: “כולם נוהרים השבת לשולם זוכער המרכזי (!) שיערוך יום טוב ביכלר לרגל הולדת בנו בבהמ”ד זוויהעל ברח’ חגי 10 בבני ברק”. (התקבל ממוקדי הנייעס). מזל טוב, יו”ט!

ועוד שמחה: אושרת מועלם (קול ברמה) ובעלה חגגו השבוע בהכניסם את בנם (איתי) לבריתו של אברהם אבינו ע”ה.

ובקטנה: מזל”ט לאודי ברויער מ’בחדרי’ לאירוסיו עב”ג, יום הולדת לועזי לנתי טוקר ויומולדת יהודי לשלמה קוק.

צ’אבעס!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. פוסט משובח.
    לא התחברתי כלל לניסוח של “כולם נוהרים וכו'”
    או בקיצור ‘בלה בלה בלה בלה’.

  2. איך אתם מצליחים לעשות את זה כל שבוע מחדש??
    כאילו אין עונת מלפפונים.
    כאילו עולם הפרסום באמת כזה גדול.
    כולה שלולית קטנה ורדודה שהצלחתם להפוך כאן בפאשקעוויל לעולם זוהר מלא יצרים ועושר.

  3. הידעת ?!

    מסעדת שמוליק כהן מעניקה מדי ליל שישי

    10 אחוז הנחה (בהצגת כרטיס חבר בשטיבל ליל שישי של פאשקעוויל)

  4. מזכירה דוסית כתב:

    כולה שלולית קטנה ורדודה שהצלחתם להפוך כאן בפאשקעוויל לעולם זוהר מלא יצרים ועושר.

    יפה שלא אמרת אושר..

  5. אכן, הצלחתם להפוך ביצה ממארת – לשלולית מים מינרליים.

  6. מזכירה דוסית כתב:

    איך אתם מצליחים לעשות את זה כל שבוע מחדש??
    כאילו אין עונת מלפפונים.
    כאילו עולם הפרסום באמת כזה גדול.
    כולה שלולית קטנה ורדודה שהצלחתם להפוך כאן בפאשקעוויל לעולם זוהר מלא יצרים ועושר.

    חני כתב:

    מזכירה דוסית כתב:

    כולה שלולית קטנה ורדודה שהצלחתם להפוך כאן בפאשקעוויל לעולם זוהר מלא יצרים ועושר.

    יפה שלא אמרת אושר..

    טעית באות אחת, לא? הן צמודות במקלדת. חפשי את האות שנמצאת לימינה של הרי”ש.

  7. ביצה, אולי,
    אך מלאה בנרקיסים…

  8. חוצניק ודינקיס! אתם צריכים מהר מאוד לרענן את המערכת, יש חדשות מסעירות בזירת המבשר שלפי דעתי עלולות לזעזע את הספינה הזו עד כדי ניפוץ אל הגלים ואתם לא מעודכנים??? אני יודע שאתם די מחוברים שם למערכת אז רוצו ותעשו שיעורי בית לפני שמישהו יגנוב לכם את הסקופ של השנה!!!!!! ואל תגידו שלא אמרתי לכם

  9. חשבתי שאתם מצנזרים תמונות.
    ע”ע גולשת פאשקוויל בוונציה…

  10. לא הבנתי, גם אתם כמו רדיו קול חי וכמו בחדרי עדיין מתעקשים לבקור לבחור ‘קמב”ץ העדה החרדית’?

  11. מבשרניק! אם אתה רומז כאן על כך שחיים קליגר נמצא בשלבי סיכום מתקדמים להצטרפות לאחד ממשרדי הפרסום הגדולים, אז בהחלט מדובר כאן בטלטלה קשה. אני שמחה להיות זו שחושפת את הסקופ הזה כאן לראשונה.

  12. אם תקציב מכללת מעינות עומד על 800 אלף שח המשרד החדש של קלמן כנראה חי בהזיות

  13. גלניק
    לפי ראות עיני בפוסט זה , הרי צוות פשקוויל פגשו בליל שישי בשמוליק כהן את קלמן v וחבורתו וככל הנראה הםשמעו נתונים מכלי ראשון , מה שמוכיח על קצת אמינות בקשר לאייטם.
    שבוע מבורך

  14. חברים יקרים מקלמן v אתם חדשים בתחום
    אין ולא יהיה תקציב של מעינות בסכומים האלה בקושי עשר אחוז ממה שאתם חולמים
    אל תהיו תמימים עוד חודשים תבינו קצת איך ההתנהלות של התקציבים .תבינו שזה לא הידברות אלא משהו יותר רציני
    ושוב שיהיה לכם בהצלחה מפרגן מכל הלב

  15. בקשר להמבשר הסקופ זה שהם מביסים את המודיע בנתונים הבאים של tgi

  16. גם אם התקציב של מעיינות הוא 8 מיליון, אם הם ימשיכו בלהעתיק כותרות ממשלקתא, התקציב יעבור הלאה.

    כל השבת זה צלצל לי מוכר, עד שעכשיו נפל לי יחידת החיוב. לכם נשאר רק לחייך…

  17. נוחעם, קלמן וזלמן, בבצפר כבר הייתם?
    קרדיט: bbm של אחד ממנהלי המשרדים הגדולים במשרד. בעיני ראיתי.

  18. היה השבוע מדד המותגים לא חשבתם שמגיעו לו קצת יחס?

  19. גלניק לשעבר
    אם התקציב כזה קטן וכ”כ לא פשוט – אפשר להבין מדבריך, שממש חגגו בגל בסוף השבוע עם ההודעה הרשמית, שמעיינות עוזבים. כ”כ חגגו, שאפילו לא כפת להם שמעיינות ידעו את המצב.

  20. בחייאת,
    כולה ספין,
    מעיינות פרסמו בשנה האחרונה רבעים במקומונים נטו, אולי תקציב של 8,000 ש”ח בחודש, האסטרטגיה שלהם לא בפרסום..
    תפסיקו לחיות בדמיונות…

  21. @ נטע נינארי:

    בחיפוש בגוגל למשפט: “לך נשאר רק” יש 41.000 תוצאות.

    לא ידעתי שכ—ו—-ל—-ם העתיקו מ”משקלתא”.

  22. @ שימי:

    מעיינות פרסמו הרבה מאד בשנה האחרונה. בעיקר במגזר בדל”י. אין לי מושג מה התקציב פרסום שלהם, אבל כל מכללה חייבת לפרסם בגדול אם היא רוצה לשרוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן