דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מי ביקש לקנות את אתר צעירי ש”ס, האם חרם שפע שוק הוסר, מי פותח משרד פרסום חדש, איפה תקציב הרכבת הקלה, האם אריאל ברמן יהיה הפרזנטור של רנו, איזו עניבה לבש קובי סלע, איפה התברג יוסי רוזנבוים, מי מכר שטריימלים ברחוב, איזה פשקוויל הסעיר את בעלזא ואיזו תוכנית מבשלים לנו בערוץ 1 • כל הפרטים ועוד במהדורה המאוחרת • בתיאבון
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה נ”א של ליל שישי בשטיבל הייתה אמורה לצאת לדרך. בעקבות שינויים בהולים בלו”ז של המערכת, המהדורה תצא לאור אי”ה במשך סוף השבוע. עימכם הסליחה ושבת שלום. בינתיים תוכלו להתחבר ל BBM של פאשקוויל ולתת לנו דיווחים און ליין על כל מה שחם בעולם הפרסום.

אז זהו. שוב אנחנו כאן. ויש לנו בשורה חשובה בשבילכם: החל מהשבוע הקרוב ייעשו שינויים מערכתיים בבלוג, כאשר בין השאר מהדורת ליל שישי בשטיבל תעבור ריענון קונספט ואנחנו מקוים שתיהנו. כך או אחרת, מהדורת ליל שישי נ”א יוצאת לדרך, שונה מתמיד.

עדכונים מהרשת

ירושלים לא למכירה, צעירי ש”ס דווקא כן: משא ומתן מתיש שהתנהל בחודש האחרון באינטנסיביות למכירת האתר ‘שסניק’ של צעירי ש”ס עלה על שרטון והעסקה נכשלה. ל’פאשקעוויל’ נודע כי רגע לפני חתימת החוזה, ‘איש הקש’ שהיה אמור לעמוד בפרונט החליט לסגת לאחר שקיבל ‘רגליים קרות’. עוד נודע ל’פאשקעוויל’, כי אנשי דרעי ביקשו לשים יד על האתר והציעו לרכוש אותו, אך עקב הוראה מגבוה, הבעלים נאלצו לוותר על ההצעה ולהשיב בשלילה.

גוגל  משנה את הצגת תוצאות החיפוש: שמחה מרגליות האיש וה SEO שלח לנו בליל שישי תמונת מסך של תוצאות גוגל כפי שמוצגות אצלו בדפדפן. מה השתנה? כתובת הלינק נצבעה מכחול לירוק והיא ממוקמת בין כותרת התוצאות לדיסקרפשיין. מי שישים לב יבחין שגם נעלמו הקישורים למטמון הדף, חבל 🙁 . אגב, אם זה לא מופיע בתוצאות החיפוש שלכם כנראה שהחשבון שלכם לא פתוח לניסויי גוגל. קבלו סקרין שוט:

google
לחצו להגדלה

עדכונים מהשטיבל

נתי טוקר ב-TheMarker: אורי קמינסקי חוזר לתפקיד מנכ”ל שפע שוק אחרי שפרש בעקבות החרם. האם החרם נגד הרשת הוסר? קליק לאייטם המלא.

בחדרי חדרים: אתר האינטרנט ‘בחדרי חרדים’ משדרג את המערכת הירושלמית. ביום שני יקבעו מזוזות במשרדים החדשים שבהר חוצבים בירושלים. אנחנו מקווים להביא כמה תמונות מטקס חנוכת המשרד החדש.

מי פתח משרד פרסום חדש? במהדורה הקודמת של ליל שישי, דיווחנו על מנכ”ל אחד המשרדים שפותח משרד חדש וצעיר וכו’ וכו’. הטלפונים לא פסקו להגיע, וזה הזמן לספר לכם מי עומד מאחורי היוזמה החדשה. אז ככה: ‘המשרד’ החדש הוא למעשה עוד ספין יצירתי מבית מדרשו של ידידנו המוכשר חיים גיל, מרכז מגמת התקשורת של ‘לומדה’. מדובר במשרד פרסום אמיתי (כולל סטודיו) שכל עובדיו (למעט המנכ”ל) הם תלמידים במחזור השני של קורס הפרסום והשיווק של המכללה. לדברי חיים גיל, התלמידים מטפלים בלקוחות אמיתיים. אם תראו בקרוב מודעה שעליה מתנוסס הקרדיט ‘המשרד’, תזכרו שקראתם על זה איפשהו. מנכ”ל המשרד הוא מאיר גל, מנכ”ל משותף ב’גל אורן bsd’.

רעיון יצירתי, חיים, שאפו!

חיים גיל: “הרעיון לא שלי. הקרדיט שייך למאיר גל שהגיע למסקנה שתלמידים שלומדים תיאוריה זה נחמד, אבל תלמידים שמתנסים בתיקים אמיתיים ועושים עבודה מקצועית לכל דבר, לומדים באמת”.

ומי הם הלקוחות של המשרד?

“אני לא יכול לענות לך. למה שלא תשאל את מנכ”ל המשרד? אני רק יכול לומר לך שיש בינתיים ששה לקוחות עם תקציב כולל של יותר ממיליון שקל”.

מתי נראה עבודות של המשרד הזה במדיה, אם בכלל?

“בקרוב. ממש בקרוב. עובדים על זה. אבל גם את השאלה הזו כדאי שתפנה למנכ”ל. עובדי המשרד מחויבים לסודיות, אני מניח שאתה כבר מכיר את חוזי העבודה במשרדי פרסום”…

אז ביקשנו את תגובתו של מאיר גל: “מדובר בסוג של ניסוי”, מסביר מאיר, “ליצור קונספט לימודים חדש שלא נולד מלימוד תיאורטי אלא מהתנסות מעשית בפרקטיקה של הפרסום על מקצועותיו, בצורה דומה ככל האפשר ל’חיים האמיתיים’. חלק מהבריפים אמיתיים. אם יהיו עבודות מקצועיות נלך ביחד למכור אותן ללקוחות, אבל זה לא העיקר. העיקר הוא ההתנסות בפרקטיקה, כאמור. בינתיים מעניין”.

SAMSUNG
ישיבת בוקר במשרדי 'המשרד'
SAMSUNG
מאיר נואם בפאתוס
SAMSUNG
סיעור מוחות בחדר הישיבות

הנה באה הרכבת: תקציב הפרסום של הרכבת הקלה בירושלים הופקד לאחרונה (סופית) במשרדי ‘אפיקים’. תיק היח”צ וקשרי קהילה הופקד בידי ‘הביכלרים’ (משרד היח”צ של האחים ביכלר) שכידוע רקם קשרי שותפות עם ‘גל אורן bsd’. מעניין.

מה למופז אצל הביכלרים: שאול מופז, שמתמודד על ראשות מפלגת ‘קדימה’, מבין שכדי להצליח הוא צריך, בין השאר, קשר הדוק וטוב עם המפלגות החרדיות, להסתובב בבתי הרבנים ולהצטלם גם עבור העיתונים שלנו. התמונה הראשונה של מופז באירוע חרדי, היא משותפת עם יענקי ביכלר בסיור ל”ג בעומר במירון, ולא בכדי. האחים ביכלר, כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם כבר בשלב הזה, לא מטפלים רק בשר החינוך.

mofaz
שאול עם יענקי במירון

הביכלרים לא תאומים, הערים דווקא כן: תקציב היח”צ של עיריית בני ברק מטופל כעת אצל האחים ביכלר, שיזמו את ברית ערים התאומות עם העיר לייקווד שבארה”ב. משלחת אמריקנית התארחה במשך שבוע ימים בארץ והביכלרים ליוו אותם תקשורתית. בקרוב, הם ילוו גם את הסיקור בצד השני של הגלובוס, ואולי יהיו עוד תמונות [לידיעה בבחדרי].

bne_brak
יעקב אשר במעמד החתימה

האם אריאל ברמן יהיה בקרוב פרזנטור של רנו? לפניכם קד”מ איכותי מבית ‘ברמן הלפרט’ לחברת ‘בזק’, המקדמת את נושא שמירת הלשון במגזר החרדי. כששמענו על הרעיון טרם שיצא לפועל, לא חשבנו שיצלח את כל המהמורות, אבל הנה, הרעיון קרם עור וגידים, נסע, דהר ועצר רק באור אדום. ובכן, מי פנוי בחפץ חיים?

איך זה עובד? ארבעה נוסעים עולים על ‘הקו הנקי’ ומשתתפים בחידון שמירת הלשון בהנחיית אריאל ברמן, המשודר ברדיו ‘קול חי’. לפותרים נכונה, פרס של אלף שקלים. אלו שלא יודעים את התשובות, עוברים לספסל האחורי. הפרסים בחסות בזק, הרעיון וההפקה פרי ידם האמונות של ‘ברמן הלפרט’ וכל זה, בשיתוף רדיו ‘קול חי’. הדקו חגורות וצפו בסרטון (ותודה לשיפי יונה).

צום שבועות קל: ‘מקאן אריקסון’ בפרינט מדליק במיוחד לכבוד החג החלבי. אנחנו איחלנו ואכלנו.

shavuot
בשר זה אושר

דבש? זה לא ראש השנה פה: פרסומת מגניבה של ‘טרה’ לרגל החג של חדווה הפרה. ארץ זבת חלב, חלב-חלב…

http://www.youtube.com/watch?v=qSVoGQsD290

עניבה בענייני דיומא: קובי סלע לא מפסיק להפתיע עם עניבות חגיגיות במיוחד וגם בחג החלב הוא הסתובב עם עניבה מתאימה. אני פרה? מה פתאום? זה לכבוד חג החלב. אומרים שהוא חיפש עניבה עם שני לוחות הברית אבל היא הייתה שבורה, אז הלך על הפרה.

kobis
קוביס רגע לפני התקדש החג

שלף שפן מהכובע והתברג בענף: יוסי רוזנבוים, תלמיד הבצפר ומנהל השיווק ב’פרסטר כובעים’, מונה השבוע למנהל קשרי הלקוחות במשרדו של קלמן בורשטיין. רשימה חלקית של התיקים לטיפולו: ‘הידברות’, ‘המודיע’ (פורום מנהלים הממשמש ובא), פאות ‘בוורלי’, ארגון ‘רפאנו’, מוסדות ‘עץ חיים’, חברת התיירות ‘אירו פנים’ ועוד. קלמן גם מצטרף לאיחולינו: שיהיה בהצלחה.

yosi_rozenboim
מנהל קשרי לקוחות אצל קלמן

הגנב שלא היה: גולש ‘פאשקעוויל’ צילם אדם שלא מאנ”ש מנסה למכור שטריימל מול ביהכ”נ איצקוביץ בבני ברק. אנשים שהתקרבו כדי לבדוק האם מדובר בשטריימל גנוב, שמו לב שהנ”ל מחזיק בידו דוגמאות של פרוות השטריימלים. הוא בא כדי שאנשים יתגודדו סביבו והתעניינו לפשר העניין. גדול!

shtraimel
כיפ חאליק? רוצה שטריימאל? וואלה מפסיד עליך...

הסברה ישראלית ומדינה פלסטינית: ביום חמישי הקרוב יתקיים פאנל מרתק בנושא ההסברה הישראלית והמדינה הפלסטינית, בנוכחות אנשי מקצוע מתחום ההסברה והיח”צ. בין המשתתפים בפאנל: סאל אמרגי (כתב הטלוויזיה הספרדית, העיתון אלמונדו ותחנת הרדיו הקטלוני ראק1), בועז ביסמוט (עורך חדשות החוץ, ‘ישראל היום’), מוטי מורל (יועץ אסטרטגי), אודי סגל (כתב מדיני, ערוץ 2), יגאל פלמור (דובר משרד החוץ),
גידי קליימן (מפיק ראשי, BBC ישראל) ועוד. נשתדל לסקר בקצרה את האירוע ולהביא רשמים בולטים + מעט תמונות. אתם מוזמנים, הכניסה חינם.

הפשקוויל שהסעיר את ‘בעלזא’: בימים האחרונים הופץ פשקוויל ב’בעלזא’ אודות משרד הפרסום ‘קופירייטינג’. “רצינו להביא למודעות הציבור כי איננו רק משרד פרסום ויח”צ לחברות, אלא ניתן לקבל גם שירותי דפוס, עיצוב גרפי, ייעוץ והפצה לקהל הרחב”, אומר לנו מנהל המשרד אהרן רכניצר, חסיד בעלזא ברמ”ח ושס”ה ובוגר ‘לומדה’.

הפשקוויל הנ”ל הגיע בדיוור ישיר לנמענים באמצעות חוברת השמחות ‘שהשמחה במעונם’ ורבים העלו חיוך כשהבינו שמדובר בגימיק פרסומי. מתי מעט, לא הבינו שמדובר בגימיק פרסומי וכעסו. “היו גם כאלו שכעסו משום שסברו לתומם שמישהו מנסה לפגוע בפרנסה שלי”, מספר רכניצר. “קיבלתי לא מעט שיחות טלפון מעודדות, וזה מוכיח עד כמה חדר הרעיון כציפיותיי לכל בית אנ”ש”.

pashkevil1
הפאשקעוויל שהסעיר
pashkevil2
את בעלזא

מבקר המסעדות ביקר באודישנים: ידידנו מבקר המסעדות המופלג, העיתונאי הרצל קוסאשוילי, ניגש השבוע לאודישנים עבור תוכנית ריאליטי בתחום האוכל, המתבשלת בימים אלה בערוץ הראשון. אנחנו עוד נדווח על זה. משהו חם מתבשל.

נשלח במייל

yated
המרצדס של לבין והביואיק של רוטלוי
ambulance
בקרוב: אמבולנס והיא שעמדה...

מזלטובים ל:

איציק וינברגר לרגל הולדת הבן • אהרן גץ לרגל הולדת הבן • יפעת טוקר לרגל יום הולדתה (באיחור של שבוע) • חני דובקין לרגל יום הולדתה

המשך שבוע נפלא

מערכת פאשקעוויל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. מעשה בחבורה שזללה טשולנט וקישקע מזוגים בשנדי אפרסק קררר.
    ועוד מעשה בשינה כבדה שתקפה אותה לאחר שחבריה גרסו כמה קילוגרמים גרעיני שחור משחור ויהי ערב ויהי בוקר ואין אתר ואין פוסטים.

    מה נסגר אתכם. תדירות הוספת פוסטים היא אחת ליומיים?
    פעם האתר צמח, היום הוא בדעיכה וחבל. הולכם למקומות אחרים והופכים לפחות משפיעים.

  2. החגיגות למהדורת היובל נדחו !

    הפוסט ליל שישי שלאחריו בוטל !

    ניכר שיש תזוזת משמעותיות במניית ‘פאשקעוויל’. תהדקו חגורות ותשמרו על המשקיעים שלא יברחו.

    עכשיו ברצינות………… מה נהיה ? בקצב הזה ‘הגניזה’ עוד יהיה מעודכן יותר?!

  3. השטיבל ריק, אין בו מים – אבל נחשים ועקרבים יש כנראה, גם יש.
    מוטי, במה אתה כ”כ עסוק שאתה כה מפשל בדד ליין?

    האם זה שלב אחד לפני כותרת בבלוג “בקרוב: פשקעוויל למנויים בלבד תמורת 14.99 $ לשנה“?

  4. @ גדליה:
    יותר נראה לי ש”בקרוב: 14.99$ מתנה לכל גולש תמורת הקלקה אחת ביום. (וכמו שזה נראה בתקופה האחרונה, גם אז לא יהיו קופצים רבים מידי…)

  5. קדיש דרבנן
    ודי בכל ‘אתר ואתר’

  6. לדעתי, אנשים פה חוצפנים.
    חוצפה מהסוג האופייני למגזר….

    אני לא יודע בדיוק מי הם כותבי ובעלי הבלוג, אני לא יודע מה עיסוקם בחיים
    ומהן המחוייבויות שלהם.
    אבל מה שבטוח, זה שהם לא חייבים לאף אחד מהקוראים בבלוג שום דבר.
    אבל “תחושת המגיע לי” של הציבור החרדי, המופנת כלפי כמעט כל חברה
    הפועלת בקרב המגזר פושה גם כאן.

    אף אחד לא חייב לכם כלום. לא טוב לכם, אל תיכנסו, אל תיקראו.
    לא טוב לכם, אל תיקנו… אתם לא חייבים כלום, אבל אל תשכחו שגם לא חייבים לכם!!

  7. למה אין כתבה או ידיעה על שבוע ספר של המבשר

  8. @ מודה ועוזב…:
    וואלה, צודק!
    איך לא חשבו על זה קודם!!
    צריך לעדכן בעניין גם את גולשי ynet, nrg, walla, קוראי ישראל היום, צופי ערוץ 2, 10 ומאזיני רשת ב׳ גלי צהל.
    בעיקר את החרדיים מביניהם……..

  9. דבר אחד שכחתם מה לנשנש בקריאת הפוסט זה דחוף !

  10. בורקס כתב:

    דבר אחד שכחתם מה לנשנש בקריאת הפוסט זה דחוף !

    הכי מתאים לנשנש עם חבילת ביסלי ריקה

  11. מודה ועוזב

    אתה מה זה צודק!!
    אבל רואים שאתה לא מכיר את הבלוג הזה, ובעיקר את גולשיו.

    כאן צולבים בני אדם, בנת יקירי?

    אז אם חוצניק ודינקיס (או נוחעם, לא משנה) מספקים חדשות – צולבים את נשואי החדשות.
    ואם לא – האוטו דה פה תבלע כבר מישהו.
    עם שתיה קרה, בלי, עזוב שטויות.
    העיקר שיש את מי לבלוע.

    אז, תיזהר, יא בֶּני. גם אתה על הכוונת.

  12. @ Win&win:
    מה הקשר? מישהו שם חושב שמגיע לו? הם שם כי טוב להם שם, אחרת הם היו הולכים.

  13. מה ההתלהמות, דינקיס עסוק בהוצאת… ולחוצניק נמאס לעבוד לבד. נוציא עליכם פאשקוויל! : )

  14. ברוח התגובות כאן
    @ pashosh:
    לא הבנתי כ”כ את הקטע על דינקיס, יש מצב לפירוט?
    על כל השאר, עיין בתחילת המהדורה.

  15. אודה על האמת ואומר שהפשקוויל של רכניצר הניע אמות הסיפים בהיכלי בעלזא, “פשקוויל” בבעלזא??? לא מכירים את המושג. אהרן, הצלחת עלינו, גימיק אדיר! אך הצלחתך – הצלחתנו!!!

  16. אחלה פאשקויל ! רק מוח שנון מסוגל לעשות את זה, האמת צריך לזה הרבה אומץ. כנראה שיש לו את זה. לייק.

  17. איפה ראיון הוידאו של מהדורת היובל? נראה לכם שמישהו שכח?

  18. גאון החיימגיל הזה , פשוט גאון !!
    והשילוב עם מאיר גל – קטלני .

    מעניין אם בקורס הנשים העתידי יעבדו על אותו קונספט..

  19. יוסי רוזנבוים המלך
    קלמן, עשית אחלה בחירה

  20. כל הכבוד לחיים גיל,
    רק חבל שזה באיחור של שנתיים….

    חחחח

  21. מי יודע מה הקשר בין שלל התיקים של בורשטיין ?????????????????????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן