כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורה מ”ד של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך • כתבות על עולם הפרסום החרדי בתקשורת הכללית • שינויים ותזוזות בענף הפרסום התזזיתי • תקציבים חדשים ומינויים דנדשים • וכמובן – האירועים המעניינים שהיו השבוע בעינית הבלקברי • נא להצטייד בחבילת אפרופו, קופסת גבינה וכוס פנטה קרירה • בתיאבון
מאיר גל והאחים ביכלר עולים לרכב
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה מ”ד של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, חפוזה מתמיד. הנקיונות כבר כאן; לא לשכוח לנקות את המקלדת. אם רק תפתחו את הברגים תחת המקלדת, תגלו אוצרות מעניינים: שאריות עוגת גבינה ביתית, פירורי עוגיה שהילד נשנש מעל המחשב ועוד שלל מטעמים שהתייבשו להם בנחת תחת ידיכם המטקבקות. המלצת קריאה: ניגוב אפרופו בגבינה עם כוס פנטה קרירה.

עדכונים מהרשת

  • סרטון משגע שהפיקו באש התורה צבר יותר מ-160 אלף צפיות בפחות משבוע וזכה לחשיפה בתוכניות טלויזיה שונות. צפו!

  • ערוצי התקשורת הגדולים במדינה מסקרים את ענף הפרסום במגזר החרדי. יהודה שלזינגר פרסם כתבה ב’ישראל היום’ תחת הכותרת ‘צו איסור פרסום’. מספר ימים אחר כך, כתבה על הפרסום במגזר בערוץ 2.

עדכונים מהשטיבל

אז מה באמת קורה במשרדים?

  • רפואה ל’בולטון’: פגשנו היום את יוסי אליוביץ – עוזרו הנאמן של אברהם בריסק, מנכ”ל ‘בולטון פוטנציאל’ – בירושלים. שאלנו אותו לפשר מעשיו בעיר הבירה והוא הפטיר כלאחר יד “סידורים עם הבוס”. לא חשבנו שיגלה לנו את הלו”ז המלא של הבוס, אבל רמז קטן על תקציב הפרסום של ‘ביקור חולים’, או על פרזנטציה שהבוס מגיש באותם רגעים, יכלו למנוע מאיתנו דקות ארוכות של ציפייה דרוכה לתוצאות המכרז. התאכזבנו…

תכל’ס, שעות ספורות אחרי שבריסק עזב את ירושלים, הוא התבשר על זכייתו בתקציב הטרי: פרסום ויח”צ של בית החולים ‘ביקור חולים’.

ארבעה משרדים נוספים התמודדו בשבועות האחרונים על המכרז הספונטאני, ביניהם משרד אסטרטגיה מהמגזר הכללי, כאשר שניים מתוכם נפסלו כבר אחרי השלב הראשון. אתמול, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעו שני מנהלי משרדים ועוזריהם, כדי להגיש פרזנטציות. כאמור, היום הגיע אברהם בריסק, וטרף את הקלפים. האם יספיקו בבולטון להרים קמפיין לפני פסח? בין כך או כך, שיהיה להם לבריאות, אנחנו מפרגנים.

  • זעזועים ב’אפיקים’? במהדורת ליל שישי הקודמת דיווחנו על התפטרותה של בת שבע לפקיבקר, שניהלה את מחלקת היח”צ במשרד. עוד לפני שנמצא לבת שבע מחליפה, אנו מדווחים השבוע על פרישות נוספות:
  1. ריקי לוי, מנהלת המדיה בשלוש השנים האחרונות, הודיעה השבוע על עזיבתה.
  2. עזריאל שטיינר, שנכנס בעקבות המיזוג עם ‘טריו’ וטיפל בחודשים האחרונים בתיק של ‘כללית’, עזב אמש את המשרד והצטרף לשורותיו של קוטיינר, שככל הנראה מגבש את צוותו מחדש.
  3. עוד נודע, כי לאחרונה עזבה גם יהודית דייטש, תקציבאית טריה במשרד. נמשיך לעדכן בהתפתחויות, אם וכאשר יהיו.
  • חדש ב’שחקים’: תקופה קצרה אחרי שידידנו יחיאל טוורסקי (מנכ”ל ‘נתיב’ לשעבר) פתח את משרדו החדש, ‘שחקים’ – יחסי ציבור וקשרי קהילה, הוא קיבל את תקציב היח”צ של ארגון ‘הידברות’.
  • חדש ב’מגזרים’: ראשית, מזל טוב לגולש איציק וינברגר לרגל כניסתו הרשמית למשרד על תקן קופירייטר. על זה כבר אמרו חז”ל “יגעת ומצאת – תאמין”. שמחנו לשמוע, נשמח עוד יותר כשתחזור לטקבק… 🙂 בנוסף, המשרד קיבל את תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה AHAVA, מוצרי ים המלח. הקמפיין כבר באוויר.
  • חדש ב’מנטה’: מותג כובעי סאמט חסידיים, העונה לשם ‘SUPREME’ (‘סאפרים’ בעגה חסידית), יוצא בקמפיין עם משרד הפרסום ‘מנטה’. הכובע נחשב כבשורה רצינית בשוק הכובעים החסידיים כשמאחורי המותג עומד מותג השטריימלים ‘אדיר שטריימלך’ ויצרן הכובעים המפורסם ‘קרויס הוטן’ האמריקני. האם ייווצר כאן שת”פ פורה עם ‘ברון כובעים’?
  • התפתחויות ב’נוחעם בע”מ’: אנחנו קצת משוחדים, אבל בכל זאת, נראה שנוחעם (בלי בע”מ) אינו שוקט על השמרים. כפי שראינו בצד הבלוג, הוא יצא בשבועות האחרונים במסע חיפוש נרחב אחרי תקציבאי. השבוע, נוחעם מציג את הצוות המקצועי ההולך ומתגבש במשרד החדש.

האיש שימלא את תקן התקציבאות והניהול, הוא דוד מרגליות, חסיד סדיגורא. לדבריו נוחעם, מרגליות קבע רף חדש ברמת שירות וקידום פרויקטים נרחבים למטרות פרסום ויח”צ של עסקים מובילים בציבור החרדי, לצד יכולת ניווט ייחודית של ניהול תיקי לקוחות. זאת, לפי תקן ששרטט בשנים האחרונות, לפיו השירות ללקוח הוא משהו ‘מעבר’.

“מרגליות ניחן גם בכושר רטורי לא רע, והוא האיש שפתח בשנים האחרונות את כנס הדגל של ‘המודיע’ – ‘פורום מנהלים’ – בנאום פתיחה סוחף לצידו של נגיד בנק ישראל סטנלי פישר ויתר בכירי המשק”, מספר נוחעם.

האסטרטגית לאה בלוי, תפסה את תקן האסטרטגיה, איך לא. אם זה חשוב למישהו, בלוי ממוקמת בצד השני של המגזר – הליטאים. לבלוי רזומה עשיר של ניתוחים אסטרטגיים קולעים ומדויקים, ואנו זוכרים אותה מהטור המקצועי שכתבה במגזין של ‘פרוג’ ומעבודות נוספות שהציגה כאן בפאשקעוויל.

עוד מספר לנו נוחעם, שאת ההפרעות הקריאטיביות הוא עדיין מנסה למכור ללקוחותיו בעצמו, עד אשר יימצא הקופירייטר (שמקומו עדיין פנוי במשרד ויועד לכך תקציב נכבד).

לתפקיד הארט-דירקטור מונה אברך חסידי העונה לשם משה נחמן רביבו, רעיונאי בזכות עצמו, מעצב-על, עם נגיעה עשירה ואסתטית.

“בחירת הצוות התנהלה בהצבת יעד חד וברור”, מתאר נוחעם, “למצוא את האנשים שמכירים את המגזר מהקישקעס, מהשטיבל, מהיומיום. פחות אנשים היושבים במגדל השן, המנותקים מההווי הייחודית של המגזר. זאת, על מנת להגיע לשפה פרסומית מדויקת, המותאמת בול לקהל היעד. אנשים כאלה, צעירים, אנרגטיים, כאלה בדיוק, נבחרו להוביל את הלקוחות שהצטרפו למשרד”. וכדרכו של נוחעם, הנאום היה ארוך, אבל שווה.

אתר חדש נולד

  • קריית ספר נקודה נט? מייל שנחת בתיבה בישר על “הדלפה רק לכם”, של אתר חדש [לכניסה לחץ כאן] המיועד לתושבי מודיעין עילית. לחצנו על הלינק וקראנו: “ברוכים הבאים לאתר המידע והחדשות לתושבי מודיעין עילית. אתר זה הוקם כשירות לציבור הגולשים, הן מתושבי העיר והן מחוצה לה, למצוא את המידע העירוני והחדשותי בצורה קלה וידידותית. אנו במערכת האתר נעשה הכל על מנת לתת לכם אתר מועיל ונוח”.

האם האתר מופעל על ידי העיריה? “חשוב להדגיש כי האתר אינו מופעל ע”י העיריה או אי מי מטעמה, ואין לעיריה כל קשר או אחריות לנכתב באתר. האתר הוקם ע”י קבוצת תושבים אך ורק משום שהעיריה לא קיימה את חובתה לתושבי העיר (כפי שפסק בית המשפט) להקים אתר מידע עירוני ככל העיריות והרשויות ברחבי הארץ”.

האם ישמחו לקבל את תגובותיכם? “נשמח לתגובותיכם, הערותיכם והארותיכם דרך המייל האדום מימין הדף. מערכת מודיעין-עילית.נט”. מי עומד מאחורי האתר החדש? האם מדובר באנשי אופוזיציה? ימים יגידו.

פפראצ’י בקטנה

תוצאות אפקטיביות פינקו אותנו וכדרכנו תיעדנו את האוצר

ליל שישי בשטיבל #44 1
תראו מה שצבע יכול לעשות 1
ליל שישי בשטיבל #44 2
תראו מה שצבע יכול לעשות 2

זה שהביכלרים וגל אורן עומדים מאחורי מסע היח”צ של שר החינוך סער, כבר לא סוד. השבוע הם ביקרו בישיבת פוניביז. אנחנו תפסנו אותם ברחוב בן זכאי 30, מעונו של הגר”ש מרקוביץ. רכבו של השר חסם לנו את החניה ולאחר מו”מ קצר, המאבטח הקשוח הסכים לזוז ולאפשר לנו את המעבר.

ליל שישי בשטיבל #44 3
מתגודדים בכניסה לבניין
ליל שישי בשטיבל #44 4
השר יוצא ברכבו המשוריין ויענקי ביכלר נפרד לשלום
ליל שישי בשטיבל #44 5
מאיר גל ויענקי קצבורג
ליל שישי בשטיבל #44 6
מאיר גל והאחים ביכלר עולים לרכב
ליל שישי בשטיבל #44 7
ויענקי על ההגה

יענקי מייזליש וישראל קליין נהנים במסדרונות ‘קול ברמה’

ליל שישי בשטיבל #44 8
בלב ובנפש

הקדוש ברוך הוא, כפרה עליך

ליל שישי בשטיבל #44 9
אנחנו פשוט אוהבים אותך מאוד

שלט משעשע בדלת משרדו של חוקר תנועה במשטרת ישראל

ליל שישי בשטיבל #44 10
המנע מתאונה ו-3 סימני קריאה

מצלמים את הצלמים

ליל שישי בשטיבל #44 11
אלי קובין מעיין בתמונות ומהיר חימה (BBM) בפעולה

ומי יכול להסביר את הבדיחה הזאת?

ליל שישי בשטיבל #44 12
מפת המדינה משתנה? מה זה?
ליל שישי בשטיבל #44 13
יוסי יעקובוביץ משגר הודעת טקסט לרשימת תפוצה
2
יעקובוביץ, צלם ynet, נחשוני וכהן
ליל שישי בשטיבל #44 14
קובי נחשוני, ישראל כהן ובני מינצר
4
בצילומים לפרויקט פסח של Ynet

ב.ד.ה

כוס תנחומים לשאנן דוד, החידונאי הבלתי נלאה משמוליק כהן, בפטירת אביו. ולא תוסיפו לדאבה עוד.

ומזל טוב ל:

דוד פדידה, אלי מנדלבאום, יצחק מאיר ומתי רוזנצוויג ליום הולדתם. שיבלחט”א עד 120 אושר ועושר.

בינתיים, שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. אם כתוב שטייט מפורש בפאשקוויל אתה חושב שזה לא בטוח??

  2. לא מכיר את נוחעם אם המודעה של קרויס היא יציאה קריאיטיבית, מומלץ לו להביא קופי עוד לפני החג.

  3. המודעה של קרויס פונה למגזר שזה קריאייטיב מעולה בשבילו אבל לשיטתי הוא קצת מיהר להוציא קמפיין רשמי ראשון ולא תיזמן את הטיזר עם המודעות והצבעים של פרסטר והממלכה – רויאל .

    אחלה מהדורה הרבה פפארצי.. תודה

  4. @אורן

    אני מנסה לנחש שאינך דובר אידיש, וממילא אינך קהל היעד הישיר (וגם לא העקיף) של ‘קרויס’, חברה המייצרת כובעים חסידיים בלבד. לקהל היעד זו היתה שפה ישירה, ממוקדת, קישקאית, עם עקיצה ברורה וקליטה. צא לשוק החסידי, ושאל שם אם הקמפיין הזה קלע לשפה המגזרית.

    בשורה התחתונה, הקמפיין עשה את שלו, אלפי הצעות מולאו במכרז הכובע, וטרם עברנו ארבעה ימי מכרז.

    @אישיבישער
    הקמפיין של קרויס ושל הממלכה יצאו בו זמנית, באותו יום במדויק. כך שלא היה ניתן לעקוב אחרי זה.

  5. @ אורן:

    ידידי, את נוחעם אתה עוד תכיר… 🙂

  6. ברכותי!
    לנוחעם, הצוות והקופירייט.. הרבה הצלחה! שאו ברכה במעשי ידיכם, ושתזכו להנות אותנו מה”הפרעות” שלכם!

  7. יפה תגובה מהירה … אישית הגבתי ללא כוונות קנטור ח”ו

  8. צר לי לאכזב אבל אני מבין ודובר אידיש מצוין
    נוחעם הקטע עם המכרז אינפנטילי בטילים.
    אין שום קשר בין המכרז לאידיש לא דיברתי על הקאפילוטש שלא ממש עשה לי דב על האיכות של קרויס זה היתרון שלך אותו תמנף

  9. הקמפיין עשה הרבה באזז בעיקר בגלל העיצוב הדומיננטי והברור וגם בגלל שזה הקמפיין הראשון של נוחעם…
    הכותרת אויס קאפילוטש היא באמת מושכת אידישאים, אך היא ממש תלושה מהקמפיין עצמו והיא לא באה לידי ביטוי בתשובה לטיזר. אין תשובה ברורה ומתחברת לטיזר המיוחד כשלעצמו.

  10. בזבוז של משאב יקר המכונה טיזר על באזז משיכת לקוחות, ולא על יריד ענק או מבצע ענק. על יח”צ מינימלי בעיתונים היה ניתן להביא את כל הבחורים למכרזים, ללא צורך בבזבוז טיזר יקר תרתי משמע.

  11. בהצלחה לחיליק והמשרד החדש שלו
    למי שלא מכיר אותו באופן אישי ,אני מוכן לחתום שהוא הדבר הבא ביחסי ציבור

    הוא הגבר שהצליח לשכנע את הרבנים לתת הכשר לדבר הנורא הנקרא אינטרנט חרדי והצליח היכן שכולם נכשלו
    טוג היה האתר הראשון וגם האחרון שקיבל הכשר….

    בתי גדולי ישראל פתוחים לפניו ולא בגלל היותו בנן של קדושים אלא על אף….
    בהצלחה

  12. ביקור חולים ממשיכים באותה מתכונת של פרוטקציות בהצלחה בהמשך

  13. אני מתאר לעצמי שהקמפיין של קרויס היה לא רק בשביל המותג אלא גם בשביל למכור כעת בעונה של פסח.

    שאלתי את אחי הבוקר אם הוא קנה כובע חדש ואיפה, אמר מיד שבקרויס, ושיש מכרז סיפר הכל.
    פארק גם מפרסמים, וגם כובעי בורו פארק, אבל הקמפיין של קרויס מביא את הלקוח לבחור בקניה של קרוס .נקודה.

    נוחעם, תמשיך לעשות חיל ולרצות את הלקוחות

  14. מצחיק לראות את ההשתלשלות של הטוקבקים כאן תוך התעלמות מהידיעה על כך שיש מתחרה חדש בשוק בשם ‘סאפרים’. בשבת הלכתי לבית הכנסת ונתקלתי שם במודעה של מנטה שעשו עבורם ואני ממתין בסבלנות ליום שני בכדי לראות מה יש להם להציע.. אחרי הכל אם זה יהיה כובע איכותי כמו של קרויס, אני קונה! ב 500 ש”ח לקנות היום קרויס זה זול!!!

  15. סאפרים פונה לכובעים החסידים? ממש לא נקלט ככה בראש
    ואם כן? עבודה ממש גרועה עשו להם

  16. מי בכלל ראה את המודעה של סאפרים?

    אולי הם מתכווינים לצאת בקמפיין אחרי פסח לקראת ספירת העומר…

  17. לגבי טברסקי
    אם חושבים על זה, התיק החדש שהוא קיבל – זה ממש האדם הנכון במקום הנכון.
    נתיב והידברות – עם כל הכבוד לשניהם, ויש הרבה כבוד, עומדים מול אותם אתגרי יח”צ, וד”ל.

  18. המצב שלנו אחח המצב …
    כואב שמשרדי הפרסום במקום לעשות קמפיין ללקוח ושהתוצאות יהיו במכירות של הלקוח,
    חושבים רק על עצמם על התוצאות שלהם מה יגידו על המדיה שלהם ? איך יפרגנו להם האנשים שמסתובבים סביבם? מה יגידו הטוקבקיסטים? ……..
    ורק דבר אחד שכחנו איפה? איפה הלקוח בכל הבאלגן? איפה התמורה לכסף שלו ?

    אז “אנשי פרסום” יקרים תשתדלו להיות עם הלקוח ולא לרכב עליו
    תחסכו מכספו לא תמיד צריך קמפיין גרנדיוזי בשביל למכור, לא תמיד צריך טיזרים מפציצים,
    תהיו אנשים

  19. נוחעם, מברוק על הרכש החדש
    בחירה מעולה:)
    המון הצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן