כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
ניסינו לגוון קצת ומצאנו את עצמנו דוחים את פרסום הפוסט הפופולארי ביותר שלנו למוצאי שבת • גם אז, הפרסום לא עלה בידינו וטוב שכך • היום, המהדורה נראית ממש אחרת, עם יותר עדכונים משציפינו ותחקיר קטן מבית פאשקעוויל • תמצאו גם: הרבה תמונות ממלכתיות מביקור הנשיא באלעד, מלווה בעשרות עיתונאים • המשך שבוע טוב
ניסן שטראוכלר עם יום טוב ביכלר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ניסינו לגוון קצת ומצאנו את עצמנו דוחים את פרסום הפוסט הפופולארי ביותר בבלוג למוצ”ש. גם במוצאי שבת הפרסום לא עלה בידינו וטוב שכך. היום המהדורה נראית ממש אחרת, עם יותר עדכונים משציפינו. אין חדשות מרעישות במיוחד, פרט לתחקיר קטן מבית פאשקעוויל, אבל יש הרבה תמונות ממלכתיות. נתחיל במספר אייטמים ונמשיך בגלריה מורחבת מביקור הנשיא שמעון פרס בעיר אלעד, מלווה בעשרות עיתונאים.

עדכונים מהרשת

  • כך תיבנו את איקאה מחדש על פי משרד הפרסום The Wall:

ליל שישי בשטיבל #36 (באיחור) 1

  • על אתרי הקופונים כבר כתבנו, על האקזיט שהאתר גרופר הישראלי עשה ג”כ כתבנו, אבל בימים אלו גם המגזר הדתי / חרדי מתעורר. שלושה אתרי קופונים צצו להם בשבועות האחרונים: בא בטוב, גרופי וכיפון. מסתבר שמישהו חפר קצת והצליח לגלות כי מי שעומד מאחורי האתר בא-בטוב של פורטל כיפה, הוא לא אחר מאשר, האיש והקואוצ’ינג בני גל. קבלו צילום מסך של פרטי הדומיין:

ליל שישי בשטיבל #36 (באיחור) 2

חדשות מהשטיבל

תחקיר פאשקעוויל: לפני ימים אחדים גילינו בטבלה של יפעת בקרת פרסום כי הפעילות של פרוקטר במגזר החרדי לשני המותגים שלה – אריאל ופיירי – משוייכת לאפיקים. מאחר ופרסמנו כי התקציב עובר לבולטון פוטנציאל, ביקשנו לגלות האם נפלה טעות בפרסום שלנו או שמא אי-הבנה קטנה הביאה כמה נקודות זכות לאפיקים. שוחחנו עם מנכ”ל יפעת, נתי יעקובי, וביקשנו לבדוק האם התקציב אכן מנוהל על ידי אפיקים. מבירור שערך, מסתבר כי מאז קנה רווח את טריו, יפעת סופרת את הלקוחות של טריו ז”ל לטובת אפיקים. שיחת הבהרה בין הצדדים, ביוזמת פאשקעוויל, הביאה לתיקון המקרה.

מסתבר כי התקציב של פרוקטר אנד גמבל מנוהל עדיין על ידי בינה פלדשטיין, המשמשת נכון למועד כתיבת השורות כזרוע חרדית מבית אדלר חומסקי (בלי שהדבר פוגע בחוזה שנחתם בין הצדדים, כמובן). המודעות מבית פרוקטר, מיותר לציין, נשלחו למדיה על ידה. תקציבים נוספים שלא עברו לאפיקים, הם: לאומית (מטופל באמצעות פרסום מרגלית -לא חרדי – וככל הנראה בקרוב ייצא למכרז); פרוקטר אנד גמבל (יטופל ככל הנראה כפי שפרסמנו בעבר, יח”צ וקד”מ כללי + עזרה מבולטון פוטנציאל); סוגת (מי ייקח את התקציב?); הרץ-ישראל (כפי שפרסמנו, עברו למקאן אריקסון) וקטשופ היינץ (לא משקיעים במגזר זה שלוש שנים). התקציבים הנ”ל יופיעו מעתה ואילך בדו”ח יפעת תחת הקטגוריה ‘פרסום עצמי’ – עד יבוא גואל. פלדשטיין, מצידה, הספיקה לפתוח חברה לאסטרטגיה שיווקית וכעת מחפשת משרד משמעותי כדי לערוך שת”פ, מתוך אמונה שהלקוחות שבידיה יהיו עוגן משמעותי גם למשרד גדול ולא תצטרך לפתוח משרד קטן.

גאולה על המפה: בחור נחמד בשם ישראל נחמני עובד בימים אלו על פרויקט בשם ‘גאולה גייד’. מדובר במגזין דו-שנתי שעתיד לצאת לאור בקרוב, 48 עמודים, בו תמצאו את המפה המדויקת של שכונת גאולה. רשימות מפורטות של עסקים וחנויות, דפי מידע ועוד. המגזין יחולק בדיוור ישיר בירושלים והסביבה, בתי כנסת וישיבות ויעמוד על סטנד מיוחד במספר חנויות בגאולה כאשר כל יום שישי המלאי יחודש.

מבני ברק לתל אביב: טובי שפיגל עוזבת בימים אלו את רדיו קול חי לטובת תוכנית מוזיקה יומית שתגיש ברדיו תל אביב בין השעות 22:00 – 24:00. לפני שלוש שנים קנתה שפיגל תוכנית בקול חי במטרה לקדם את העסק שלה ‘מוטוריכץ’ (שנסגר ברבות הימים). מאוחר יותר ישראל פריד קלט את הפוטנציאל שבה וערך לה אודישן ופיילוט. מאז, החלה שפיגל לשדר תוכניות נשים, ביניהם ‘נשים בזוית אישית’, ‘הורים וחיתולים’ ועוד. בתחילת דרכה היא למדה במכללה של רדיו תל אביב וכאמור, אחרי שלוש שנים בקול חי, היא עורקת לרדיו תל אביב. מה היא הולכת להגיש שם, אתם שואלים. “להיטים, להיטים ועוד קצת להיטים”. מה לשדרנית חרדית/דתית ברדיו תל אביב? “לא באתי כדי להיות עוד שדרנית”, אומרת שפיגל. “שדרנית דתית אמורה לתת משהו מעבר, ואני מקווה להתקדם משם”. איך תתקדמי, לאן? “נחשוב על זה כבר בהמשך. התוכנית מתחילה היום”. בהצלחה.

המקום ינחם אותם: שני משרדים ירושלמיים עוברים לכתובת חדשה. הראשון: הסניף הירושלמי של מרכז העניינים הממוקם ברחוב מלכי ישראל 8,יעבור בקרוב למרכז המסחרי ברחוב כנפי נשרים/בית הדפוס שבגבעת שאול. המשרד השני הוא מילר פוינט שעובר מרחוב יואל במאה שערים למשרד יותר גדול ומרווח ברחוב כנפי נשרים.

הותר לפרסום: יקי אדמקר יגיש את חדשות הפרסום והשיווק מבית פאשקעוויל בתוכניתו של איתן דובקין ‘הותר לפרסום’. מי שיערוך מעתה את התוכנית יהיה ספי בר חי מיודענו, כתב השיווק והפרסום של ‘קו עיתונות דתית’.

גלרית פפרצ’י מורחבת מביקור הנשיא שמעון פרס בעיר אלעד (ועוד קצת)

מזל”ט

קלמן בורשטיין לארוסי בתו

ירוחם אסטרייכר ליום הולדתו

אייל גור ליום הולדתו

שייקה נפחא ליום הולדתו

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. הסיפ]ור של פרוקטר ויפעת בקרת פרסום רק ממחיש את הבעייתיות בדוח הזה.
    מספיק שתשמעו את דבריו של מאיר גל בתוכניתו של איתן דובקין בפוסט ליד ותבינו את מכלול הסיפור.

  2. למערכת אין שום מידע אודות העיתון האינטרנטי החדש שרואה אור בקרוב? אני ראיתי בין שלל התמונות של העיתונאים, כמה כתבים חדשים מהעיתון המדובר.
    מחמת רגישות הענין לא אפרסם את שמם.

  3. לא מפריע לכם שנהפכתם מבלוג שמתעסק בפרסום, למקום צהוב שמביא כל שבוע תמונות של אנשים שאין קשר בינם לבין פרסום.
    מה זה כל התמונות האלו של הצלם הזה וההוא (דיוקן עצמי),?
    אם נוחעם לא היה מפרסם ביקורת פרסום מידי פעם, הייתם פשוט יכולים ללכת לעבוד בבחדרי.

    מחלוצים לפני המחנה נהפכתם לצלמי צ’ולנט בליל שישי!!!

    אם אין לכם מה לכתוב אתם תמיד יכולים לעשות עוד סיבוב אצל ברמן הלפרט ולצלם את האופניים של המזכירה…

  4. אני רק הערה!
    לא מכובד’ ולא מכבד, תמונתו של מרן הגרי”ש אלישיב שליט”א, רוכן על תורת הנצח של עם הנצח, בין שלל התמונות של סירי החמין וכתבינו היקרים מדסקסים על הא ודא.(לא דיברתי על מגבוני אסלה ושאר פניני קודש)…
    סליחה על ההערה, אך אי אפשר לראות ולהבליג!
    חבל, חבל, חבל!

  5. אני חושבת שזה דווקא נחמד להיות קצת צהובים..
    אז נכון שזה בלוג פרסום.. אבל קצת נעייס.. לא יזיק 😉 אהבתי את ההזמנה!! ובכלל- את כל הפוסט

  6. @ kivi:
    מדבריך נראים שאינך מבין את כל הכתבה, פה זה ליל שישי פשוט שמדסקסים על דא ,ועל הא, ועל הגרי”ש ,כמו על מודעה שנקרא בדרכך על מגבונים שמביאים לעוגמת נפש .
    אני בטוח בעצמי שאתה לא רוחץ ידיים או שפתיים ומרחש פרקי תהילים לפני, ואחרי, שאתה מדבר מהגרי”ש. וזה יכול להיות אפילו רגע לפני ואחרי של איזה גישמאקע לה”ר או רכילות זולה

  7. ראיתי את התמונות
    בניהם ראיתי עשרות עיתונאים? ממש לא ראיתי ילדים משועממים שיש להם פלאפונים ביד זה הכל
    בתוכם היו כ-5 עד 7 עיתונאים באמת.
    וזה נראה לי מוזר כעיתונאי איך כל חולה קורא לעצמו עיתונאי ועל זילות המקצוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן