גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מהדורת ליל שישי יוצאת לדרך • השבוע: תזוזות בענף, תמונה לא ראויה באחד העיתונים וקישורים מגוונים לידיעות מעניינות • חשיפה: מדוע מהיר חימה הוריד את המגבעת הנצחית? • מי מתכנס בבונקר של יואליש קרויס בליל שישי ולאיזו מטרה? • יאללה, תתחילו לקרוא
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ליל שישי למ”ד דל”ת יוצאת לדרך, ואם היא משעממת, אתם יכולים לשתף אותנו, בדיוק כמו שעשה הגולש ‘יושב בדד’ במהדורה הקודמת. אנחנו לא נפגעים. השבוע החלטנו לחסוך את חלוקת האייטמים לקטגוריות שונות כדי לפרסם את המהדורה מוקדם מהרגיל. יאללה, תתחילו לקרוא.

והשבוע, כאמור, עדכונים בתפזורת

יצירתיות בזמן הנכון: ביום שני השבוע התרחשה תקלה קיצונית ברשת הטלפוניה של חברת בזק. מסעדת אלפרדו בפתח תקווה שלחה מייל לחברי המועדון שלה עם כתובת דוא”ל תקנית להזמנת מקום במסעדה. אהבנו!

שטיבל ליל שישי #34 1
אם אין טלפון, מזמינים מקום במייל

דובר ועוזב: ישורון (שושו) תורג’מן, הדובר הבלתי נלאה של קול ברמה (ומגיש את חדשות הפרסום מבית פאשקעוויל בתוכנית ‘הותר לפרסום’) – פורש כנפיים. הוא עוזב את העשיה הרדיופונית לטובת משרה מעניינת במשרד היח”צ ‘לרנר תקשורת’. לחצו כאן לפרטים נוספים. אם תרצו, תוכלו גם ללחוץ על פליי כדי לשמוע את תחזית מזג האוויר לסופשבוע זה ואת הודעת הפרישה הלא-דרמטית. האם נפסיק לשמוע מפיו “ימים יגידו”? התשובה המקורית ביותר שמצאנו היא: ימים יגידו. [audio:http://pod.icast.co.il/Media/Index/Files/72111a47-35ca-4f73-b9d9-35b78a858a77.icast.mp3]

עמוח עוזב: שמועות בלתי מאומתות גורסות כי עמי גרינוולד, האיש והקריאייטיב, עוזב בימים אלו את פרסום אגס. השמועות באות אחרי גל הפרסומים וההכחשות, לפיהן מתבצעים שינויים בצמרת הניהול של המשרד. כדאי לעקוב אחרי ההתפתחויות שם.

התקציב הנודד: תקציב הפרסום של JHK – נציגות סלקום במגזר החרדי, אף פעם לא שכן במשרד פרסום מסודר לאורך זמן. בשנים האחרונות מספר פרילנסרים ומשרדי פרסום שונים, ביצעו עבודות גראפיות עבורם. הערב הודלף לנו, כי בעיתון של מחר תוכלו למצוא פרסומת שבוצעה ע”י משרד הפרסום מנטה עבור JHK. האם התקציב אכן הגיע סוף סוף לתחנה הסופית או שזו עוד עצירה רגעית לפני העגינה בתחנה המרכזית?

עבודה ערבית: אייס מדווח על מינויים חדשים בקבוצת אפיקים שבבעלות יגאל רווח. עימאד עבד ינהל את המגזר הערבי; ליאת סדן בפיתוח העסקי. לכתבה לחץ כאן. אם אנחנו כבר פה, שמענו שאנשי פאג”י לא מרוצים מקבלת תקציב הפרסום של בנק הפועלים במגזר הערבי לידי קבוצת אפיקים. ואידך זילו וגמירו.

להעשרת הידע הכללי: משרד יחסי הציבור יפה אפרתי קיבל את תקציב היח”צ של גלידות שטראוס במגזר הכללי. קליק לקומוניקט.

כן מדובשך וכן מעוקצך: השבוע החלו במספר משרדי פרסום להגיש עבודות לתחרות הפרסום היוקרתית קקטוס הזהב. במסגרת השיפוט שיתקיים בחודש אפריל, יתכנסו 40 השופטים ליומיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ובמהלכם ידרגו את העבודות הזוכות. האם השנה יהיה משרד חרדי ראשון שיעשה היסטוריה? קליק לכתבה באייס.

לא מעוקצך, ממש לא: השבוע התפרסמה מודעה של שיינפלד תיירות במקומון הבני ברקי של רשת קו עיתונות דתית, הלא הוא ‘קול העיר’. במודעה תוכלו למצוא (אל תחפשו) תמונה של בריכת בית-מלון אשר צולמה בעיצומו של יום קיצי במיוחד, על כל המשתמע מכך. בשל הצנזורה המתבקשת, לא נוכל לפרסם את המודעה כאן בפאשקעוויל. עימכם הסליחה.

מנהיגי ש”ס מתגלים? תוכנית המקור בערוץ 10 חשף השבוע את כוורת היועצים של אלי ישי. אם תלחצו כאן, תגיעו לאתר כיכר השבת, שם תוכלו לצפות בכתבה. מעניין.

יש תחליף מהודר: סימילאק נכנסת למגזר החרדי עם תעודת כשרות של הרב ווסטהיים. קליק לידיעה בכלכליסט. מי ינהל את תקציב הפרסום במגזר החרדי? נבדוק ונדווח.

בחדרי חרדים בירושלים: מנהלי ועובדי בחדרי חרדים נצפו היום מבקרים במנהרות הכותל יחד עם נשותיהם. לאחר מכן, הם עברו למסעדת אנטריקוט הירושלמית, שם סעדו את ליבם. מישהו סיפר לנו שגיא כהן ביקר לפני כשבועיים במנהרות הכותל ומאוד התרשם, מה שהוביל אותו לתכנן את יום הגיבוש המעניין הזה.

כנס מובילים – התוכניה:

שטיבל ליל שישי #34 2
תוכניה - כנס מובילים של עיתון המבשר

וכמה תמונות, בקטנה

מילר פוינט ממשיכים לפרסם את פיצהל’ה רסט, מסעדת השף מבית פיצהל’ה. השבוע הם חילקו מגבון לח ממותג בתלי דלת מעוצבים להפליא.

שטיבל ליל שישי #34 3
קד"מ תלוי ועומד

סיעור מוחות ליד “הבונקר”: יש אנשים שבליל שישי צמודים למחשב ומחכים שנעלה את המהדורה. אחרים, נפגשים בביתו של יואליש קרויס כדי לדסקס על הא ועל דא. אם שאלתם, המפגש מתחיל בחצות הלילה ומסתיים בשעות הבוקר המוקדמות. הרבה פעמים, כך אומרים, הולך שם אששש… בתמונה תוכלו למצוא בין השאר את: בני מחלב, יוסי צלניקר, שלומי גיל, יואליש קרויס, ארי גלהר, עקיבא נוביק ועוד.

שטיבל ליל שישי #34 4
"הפרלמנט" מתכנס בליל שישי

מייסד הפפראצ’י נחשף בקלונו? התמונה הבאה לא מספיק חדה אבל היא שווה פרסום משתי סיבות עיקריות. האחת: הצלם בועז בן ארי, הלא הוא מהיר חימה המיתולוגי (מיתולוגיה, על פי ויקיפדיה, היא קובץ של מיתוסים שנוצרו בידי בני אדם כדי למלא את עולמם באמונות שונות ולסייע בהבנת חזיונות טבע ותופעות שלא מצאו להן הסבר), נצפה לראשונה, שימו לב… בלי מגבעת! אל תתחילו לרכל, לא הוא לא התקלקל. “נחנקתי מהמזגנים. היה חום אימים”, הוא מסביר. הסיבה השניה, לספר לכם כי הוא מצלם את ראש הממשלה ולצידו מצלם עמיתו אלי קובין. לא שאלנו איך קובין נכנס למשכן הכנסת, הוא בודאי מסודר, אבל מי סידר אשרת כניסה לבועז? עיתון משפחה. יפה!

שטיבל ליל שישי #34 5
חשיפה: מהיר חימה בלי כובע

הערצה מוגזמת: גולש פאשקעוויל שלח לנו מייל בו הוא קובל על תופעת המעריצים במגזר החרדי. לדבריו, יש בפייסבוק קבוצת אוהדים של יונתן שיינפלד. “תראו לאן מתדרדרים אנשים”, הוא כותב. “מיוחד למעריצים, אחד האוהדים העלה תמונה של מבחן בגמרא של יונתן. לא נראה לכם הזוי?”. ועוד נראה, אנו מוסיפים, שמחלק הציונים גם מעריץ אותו יתר על המידה. מעולם לא קיבלנו ציון שעולה על 100 במבחני גמרא.

שטיבל ליל שישי #34 6
הציון: 110. כל הכבוד ליונתן!

בחדרי חרדים בירושלים #2: ביקרנו השבוע בסניף הירושלמי של בחדרי חרדים. כמה ימים קודם לכן, ביקרו במקום המנהלים דוד רוטנברג ודב פוברסקי, הכתב יקי אדמקר והצלם יעקב נחומי. בתמונה תוכלו לראות את עורך דסק החדשות, שמעון יאיר בריטקופף (בשיחה עם נתניהו?).

שטיבל ליל שישי #34 7
צלם האתר יעקב נחומי מתעד את העורך בפעולה

ביום ראשון הקרוב ניפגש בע”ה בכנס מובילים. שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. מילר פוינט ממשיכים לפרסם את פיצהל’ה רסט, מסעדת השף מבית פיצהל’ה. השבוע הם חילקו מגבון לח ממותג בתלי דלת מעוצבים להפליא.

    מסעדת שף – מגבונים לחים?!

    נשמעים חבר’ה הזויים לחלוטיננה.

  2. א.‏ תודה על עדכון הפוסט בשעה מוקדמת יותר.‏ ב.‏ למה שלא תעשו מדור מיוחד לתמונות פפרא’צי זה ‏ יכול להיות מעניין לדעתי.

  3. יפה יפה! אהבתי!! פעם הבאה- יותר ארוך, אפילו סתם גיבובי מילים.. כל דקה בפאשקעוויל גורמת לי נחת רוח!! 🙂
    ו..כן, תעלו מדור פאפארצי.. יהיה מעניין!!
    שבת שלום

  4. אין אפס ! הבלוג חפוז מדי.‏ מצד אחד כדאי באמת להקדים את השעה בה הוא מתפרסם,‏נראה שחלק גדול מהחומר נלקח בחיפזון או שבאמת היה שבוע רדום בענף.‏ לגבי הפפראצ’י אני חושב שזה עושה טוב גם לכם וגם לנו.‏ אבל כדאי אולי להביא דברים קצת יותר מעניינים ולא כותרת משנה על מהיר חימה בלי כובע זה קצת ילדותי ומיותר.‏ סך הכל אין תלונות אלא ביקורת בונה ותו לא.

  5. דובי מלאך כתב:

    מילר פוינט ממשיכים לפרסם את פיצהל’ה רסט, מסעדת השף מבית פיצהל’ה. השבוע הם חילקו מגבון לח ממותג בתלי דלת מעוצבים להפליא.
    מסעדת שף – מגבונים לחים?!
    נשמעים חבר’ה הזויים לחלוטיננה.

    דובי- לא שאכפת לי, אך לידיעתך במסעדות יוקרתיות יש מנהג לאחר סיום הארוחה לחלק מגבונים לחים ומחוממים שהסועדים ינקו בהם את שאריות המזון מפיהם.
    המהדרים (כמו במסעדה המופלאה נונה ז”ל) היו פותחים את אריזת המגבון האישי ומגישים לך בצורה רשמית.

    שבוע טוב ולח.

  6. תביאו תמונות מעניינות ומגוונות.

    תביאו גלריה מעניינת מהכנס של המבשר

    ואל תביאו תמונות מהצלחות אלא מהאנשים שמסתובבים שם.

    נראה באמת איזה אירוע הם מסוגלים להרים (אם בכלל)..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן