דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מהדורה ל’ של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, עם בשורה מפתיעה: שלמור-אבנון-עמיחי רוצים גם את השוק החרדי. נכתוב על תזוזות בענף, שמועות (לא) מאומתות, טקסים והשקות. הצטרפו אלינו למהדורה נוספת, בלי קוד ועם סיור מצולם במשרדי ‘בראשית’
משוך
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אנו נרגשים להזמין אתכם גולשים יקרים, למהדורה ה- 30!!!!! של ליל שישי בשטיבל והפעם מהדורה עמוסה וגדושה בחומרים מעניינים. שיוואואוו, קולולולו. אין אפס, צהלה ורינה כאן אצלינו במשרד.

השבוע בהותר לפרסום: סיכום שנת 2010 בעולם הפרסום והעיתונות החרדים על ידי פרשננו נתי טוקר מדה מרקר וחיים גיל ממרכז הענינים. משה ארלנגר מנהל פרסום ושיווק בספרי פלדהיים על מבול שיתופי פעולה של החברה. יו”ר ביקור חולים על המאבק התקשורתי נגד סגירת בית החולים. והפינות הקבועות. ספי בר חי עם ביקורת פרסומות. ישורון תורגמן עם חדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל.

סנסציה

שלמור-אבנון-עמיחי יתחיל את 2011 עם פעילות מגזרית. משרד הפרסום הקריאטיבי ביותר בישראל, שלמור-אבנון-עמיחי, קיבל בחודשים האחרונים החלטה אסטרטגית להיכנס למגזר החרדי ולחשוף בפני לקוחותיו את המגזר המתפתח ביותר בישראל. בעלי המשרד התלבטו במשך תקופה לא קצרה, האם לשתף פעולה עם משרד קיים ובועט או שמא לייסד מחלקה חרדית פנימית. ההחלטה (רבת-המשמעות) התקבלה: “נאמץ משרד חרדי קיים, נעבוד בשיתוף פעולה עם משרד קיים ובועט”. בבשורה זו אנו חותמים את שנת 2010. במהלך השבוע הבא, או בשנה הלועזית הבאה, נרחיב בנושא, נוסיף פרטים מהותיים ונשיב על שאלותיכם. איזה משרד הם בחרו, האם יש משמעות מיוחדת מבחינת המשרד החרדי הנבחר ומה עוד טומן בחובה ההחלטה המשמחת הזו. האם נתחיל לראות קריאייטיב חרדי פורץ דרך?

עדכונים מהרשת

אם אתם מאלו שלוחצים על כל לינק, בטח כבר ראיתם את אחד הלינקים בתחתית העמוד פה בשטיבל המוביל לאתר חדש של ארגון שמע קולנו. האתר פרי פיתוח מחלקת האינטראקטיב של פאשקעוויל, מרכז את כל המידע אודות לקויי שמיעה בארץ בכלל ובציבור החרדי בפרט. נשתמע.

איך אליעזר בן יהודה קרא לעיתון שלו? אם אתם בעניין של היסטוריה בכלל והיסטוריה של עולם העיתונות בפרט, מצאנו השבוע אתר חדש המתעד את עולם העיתונות ההיסטורית. מרתק ומעניין. קליק לאתר. וקליק לעיתון “השקפה” של בן יהודה. מדהים כמה זה מתאים.

דומיינים בישראלית מצויה: פוסט מרתק על “שמור לי ואשמור לך” של עולם האינטרנט הישראלי. קליק לפוסט המדהים!. איגוד האינטרנט לא אחר מלספק תגובה חריפה. קליק כאן ל PDF עם תגובת איגוד האינטרנט הישראלי. ממש שכונה.

צוחק מי שצוחק: חדר 404, כולם מכירים. צחוק הגורל לגלות שבלוג שכותבים עליו בתקשורת כאחד “שנמצא בפרטים הקטנים”, נופל במה שקשור לעולם היהודי. אין צורך לציין כי אם 404 היה סתם עוד בלוג, לא היינו כותבים מילה, אבל כש”הנודניק בעצמו נופל בפח”, זה כבר סיפור מעניין.

הרשת החברתית: דף האוהדים בפייסבוק “חרדים נעים להכיר” נושק את החבר ה-1000 (תוך שישה שבועות). לכבוד ההתפתחות הוא יארח לדיון וירטואלי (און ליין) את פרופסור עוז אלמוג. זה יקרה ביום שלישי הקרוב, בשעה עשר בלילה. גם גולשי פאשקוויל מוזמנים!

תזוזות בענף

מיטב התקציב למגזרים: חברת ‘מיטב’ החליטה לחדור למגזר החרדי עם פעילות שיווקית ופרסומית. היא יצאה למכרז קצר, בסופו הוחלט על המשרד שילווה אותם: ‘מגזרים’. על פי הגרסה הלא מאומתת שהגיע לידי פאשקעוויל, מדובר בתקציב של כחצי מיליון שקל בשנה.

עוד תקציב לקוטיינר: ‘לאומי למשכנתאות’ הוא לקוח נוסף שהתחיל השבוע בפעילות פרסומית, רגע לפני עליית מחירי המשכנתאות. מי שמלווה אותם הוא משרד הפרסום ‘בראשית’, שקיבל את התקציב הנכבד. אגב, ביקרנו היום במשרדו של מוטי קוטיינר, וכמנהגנו אף צילמנו. כדי לא לסקרן אתכם, נספר לכם כאן ועכשיו מה מצאנו שם: כותרת: “בלעדי – חוצניק מסכן את חייו”. כותרת משנה: “כתב פאשקעוויל חדר למעוז המסוכן ביותר בבני ברק, השתחל לחדר המאובטח ביותר בגרנד-הול, שלף את מצלמתו ותיעד את הפעילות המרתקת, המתרחשת מתחת לאף שלנו. הוא מצא תמונה של האדמו”ר מגור, חליפה ארוכה, ומסמכים ברמת סיווג גבוהה. צפו בתמונות”. התמונות למטה, תחת קטגוריית פפראצ’י. בראשית, תתחדשו על התקציב.

בראשית או אושר עד: אגב קוטיינר ותזוזות בענף, היה נחמד לראות היום כתבה באתר ערוץ 7 בו הוצג הנ”ל כאחד ממנהלי הרשת “אושר עד”. ברכות על הגוב החדש. ת’קליקו כאן לכתבה.

מרגלית לאגס: עוד מידע לא מאומת הגיע לידינו, אודות גדי מרגלית, מנכ”ל טריו לשעבר, שצפוי להשתלב בקרוב, איכשהו, בהנהלת משרד הפרסום ‘אגס’, בבעלות יגאל רווח. מה, לא ידעתם שיגאל רווח רכש בשקט-בשקט גם את משרד הפרסום ‘אגס’? הפרטים עדיין לא ברורים, אבל יהיה מעניין לחכות ולראות מה יקרה שם. בפעם האחרונה שביקשנו ממרגלית להגיב לידיעת פאשקעוויל, הוא הגיב בחוסר רצון, “אני לא מגיב לרכילות זולה”. כדי לרענן את הזיכרון שלכם, רק נספר שזה קרה כאשר ביקשנו לשמוע ממנו האם נכונה העובדה כי אפיקים מנהלים משא ומתן לרכישת טריו. רכילות זולה או לא, תשפטו לבד. הכחשת משרד הפרסום אגס: “לא היו דברים מעולם, משרד הפרסום אגס הוא בבעלות הבלעדית של רוחמי כהנמן ואיילה ברקוביץ”.

פלדשטיין לחומסקי: האישה שניהלה את המחלקה החרדית של ‘טריו’ בחודשים האחרונים, בינה פלדשטיין, נמצאת במגעים עם משרד הפרסום הכללי ‘אדלר חומסקי אנד ורשבסקי’, במטרה להשתלב שם ולייצג אותנו ‘בעולם הגדול’. גם ממנה קשה לקבל תגובה, וכל מה שנותר לנו הוא להמתין בסבלנות להתפתחויות, ולקוות כי נוכל לקבל את תגובת הנוגעים בדבר, בקרוב ממש.

דרילמן ל’בחדרי’: ידידנו שמואל דרילמן, האיש והאינטרנט, נכנס השבוע לתפקידו החדש כעורך ואחראי על מדור האינטרנט של האתר, מדור שייאכלס את מיטב כתבותיו ותובנותיו של דרילמן. וואלה יופי, נקרא ונחכים (כן, אנחנו גולשים שם).

השורד האחרון: לא שמענו על הרבה עובדים מ’טריו’ שהשתלבו בקבוצת ‘אפיקים’. אחד מהם, עזריאל שטיינר, הצליח לשרוד את המיזוג ונכנס לאחרונה, כתקציבאי בכיר, לטפל בתיק הלקוח שהחליט להישאר גם – קופ”ח ‘כללית’. ברכה והצלחה.

קופירייטרים ל’פרוג’: השבוע הוקם פורום חדש ב’פרוג’ בניהולם של איציק וינברגר ורחל טרייסמן. הפורום מיועד לקופירייטרים שביניכם, ואם תלחצו כאן – תוכלו לבקר שם.

עדכונים מהשטיבל

המובילים 2: אתמול, צולם באזור המרכז סרט ההזמנה של כנס מובילים. מעניין מה יהיה השנה. (קליק תזכורת לשנה שעברה)

לאחר שבעה חודשי לימוד הגיע לסיומו קורס יחסי ציבור ודוברות לגברים, בשלוחה החרדית של ‘הבצפר’ בבני ברק. בסיום הקורס הציגו התלמידים במסגרת פרזנטציה את עבודות הגמר אותם גיבשו ללקוחות להם בוצעה העבודה. התוכניות שהוצגו כללו ניתוח השוק, גיבוש אסטרטגיה תקשורתית, תוכנית פעילות והכנה למשבר תקשורתי. את הצגת עבודות הגמר כיבדו בנוכחותם: ידיד הבלוג מתי רוזנצוויג, דובר עירית בית שמש; ראובן גורבט, ראש תחום חרדים בג’וינט-תבת ומנהלי סניפי מפתח מרחבי הארץ; יגאל בראון, מנכ”ל איגוד חברות הפרסום ואיתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של ‘הבצפר’. בין תלמידי הקורס נמנו ר’ הרשל קליין, מנהל ארצי של תוכנית מפת”ח והרב שמואל חיים פפנהיים, מקדם תעסוקה בסניף מפת”ח בבית שמש.

ליל שישי בשטיבל #30 1
איתן דובקין, מתי רוזנצוויג ויגאל בראון
ליל שישי בשטיבל #30 2
יגאל בראון
ליל שישי בשטיבל #30 3
מתי רוזנצוויג
ליל שישי בשטיבל #30 4
המפת”ח ו…
ליל שישי בשטיבל #30 5
משה ארלנגר – לא פסיק גרסא מפומיה
ליל שישי בשטיבל #30 6
מצלמים אתכם לפאשקעוויל
ליל שישי בשטיבל #30 7
תמונת מחזור

מחכים לכם בחזון איש: בתחילת השבוע שעבר, הופיעו בדלת ביתם של 1,000 משפחות מהסביבה הקרובה לסניף החדש של בנק לאומי בבני ברק, דיילים ממותגים שהציגו את עצמם בנימוס: “שלום, אנחנו השכנים שלכם מבנק לאומי, סניף חזון איש, נעים להכיר”. הדיילים הגישו לשכנים המופתעים עוגת שמרים טרייה ממאפיית הצבי, יחד עם הזמנה אישית להשקת הסניף, והזמנה נוספת לפגישה עם מנהל הסניף. תושבי האזור, רבנים ואישי ציבור השתתפו בטקס השקת הסניף החדש, לצד מנהלי הבנק הנרגשים. בחוץ, דיילים חילקו אלפי בלונים בצבעי הבנק לילדים, ולמבוגרים עם רוח צעירה. על הארגון וההפקה: המחלקה החרדית של מקאן אריקסון. קמפיין פרסומי עלה במדיה הארצית והמקומית, תחת הכותרת “שלום, אנחנו השכנים מלאומי”. ועל זה נאמר: טוב שכן טוב, משכן רע.

יופי של השקה: משרד היח”צ של קובי סלע שיגר השבוע הזמנה מיוחדת, כמו שרק קובי יודע לשלוח, לטקס השקה מיוחד עבור “יפה וויגס” (עבור מאותגרי הליב”ה: וויגס עם 2 ו’. מאנגלית: פאות). מדובר בהשקה של ליין פאות חדש מבית מותג הפאות הבינלאומי ‘יפה וויגס’ (עיין סוגריים לעיל). בטקס תוצגנה הפאות החדשות לצד קוקטייל מיוחד וטעים. הנוכחות תוכלנה להתרשם מהפאות ואף תקבלנה הפתעות.

מאסטר שף למהדרין: החורף בפתח וברמן הלפרט מבשלים תערוכה גרנדיוזית שתוציא את הבלעבוסטע החרדית מהכלים. מדובר בתערוכת בישול ואפייה חדשנית שבה יתקיימו מופעי בישול במטבח ענק שיארח את השפיות המובילות במגזר. השפית מירי זורגר אחראית על הניהול הקולינרי של המופעים. על פי השמועה, (טלפון לברמן הלפרט) השחקנים הגדולים במגרש המזון מתכוונים לתת שואוו, גם על הבמה וגם במתחמי התצוגה והטעימות. האירוע יתקיים בט”ז אדר א’ תשס”א (20/2/2011) באולמי כתר הרימון בבני ברק.

ליל שישי בשטיבל #30 8
לוגו בלעבוסטע

פפרצ’י

ליל שישי בשטיבל #30 9
משרד הפרסום בראשית
ליל שישי בשטיבל #30 10
האקווריום עם הדגים הטורפים
ליל שישי בשטיבל #30 11
חדר ישיבות – הדלת השקופה נהפכת למסך תצוגה
ליל שישי בשטיבל #30 12
יח”צ ועוד יח”צ ועוד יח”צ
ליל שישי בשטיבל #30 13
קודש הקודשים – האדמו”ר שליט”א והחאלטל
ליל שישי בשטיבל #30 14
מנכ”ל נתיב יחיאל טוורסקי והתקציבאי הבכיר
ליל שישי בשטיבל #30 15
קובי סלע משדר באוירת קומזיץ אפלה
ליל שישי בשטיבל #30 16
אין מהדורה בלי אייטם על בקהילה
ליל שישי בשטיבל #30 17
תגיד לו תודה
ליל שישי בשטיבל #30 18
בין הגפילטע למרק אצל שמוליק כהן – גולשים לשטיבל
ליל שישי בשטיבל #30 19
החידה והמגדל שזיכו את חוצניק בארוחה חינם אצל שמוליק כהן! היה טעים

איחולים וברכות

יומולדת לחני וייזר, היח”צ של ‘גל-אורן’.
יומולדת לאפרים רוזנשטיין, האיש שלנו ב’לאומית’.
יומולדת למני גירא-שוורץ, האיש ו’הקול החרדי’ (למרות שהוא לא חוגג יומולדת לועזי).

מזל”ט טרי מהתנור לצביקה יעקבזון (בקהילה, ש”ס) לרגל אירוסי הבת.

איחולנו לרפואה שלמה במהרה לאבי בנטוב, סמנכ”ל השיווק של ‘קו עיתונות דתית’. אמן.

שבת שלום ומבורך

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. תודה, אבל תובנות והגיגים תוכלו למצוא רק בבלוג האישי שלי…
    ואם כבר קישרתם לשערורית הדומיינים, הייתם יכולים להתחיל כאן

  2. ככל הזכור לי בנק מרכנתיל עשו אצלנו בשכונה, לפני כמה חודשים, את אותו הקמפיין עם אותו המשפט: שלום אנחנו השכנים החדשים שלכם
    וגם עם בלונים (אבל ירוקים)

  3. מה עושה יהודה מרמורשטין, מנכ”ל עלה- בני ברק באירוע?

  4. @ סטאז’רית:
    אחת הקבוצות קיבלה אותו כפרוייקט סיום קורס הדוברות והיח”צ בבצפר

  5. איזה משרד יפה. שאפו מי זה בתמונה? קוטיינר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן