WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורת ליל שישי בשטיבל #25 יוצאת לדרך • מכרז עיריית ירושלים חוזר אלינו וכולנו מחכים לתוצאות הרשמיות של מכרז קופ”ח כללית • מעקב קצרצר אחרי עדכוני השבוע שעבר ודיווח על כנסים והשקות, שהיו ושיהיו • כמובן, איך אפשר בלי, פינת הפפראצ’י עם כותרת חדשה ובקשה נרגשת ממשתמשי בלקברי באשר הם • ולמי מגיע מזל טוב השבוע?
מאיר גל במשרדו, מציג את דן החסכן, השבוע
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ליל שישי בשטיבל ה-25 יוצאת לדרך. נכתוב מעט ונביע הרבה, ואם כתבנו הרבה תדמיינו כמה אנחנו רוצים להביע. ואיך אפשר בלי תמונות פפראצ’י מהשבוע שחלף. מה תוכלו לשמוע בתוכניתו של איתן דובקין השבוע? ובכן: יצחק נחשוני (עורך מרכז העניינים) ואבי מימרן (מגיש המהדורה המרכזית בקול ברמה) שהשתתפו השבוע בכנס העיתונות באילת עם חוויות מהכנס, ינון שוויקה (סמנכ”ל בנק פאג”י), על ה-PSS החדש, מפיק התשדירים ישי רזיאל על איך עושים ג’ינגלים לרדיו, נבין מה הוא כרטיס הגיפטי החדש ואיזהו המכשיר החדש של פלאפון ברשת GSM. וכמובן ישורון תורג’מן עם חדשות השיווק והפרסום מבית פאשקעוויל.

[audio:http://pod.icast.co.il/5aeb87c0-2792-4cea-b2e9-62fd5a0cf079.icast.mp3]

עדכונים מהרשת

האתר 360cities העלה תמונה פנורמית של מרכז העיר לונדון, ברזולוציה מטורפת של 80 ג’יגה פיקסל! תוכלו לזהות פרצופים ברחוב. אגב, בין היתר תוכלו גם למצוא באתר הזה מספר גדול של תמונות פנורמיות מהממות, וכן, גם מישראל.

עדכונים מהשטיבל

תקציבים ומשרדים

העיקר הבריאות: מכתב רשמי המאשר את קבלת התקציב טרם הגיע לידיו של יגאל רווח וחבורתו בקבוצת אפיקים. התוצאות הבלתי רשמיות של המכרז (כללית) כבר פורסמו בפאשקעוויל, וכולנו מחכים בדריכות להודעה הרשמית.

המיזוג שלא הושלם: רבות נכתב כאן אודות המיזוג בין טריו לאפיקים, מיזוג שעובר קשיים רבים, אולי בגדר ‘כל ההתחלות קשות’, ואולי בבחינת ‘חבלי לידה’. בין כך או כך, נודע לנו כי עובדי טריו סירבו להתגייס לשורות אפיקים בתנאים שהוצעו להם, ועל כך דיווחנו בשבוע שעבר. השבוע, הסיפור מקבל משנה תוקף, לאחר שהתגלו חילוקי דעות גם בקרב עובדי המחלקה הערבית של טריו. מה יהיה? ישורון היה אומר: “ימים יגידו”.

ולירושלים עירך ברחמים תשוב: אחד המכרזים המסוקרים ביותר על ידינו בחודשים האחרונים, היה, ללא ספק, זה של עיריית ירושלים. המון מהדורות צלחנו מאז אותו מכרז, שעלה לכותרות הראשיות והלך ונמוג עם חלוף השבועות וההסברים המלומדים. כזכור, רגע לפני ההודעה הדרמטית על תוצאות המכרז, בה כמעט הודיעו על גל-אורן כמשרד הזוכה, צצה לה פרשת שחיתות, כביכול, על החלטה נגועה באינטרסים ומחוסרת אובייקטיביות. הפרשה סוקרה בערוץ 10 והיועץ המשפטי של העירייה ביקש לבטל את התוצאות ולהוסיף תקנים חדשים לוועדה הקובעת. היום, אנו מבשרים, כי העירייה החליטה לערוך את סבב הפרזנטציות מחדש, אחרי שהוסיפה אנשים בצוות הוועדה הקובעת, כפי שדרש היועץ המשפטי. המשרדים יקבלו הודעה רשמית על כך, ויחלו שוב בשינון החומר לצורך הגשת הפרזנטציה המורכבת. כמו תמיד, נעקוב בדריכות ונעדכן על כל התפתחות, בלי נדר.

בדרך החוצה: דיווחנו בשבוע שעבר על כך כי חברת השכרת הרכב הרץ עוברת למשרד אחר. השבוע, אנו מעדכנים כי החוזה עם טריו בתוקף עד הראשון לינואר. רק לאחר מכן, יחליטו על המשרד החדש.

שומע, עבור: סיפרנו גם על אקספון 018 שהודיעו על פרישה מטריו. גם השבוע ביקשנו עדכון. “בימים הקרובים נחליט סופית. אנחנו מקווים שבמהדורת ליל שישי הבאה כבר יהיו תשובות”.

סוגרים חשבון: לאחר שנים שבמשרדים שונים בעולם סגרו לעובדים את הפייסבוק, עכשיו גם משרדי פרסום במגזר החליטו לסגור לעובדים את הפייסבוק.  אז אם אתם לא מבינים מה זה הבלאגן באתר, זה לא שיש שגיאה בפאשקעוויל, לא. הבעיה אצלכם. תמונת מצב:

ליל שישי בשטיבל #25 1
UnLike

ליל שישי בשטיבל #25 2
UnLike 2

כנסים והשקות

חגיגת המגזר: ביום שלישי הבא עלינו לטובה, ייערך כנס שיווק משותף של המי”ל (המרכז הישראלי לניהול) ומשרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הכותרת “פורסים את העוגה מחדש”. הכנס יעסוק בפוטנציאל השיווקי לשווקים מגזריים. מערכת פאשקעוויל הצטיידה בכרטיסים, בתקווה לעדכן משם במידת הצורך. עיתון משפחה לקחו חסות על הכנס.

היה עשר: מסעדת השף ‘סיימון’ (גלאט כשר בפתח תקווה), השיקה את עצמה במוצ”ש האחרון תוך כדי הצדעה לאומן ישי לפידות שחגג את סיום עונת הצילומים לתכניתו ‘חמישה בעקבות פרשה’. האירוע הצליח לקבץ אליו, בין השאר, את האנשים הבאים: הרה”ר לישראל הרב יונה מצגר (כובד בקביעת מזוזה); השר גלעד ארדן (בירך); מאיר גל ורעייתו (מנכ”ל פרסום גל-אורן); דודו סעדה (מנכ”ל עיתון בשבע); חיים קליגר (מנהל שיווק בעיתון המבשר); ינון פלח ואבי בנטוב (מרשת קו עיתונות); שוקי גולובינסקי (מבעלי העיתונים מצב הרוח ושבתון); האיש והיח”צ משה פרידמן; ידידנו אריאל ברמן (ברמן & הלפרט, קול חי); שעיה וריקי איצקוביץ (תוצאות אפקטיביות); דנה בריל (מנכ”לית בולטון פוטנציאל); בני ושרה גל (אימון יהודי) ועוד. ויש תמונות של הצלם רפי דלויה.

ליל שישי בשטיבל #25 3
ינון פלח בדיוק רצה לעבור כשאריאל ברמן לחץ יד למישהו וחסם לו את הדרך
ליל שישי בשטיבל #25 4
בני גל באימון אישי אחד על אחד
ליל שישי בשטיבל #25 5
משה פרידמן מחייך למצלמה
ליל שישי בשטיבל #25 6
חיים קליגר מצית סיגריה ומחליף חוויות עם אבי בן טוב. באמצע: דדי גראוכר

יהיה פיין: במסגרת האירועים שמפיקות נשות מגזין “פיין” (עיצוב ולייף סטייל), הן מתכוננות לקראת ערב נשים ייחודי מסוגו, שייערך ב-24 לינואר במלון סאנרייז באילת. הערב יכלול תצוגת אופנה וחוויה של מיטב המותגים. ערב זה הוא אחד מיני רבים שהמגזין מפיק ויפיק סביב עולם התוכן שבו הוא עוסק – עיצוב ולייף סטייל. יהיו פרטים נוספים, אולי.

השגרירות של קרלה: קובי סלע דיווח לנו כי מותג הגרביים לנשים Carla-fashion יוצא בחיפוש אחר שגרירות ברחבי הארץ. במה מדובר? מותג האופנה אישית לנשים, ‘Carla fashion’, שהושק רק לפני חודשיים, תופס תאוצה ונמצא כעת כמעט בכל עיר. כעת, מגיע השלב השני בהחדרת המוצר לכל קהילה, יישוב ושכונה דתית וחרדית. בימים אלה, כאמור, החלו אודישנים לתפקיד שגרירות ‘קרלה’ בישראל. השגרירות הצעירות יפעילו נקודת שיווק אטרקטיבית בביתן, תיהנינה מאספקה שוטפת של מוצרים חדשים (“לפני כולן”) ויוכלו גם להתפרנס, נניח. אם אתן רוצות להתפרנס (נניח), אתן מוזמנות לפנות למשרד היח”צ של קובי סלע, המלווה את המותג במקצועיות, נחישות ויעילות. הוא כבר יסדר אתכן, נניח.

כולנו עם חמודי: ברמן הלפרט ממשיכים עם הפרוייקט ‘כולנו עם חמודי’ של כללית. הפעם, לכבוד חנוכה, הפיקו משחק לוח לילדים, בשיתוף עם יואל וקסברגר. לכל הילדים החמודים שלא מפסיקים לזמזם את ‘שיר החמודי’ מהדיסק של החגים, הוקלטה גרסת חנוכה לשיר. אפשר להאזין לו כאן, או לחייג ל-2700* של כללית, להקיש 1 ואחרי זה 44 (יותר פשוט ללחוץ כאן על פליי). האזנה מהנה.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/hamudi_hanuka_241110.mp3|titles=hamudi_hanuka_241110]

מעטפה בלי אבקה: עיתונאי מגזרנו ואנשי שלומנו קיבלו השבוע מעטפה ממותגת של 012, באדיבות מחלקת התקציבאות של גל-אורן. 012 יצאה במבצע 8 אגורות לדקה, רק ל-8 ימי החנוכה. לכבוד זה, הרחיבו את הלב ופינקו את הנ”ל ב-120 דקות חינם לארה”ב ולקנדה. רגע, יש ממתינה.

ליל שישי בשטיבל #25 7
פשוט כי בא לנו להכניס תמונה

הלקוחות נפגשו בספרייה: הוצאת ספרים פלדהיים תרמה לפרויקט ‘מתן בספר’ של מירס. בתמונה, שצולמה על ידי ידידנו יעקב נחומי, נראה מנכ”ל מירס (אברשה בורשטיין) בביקורו בחנות ברחוב השומר בב”ב, עם סמנכ”ל פלדהיים (גדי ליסטנברג) ומנהל השיווק והפרסום (חברינו משה ארלנגר). ואל תשאלו מה ההבדל בין ידיד לחבר, כי שניהם שווים.

ליל שישי בשטיבל #25 8
הבמצע הוא נותנים 'בספר', לא 'בסתר'. אז יש תמונה

פינת הבלקבראצ’י (קופי: איציק וינברגר)

ליל שישי בשטיבל #25 9
מאיר גל במשרדו, מציג את דן החסכן, השבוע
ליל שישי בשטיבל #25 10
בעל פרסום גיל, דוד גלפרין, נתפס בעדשת הבלקברי ברחוב יחזקאל, ירושלים
ליל שישי בשטיבל #25 11
לנהגי מוניות ולחובבי הפרסום, על לוח דיגיטלי במרכז הארץ
ליל שישי בשטיבל #25 12
ערכים, שורשים ועוד ועוד
ליל שישי בשטיבל #25 13
בשיחת live עם איתן דובקין, השבוע
ליל שישי בשטיבל #25 14
התקבל באמצעות: BlackBerryMessenger
ליל שישי בשטיבל #25 15
משעשע. מתוך הפייסבוק של ישורון תורג'מן

אם אתם משתמשי בלקברי ורוצים לשתף אותנו בתמונות מעניינות, מודעות מצחיקות וסתם שאלות ובקשות, אתם יכולים להתחבר לבלקברי של חוצניק ולשגע אותו. זיהוי משתמש אישי: 22A01F79 (שתיים שתיים, איי, אפס אחד, אף, שבע תשע). תודה מראש על שיתוף הפעולה!

מזל טובים ואיחולים

לאהרן קליגר (עורך ויועץ תוכן ב’בקהילה’) לרגל יום הולדתו. תודה לעויזר התותח על הפיצה, ולבצלאל על המילקשייק. ככה חוגגים יומולדת!

למירי שניאורסון (סמנכ”ל שיווק בעיתון משפחה) לרגל יום הולדתה. איחולינו עד 120.

לנפתלי רוזנברג (יח”צ בולטון פוטנציאל) לרגל הולדת הבן. תזכה לגדלו לתורה לחופה ולמעשים טובים.

א-גוטן שאבעס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. חיים, פשוט בושות, כל המצתים והחריטות והזיפו והניירות המרשרשים והסגנונות והצבעים והחברות והגדלים…. ובסוף אתה מצית אותה עם גפרור???? :O

  2. היו פה עוד כמה תגובות שנעלמו בגלל שחזור דטאבייס שהבלוג עבר במהלך סופשבוע האחרון (לא בשבת!). אםהייתם אתם אלו שהגבתם פה, אתם מוזמנים לעשות זאת שוב, ביתר שאת וביתר עוז.

    תודה רבה
    אריאל

  3. אולי ניתן להוציא מהאתר את העמוד בפייסבוק עם כל התמונות הלא מתאימות,
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן